hij is ook al 4 uur bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef BlackLining het volgende:
Het begint allemaal wat stroever te gaan daar bij het scherm
Na elke peiling een neutje jagermeister doet dat met jequote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef BlackLining het volgende:
Het begint allemaal wat stroever te gaan daar bij het scherm
Is toch steeds zo... maar relatief weinig mensen natuurlijk.quote:
Ik had het meer over die manquote:
Stein bestaat uit veel bejaarden en jongeren in de 20 die nogal rechts zijn. Niet bepaald de slimste mensen. Verder allemaal dikke losstaande woningen waar de mensen goed salaris hebben. Hier valt niet veel te klagen, dus klaagt men maar over moslims en de euro en zoquote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat het alleen in Stein zo is, in de omringende gemeenten niet.
Oh stond er tekst bij dan...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Zit gewoon een kern van waarheid in.
Ja bij mij ook, snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om trager te zijn dan steden als A'dam etcquote:
Owquote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had het meer over die man
Straks een BSOD, zou leuk zijn
Ze laten alleen de grotere plaatsen zien en daar wint de PVDA, VVD wint in alle andere dorpenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef TheGloaming het volgende:
Ik kijk alleen maar op tv maar zie overal alleen maar pvda winnen? Hoezo wint de VVD dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |