Ik vond het ook bijzonder zwak van Sap. Juichen tijdens haar eigen verlies dat de PVV verloren heeft,terwijl die nog groter zijn dan zijzelf.quote:
Daar gaat je bronze medailletwitter:JaapJansen twitterde op donderdag 13-09-2012 om 00:43:10PVV lijkt weer groter te worden dan SP nu 42% stemmen geteld is reageer retweet
paul heeft op de vvd gestemdquote:
Nee, geestelijk gehandicapt wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de PvdA nog kans maakt op de eerste plek?
heeft ie goed gepropageerd.quote:
Waar o waar woon ik danquote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Enige gemeente in NL tot nu toe.
Bijna 50% dus gaan ze niet redden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
PP staat rond de 10K stemmen nu, gaan die nog een zetel kunnen halen of niet?
Totdat Mart Smeets het zat is en de stekker uit de nos trektquote:
VVD was sportief toen er nog weinig bekend was over de uitslag, PvdA was op hetzelfde moment onsportief (Samsom zelf trouwens niet, waarvoor Respect). Over GL zal ik maar zwijgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als VVD hier op verlies had gestaan, was dit topic-reeks in een Stormfront forum veranderd, en waren alle allochtonen de verdoemenis in geschreeuwd, je moet alles in perspectief zien.
En niet zo`n klein beetje ook. Maar goed, ze is hard afgestraft.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder zwak van Sap. Juichen tijdens haar eigen verlies dat de PVV verloren heeft,terwijl die nog groter zijn dan zijzelf.
Nopequote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
Nee, lang niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
GL ook, en die hadden er al zoveel!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef Yonjuuni het volgende:
Die lage opkomst in de grote steden is wel negatief voor de PvdA (en D66), kan ze wel (beide) een zetel kosten in totaal.
Ja weer een lekkertje minderquote:Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jesse Klaver
Dankjewelquote:Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef Anonymousz het volgende:
ik zeg alvast gefeliciteerd vvd aanhangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |