Enige gemeente in NL tot nu toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Coca_Cola het volgende:
In mijn gemeente heeft de PVV gewonnen.
GL spande de kroon.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond ik ook flauw van ze, dat boe geroep. Zelfs de PVV onthield zich daarvan.
Rucphen komt nog.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Enige gemeente in NL tot nu toe.
Amsterdam is wel bijna de enige grote stad waar de VVD relatief wintquote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
PVDA wint in grote steden, voornamelijk Amsterdam, maar absoluut hebben ze daar verloren ten opzichten van de VVD. Rotterdam, Den Haag en Utrecht liggen veel dichter bij elkaar. 25.000 tot 10.000 stemmen. Alleen zijn in Rotterdam en Den Haag de PVV erg groot, tenminste de vorige keer. Limburg ziet er naar uit dat daar ook de VVD overal wint, was vorige keer een PVV bolwerk. Amsterdam wint dus relatief minder dan de VVD in de steden waar het erom gaat.
PVDA'ers wonen in België. Die zijn niet geïnteresseerd in Nederlandse verkiezingen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef PirE het volgende:
Ik heb het ook wel gezien, morgen gewoon werken in tegenstelling tot al die PVDA-ers die gewoon alles kunnen kijken![]()
![]()
.
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de PvdA nog kans maakt op de eerste plek?
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
Niet normaal... Ik heb last van plaatsvervangende schaamte, en woon er al heel lang niet meerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als VVD hier op verlies had gestaan, was dit topic-reeks in een Stormfront forum veranderd, en waren alle allochtonen de verdoemenis in geschreeuwd, je moet alles in perspectief zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een mooie winst zorgt wel voor wat minder arogantie van de users hieren het onsportieve PvdA publiek mag ook wel gestraft worden
Stein? De uitslag is daar mooi verdeeld, volgens mij hebben alle buren een hekel aan elkaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja. wordt 1 of 2 zetels achter.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
Hveenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Zhero het volgende:
00:44 Voorschoten VVD (37,1%)
00:44 Ferwerderadiel PvdA (27,2%)
00:44 Zeist VVD (31,6%)
00:44 Heerenveen PvdA (38,4%)
ach, ik kom uit Havana aan de Waal (Nijmegenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet normaal... Ik heb last van plaatsvervangende schaamte, en woon er al heel lang niet meer
Ik vond het ook bijzonder zwak van Sap. Juichen tijdens haar eigen verlies dat de PVV verloren heeft,terwijl die nog groter zijn dan zijzelf.quote:
Daar gaat je bronze medailletwitter:JaapJansen twitterde op donderdag 13-09-2012 om 00:43:10PVV lijkt weer groter te worden dan SP nu 42% stemmen geteld is reageer retweet
paul heeft op de vvd gestemdquote:
Nee, geestelijk gehandicapt wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
heeft ie goed gepropageerd.quote:
Waar o waar woon ik danquote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Bijna 50% dus gaan ze niet redden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
PP staat rond de 10K stemmen nu, gaan die nog een zetel kunnen halen of niet?
Totdat Mart Smeets het zat is en de stekker uit de nos trektquote:
VVD was sportief toen er nog weinig bekend was over de uitslag, PvdA was op hetzelfde moment onsportief (Samsom zelf trouwens niet, waarvoor Respect). Over GL zal ik maar zwijgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als VVD hier op verlies had gestaan, was dit topic-reeks in een Stormfront forum veranderd, en waren alle allochtonen de verdoemenis in geschreeuwd, je moet alles in perspectief zien.
En niet zo`n klein beetje ook. Maar goed, ze is hard afgestraft.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder zwak van Sap. Juichen tijdens haar eigen verlies dat de PVV verloren heeft,terwijl die nog groter zijn dan zijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |