Slaat ook nergens op, 40% zwevende kiezers .... PVV'ers rennen naar de VVD, SP'ers naar de PvdA ... kunnen net zo goed een tweepartijenstelsel invoerenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef Eenskijken het volgende:
wat de fuck zijn dit voor verkiezingen. Waarom pvda en vvd zo absurd groot? Stomme 'strategische' stemmersen wie heeft om 50+ gestemd? Ik ken werkelijk NIEMAND die dat doet
Ik weet niet waar jij kijkt, maar Utrecht is vrijwel alleen VVD. Alleen Bunschoten met de CUquote:
Nee die stemmen CU/CDA/GLquote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Jongeren bij de SGP?
die gaan zeker ook allemaal naar de EO jongerendag
Maar kijk uit! Pil en condoom zijn van de duivel!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zitten lekkere wijven tussen daar bij de SGP
Grootste jongerenpartij van Nederland, die blijven de komende eeuw nog wel rond 2-3 zetels zittenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Jongeren bij de SGP?
die gaan zeker ook allemaal naar de EO jongerendag
Ze lallen er zo te horen wel flink op losquote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk, die wijven kun je echt niks meeJa, wachten tot het huwelijk ofzo
In Amsterdam zetten ze daarvoor nogal wat mensen in.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om trager te zijn dan steden als A'dam etc
Stad Utrecht he!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt, maar Utrecht is vrijwel alleen VVD. Alleen Bunschoten met de CU
Die tweet van de gemeente en die publicatie van NOS zit echt niks tussen. Hoeveel lui zitten er in dat team johquote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef Zhero het volgende:
00:55 Ooststellingwerf PvdA (33,8%)
00:55 Brummen PvdA (30,7%)
00:55 Nijmegen PvdA (32,2%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |