slaap lekker nogmaalsquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef sararaats het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen
Laters
JJHquote:
Dan ben ik klaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet zo al aan de bak?
oh.. jeetjequote:
issie nog niet klaar?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Fera het volgende:
Stomme verliefde puber dat je bent ...
Nee, ik ben een stomme verliefde puber.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh.. jeetje!!!
[..]
issie nog niet klaar?![]()
Ik heb nog wel eens zo'n flard hier of daar ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Fera het volgende:
Stomme verliefde puber dat je bent ...
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh.. jeetje!!!
[..]
issie nog niet klaar?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens zo'n flard hier of daar ja.
ohquote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stomme verliefde puber.
Puppy lovequote:
ja maarquote:
dat vind ik een fijn complimentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
[..]
dat vind ik een fijn compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel naar huis.![]()
Straks lekker door de tegen fietsen.![]()
Volgens mij ben ik gefriendzoned door m'n crush ...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh
maar eigenlijk is dat toch niet zo raar.. helaas heb je dat vaak zelf niet voor t kiezen
Dat horen vrouwen bij mannen te doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gefriendzoned door m'n crush ...
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
[..]
dat vind ik een fijn compliment
Ik bedoelde de puppy's in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
regenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel naar huis.![]()
Straks lekker door de tegen fietsen.
autschquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gefriendzoned door m'n crush ...
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen bij mannen te doen.
wel verdommequote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de puppy's in de OP
Nou ja, hij komt wel met van alles naar me toe ... Maar vertelt ook over z'n interesses en ervaringen met andere meisjes enz. Doe je denk ik niet bij iemand die je wel ziet zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
regen.. WALGELIJK ENDE AFFREUS
![]()
![]()
[..]
autsch
hoezo denk je dat?
Ach ... Ik ben niet zo'n vrouw die ze voor 't uitkiezen heeft of zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen bij mannen te doen.
ja da's niet echt iets wat je dan zou bespreken nee:')quote:Op donderdag 13 september 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij komt wel met van alles naar me toe ... Maar vertelt ook over z'n interesses en ervaringen met andere meisjes enz. Doe je denk ik niet bij iemand die je wel ziet zitten.
Ik voel me een soort maat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
mwohhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent vast ook heel schattig
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja da's niet echt iets wat je dan zou bespreken nee:')Dan moet ik hem weer zien ... Misschien gewoon vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
of dat jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik hem weer zien ... Misschien gewoon vergeten.
Het is gewoon frustrerend ... Ik weet niet eens wat er zo leuk aan hem is, maar elke keer als ik hem zie/hij online komt maakt m'n hart 'n sprongetje en heb ik de hele avond 'n warm hoofd.quote:
Is toch juist leukquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend ... Ik weet niet eens wat er zo leuk aan hem is, maar elke keer als ik hem zie/hij online komt maakt m'n hart 'n sprongetje en heb ik de hele avond 'n warm hoofd.
Daarom stomme verliefde puber ...
Niet als ik voor hem een maat ben en al z'n verhalen over meisjes moet aanhorenquote:
da's toch heul nie erg (behalve gezien de omstandigheden dan wellicht).. maar dat gevoel is fijn (meestal)quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend ... Ik weet niet eens wat er zo leuk aan hem is, maar elke keer als ik hem zie/hij online komt maakt m'n hart 'n sprongetje en heb ik de hele avond 'n warm hoofd.
Daarom stomme verliefde puber ...
Dat is ook fijn, tijdje niet gehad. Maar een beetje pijnlijk af en toe ... Stomme friendzone.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's toch heul nie erg (behalve gezien de omstandigheden dan wellicht).. maar dat gevoel is fijn (meestal)
Die vind ik geweldig.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar lieverds, ik ga
kijken
tot morgen wellicht![]()
Ik vroeg me al af, wat doet die nog wakker.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet kunnen slapen, altijd kut.
Kan gewoon echt niet slapen. Slaat nergens opquote:Op donderdag 13 september 2012 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, wat doet die nog wakker.
Ik hoop dat ik daar straks geen last van heb.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan gewoon echt niet slapen. Slaat nergens op
Heb ik niet. Toch maar oprollen in mn dekbed dan.quote:
Hopen dat je gauw in slaap valt.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet. Toch maar oprollen in mn dekbed dan.
Me too ... Weltrusten.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hopen dat je gauw in slaap valt.
Ik ga zo ook maar eens een poging wagen.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 12-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 149 Vinniiee
02 133 Fera
03 126 kingtoppie
04 100 LovelyLady
05 081 JijHebtGeenRokje
06 071 goldfinger1963
06 071 Jofunu-kun
08 064 Cryothic
09 055 Moeraskat
10 054 Samzz
11 053 Tamashii
12 030 Mistress_X
13 029 Grijsbaard
13 029 gewoonmezelf87
15 028 sararaats
15 028 schrikbarend
17 013 Nixx-
17 013 -_Guitarist_-
19 012 JJH
19 012 tijnbrein
21 011 Knetterkrankjorum
22 009 Braamyo
23 004 GSbrder
24 003 Royco1
24 003 DevilsWhore
26 002 MeneerLogica
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
JKquote:Op donderdag 13 september 2012 04:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Ik sta boven Knetter in de lijst
Ben ik het volkomen mee eens, na 3 weken vakantie ineens weer de wekker om half 7 dagelijksquote:
We zijn aan het discussieren over de Senseo hier... daar zijn zojuist 2 metalen pinnen uit de deksel komen vallenquote:
quote:
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Hier lekker douwe egbertsquote:Op donderdag 13 september 2012 08:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We zijn aan het discussieren over de Senseo hier... daar zijn zojuist 2 metalen pinnen uit de deksel komen vallen![]()
Verder is er even weinig te doen
[..]
hier wordt al gesproken over dat we maar naar de kantine moeten lopen voor koffie, omdat we voorlopig geen nieuwe investeringen doenquote:Op donderdag 13 september 2012 08:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Hier lekker douwe egberts
Die heb je tegenwoodig al voor 60-100 euro ofzo, ik zou gewoon zelf wat inzamelen met je collegasquote:Op donderdag 13 september 2012 08:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hier wordt al gesproken over dat we maar naar de kantine moeten lopen voor koffie, omdat we voorlopig geen nieuwe investeringen doen![]()
Al wil men graag zo'n koffiezetter met echte bonen... maar ja... zal er wel niet in zitten.
Goede tweedehands van marktplaats?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hier wordt al gesproken over dat we maar naar de kantine moeten lopen voor koffie, omdat we voorlopig geen nieuwe investeringen doen![]()
Al wil men graag zo'n koffiezetter met echte bonen... maar ja... zal er wel niet in zitten.
Ja dat herken ik, jaren terug toen senseo bekend werd ging ons ''echte'' koffiezet apparaat de doos in en kregen we senseo. Toen was dat echt vet lekker en nieuw, maar als toen we vorig jaar weer een tijdje normale koffie moesten drinken omdat die waterbak kapot was merkte je echt wel dat senseo daar niet aan kan tippen. Heb nu op me kamer thuis een dolce gusto apparaat. Dat is pas lekkere koffie!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:40 schreef Cryothic het volgende:
Ach, zag net voor 15 euro bij bol.com een koffiezetter die pads en filterkoffie kan doen.
Ik ben persoonlijk niet zo'n koffie-fanaat.
En voor dat enkele bakkie in de week ofzo vind ik Senseo wel best.
Ik snapte ook nooit waarom iedereen zo liep af te geven op Senseo koffie.
Tot de vakantie... waar we een gewoon koffiezetapparaat hadden, met filters.
Dat smaakte goed, en daar dronk ik (met dank aan Lola) elke dag opeens koffie.
Thuis dacht ik "zo, weer lekker een bakkie", en toen merkte ik het verschil
Je woont nog thuis en hebt een eigen koffiezetapparaat? Heldquote:Op donderdag 13 september 2012 08:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat herken ik, jaren terug toen senseo bekend werd ging ons ''echte'' koffiezet apparaat de doos in en kregen we senseo. Toen was dat echt vet lekker en nieuw, maar als toen we vorig jaar weer een tijdje normale koffie moesten drinken omdat die waterbak kapot was merkte je echt wel dat senseo daar niet aan kan tippen. Heb nu op me kamer thuis een dolce gusto apparaat. Dat is pas lekkere koffie!
Haha ja, had geen zin om elke keer naar beneden te gaan voor koffie. Nu als ik wakker word kan ik gelijk een cup erin doen en koffie drinken terwijl ik me aankleed, haar doe etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je woont nog thuis en hebt een eigen koffiezetapparaat? Held
Jij bent echt een heldquote:Op donderdag 13 september 2012 08:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, had geen zin om elke keer naar beneden te gaan voor koffie. Nu als ik wakker word kan ik gelijk een cup erin doen en koffie drinken terwijl ik me aankleed, haar doe etc.
Ja ik koop samen met me vriendin meestal 1 keer in de 3 maanden voor 40 euro aan cups op de site van hun. Heb je keuze uit 20 smaken ofzo en dan heb je 100 bakjes. Wij drinken het sowieso niet dagelijks.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
Wij hebben ook zo'n Dolce Gusto te leen gehad (via zo'n test-panel).
Dat was best lekker ja.
Maar 4 euro voor 16 cups vond ik wel erg prijzig (als ik het goed onthouden heb)
Lekker tochquote:Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Fera het volgende:
Uurtje langer geslapen.Kan toch die les niet in zonder huiswerk wat ik niet heb zonder boek.
quote:
O ja, jij bent n koukleumpje.quote:
Das toch pas na half 4?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
lekker aan de koffie
drukke dag vandaag ofnouja... vanmiddag
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
lekker aan de koffie
Goeiemorgen trouwensquote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
lekker aan de koffie
Wij hadden ook zo'n mannetje... hele week is er niks aan de hand, dan opeens is ie 1 dag ziek (misselijk, weet ik t wat allemaal), en de volgende dag is ie er weer, en is er niks meer aan de hand.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Enige collega op dit kantoor die afgelopen 2 dagen moest werken meld zich WEER ziek. Alsof je niet kan werken met kramp, hebben we allemaal wel is. Sowieso is dit iemand dit zich altijd aanstelt met ziek zijn enzo. Dus nu kan ik lekker niet van me plek af ivm telefoon aannemen. KUTzooi
Heb ik ook wel eens hoor. Al blijf ik meestal de dag erna ook thuis, want uitzieken.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hadden ook zo'n mannetje... hele week is er niks aan de hand, dan opeens is ie 1 dag ziek (misselijk, weet ik t wat allemaal), en de volgende dag is ie er weer, en is er niks meer aan de hand.
Dit dus. Ook al is het 3 kwartier rijden voor me.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja maar het verschil is, als ik thuis blijf ben ik ook echt ziek. Anders probeer ik het op ze minst, nu komen we hier in de problemen omdat een of ander kutwijf ongesteld is.
Ik zou gewoon stoppen met rokenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:22 schreef MeneerLogica het volgende:
En ik moet nog is haar pauze overnemen dus hier blijven zitten en kan dan niet eens rokendubbel kut
Idd, voordeel is ook dat dan je collegas kunnen zien dat je ziek bent en het dus geloofwaardiger overkomt. En meestal waarderen ze je inzet dat je het probeert.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Ook al is het 3 kwartier rijden voor me.
[..]
Ik zou gewoon stoppen met roken
Echt raar trouwens. Vanmorgen stond Waterberg dicht en Grijsoord reed nog redelijk vloeiend door.
Dat kan serious business zijn andersquote:Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja maar het verschil is, als ik thuis blijf ben ik ook echt ziek. Anders probeer ik het op ze minst, nu komen we hier in de problemen omdat een of ander kutwijf ongesteld is.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Idd, voordeel is ook dat dan je collegas kunnen zien dat je ziek bent en het dus geloofwaardiger overkomt. En meestal waarderen ze je inzet dat je het probeert.
Nee.
Soms wel jaquote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan serious business zijn anders
Bij haar niet, stelt zich vaker aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan serious business zijn anders
Ja maar het is o zo lekker, en rook niet veel. Heb nog 19 pakjes van me vakantie over haha. Die moeten eerst maar is op dan praten we verder.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Waarom niet? Roken is slecht voor je gezondheid
Ik haat het als ik met administratie moet sjoemelen
Zo krijg je dus vooroordelen. Misschien is het nu wel serieus en stelt ze anders zich wel aan (althans, dat vinden jullie).quote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bij haar niet, stelt zich vaker aan.
Er zijn ook mensen die misbruiken van de situatie jaquote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bij haar niet, stelt zich vaker aan.
Geloof mij, woon in het zelfde dorp. Als je vrolijk boodschappen doet op woensdagavond heb je niks donderdag ochtend. Die vond haar vakantie gewoon erg prettig en wilde een weekje extra.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo krijg je dus vooroordelen. Misschien is het nu wel serieus en stelt ze anders zich wel aan (althans, dat vinden jullie).
Dat heeft ze er dan wel zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 13 september 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo krijg je dus vooroordelen. Misschien is het nu wel serieus en stelt ze anders zich wel aan (althans, dat vinden jullie).
Ja en dan vind ik het erg makkelijk en zwak om dat ook te doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die misbruiken van de situatie ja
Ik kan me niet voorstellen wat er zo lekker aan zou moeten zijn. En nee, ik ga het niet proberen ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar het is o zo lekker, en rook niet veel. Heb nog 19 pakjes van me vakantie over haha. Die moeten eerst maar is op dan praten we verder.
Je kan best in een avond goed ziek worden anders ...quote:Op donderdag 13 september 2012 09:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geloof mij, woon in het zelfde dorp. Als je vrolijk boodschappen doet op woensdagavond heb je niks donderdag ochtend. Die vond haar vakantie gewoon erg prettig en wilde een weekje extra.
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Als ze zich nou ziek gemeld heeft en vrolijk boodschappen gaat doen is het wat anders.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geloof mij, woon in het zelfde dorp. Als je vrolijk boodschappen doet op woensdagavond heb je niks donderdag ochtend. Die vond haar vakantie gewoon erg prettig en wilde een weekje extra.
Misschien.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heeft ze er dan wel zelf naar gemaakt
Dat heb ik juist sneller als dat t er al een week aankomtquote:Op donderdag 13 september 2012 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan best in een avond goed ziek worden anders ...
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 13 september 2012 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat heb ik juist sneller als dat t er al een week aankomt
Daarom moet je proberen om toch op te komen dagen, zeker op dat soort momenten.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ziek worden na het weekend of na een vakantie is sowieso kut want mensen denken dan snel dat je of een kater hebt of nog langer vakantie wilt
Collega van me was op maandag wel eens ziek... kan... niks aan de hand.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ziek worden na het weekend of na een vakantie is sowieso kut want mensen denken dan snel dat je of een kater hebt of nog langer vakantie wilt
pcies dat doe ik meestal ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je proberen om toch op te komen dagen, zeker op dat soort momenten.
Daarom nooit collega's op je facebook willen. Of je baasquote:Op donderdag 13 september 2012 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega van me was op maandag wel eens ziek... kan... niks aan de hand.
Behalve als je dat weekend z'n facebook had gezien en hij zowel op zaterdag als zondag zichzelf lam had gedronken.
Hehe, inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies dat doe ik meestal ooken dan wordt je na een uur of 2 zelf wel naar huis gestuurd
Dat is gewoon domquote:Op donderdag 13 september 2012 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega van me was op maandag wel eens ziek... kan... niks aan de hand.
Behalve als je dat weekend z'n facebook had gezien en hij zowel op zaterdag als zondag zichzelf lam had gedronken.
Collega's heb ik wel op m'n facebook. De baas nietquote:Op donderdag 13 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom nooit collega's op je facebook willen. Of je baas
[..]
Hehe, inderdaad
volgens mij post jij ook alleen richting "vrienden"quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik weet niet eens waar ik op sta op fb.. volgens mij ben ik wel makkelijk te vinden
Ik heb wel een coach en collega's op facebook..maar die coach die pleurt er ook alles op dat je denkt.. uhm..quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega's heb ik wel op m'n facebook. De baas niet
Baas had mij een uitnodiging gestuurd, mooi niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Collega's heb ik wel op m'n facebook. De baas niet
Ze had zich dinsdag en woensdag ook al ziek gemeldquote:Op donderdag 13 september 2012 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Found youquote:Op donderdag 13 september 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb wel een coach en collega's op facebook..maar die coach die pleurt er ook alles op dat je denkt.. uhm..nu snap ik waarom je brak was vanmorgen
Vind het gewoon een lekker moment voor mezelf, en doe geen drugs, drink niet, eet gezond en sport 4 keer in de week dus die paar peukies per dag ga ik niet opgeven.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat er zo lekker aan zou moeten zijn. En nee, ik ga het niet proberen ook.
Ik snap de combinatie gezond eten & sporten vs roken niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het gewoon een lekker moment voor mezelf, en doe geen drugs, drink niet, eet gezond en sport 4 keer in de week dus die paar peukies per dag ga ik niet opgeven.
Ik heb ze (directie is een setje bij onsquote:Op donderdag 13 september 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Baas had mij een uitnodiging gestuurd, mooi niet.
Was namelijk een keer een verhaal dat een stagiaire het bedrijf belachelijk hadden gemaakt, en toen hadden ze dat uitgeprint en ermee geconfronteerd
In slaap gevallen op een schoolpleinquote:Op donderdag 13 september 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van 50 drukke koters Word je wel heel rap wakker.. FML..
Ik fitness, en me conditie is op top niveau, van veel roken gaat je conditie achteruit. Een paar per dag kan geen kwaad. En ik train nergens voor, alleen voor mezelf.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap de combinatie gezond eten & sporten vs roken niet.
LOLquote:Op donderdag 13 september 2012 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ze (directie is een setje bij ons), toen ik net facebook had wel toegevoegd.
Na een tijdje heb ik het zo ingesteld dat ze niks konden zien van me.
En weer wat later maar compleet verwijderd
[..]
In slaap gevallen op een schoolplein![]()
Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar ik blijf het een rare combinatie vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness, en me conditie is op top niveau, van veel roken gaat je conditie achteruit. Een paar per dag kan geen kwaad. En ik train nergens voor, alleen voor mezelf.
Nee, dat gelukkig nietquote:Op donderdag 13 september 2012 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ze (directie is een setje bij ons), toen ik net facebook had wel toegevoegd.
Na een tijdje heb ik het zo ingesteld dat ze niks konden zien van me.
En weer wat later maar compleet verwijderd
[..]
In slaap gevallen op een schoolplein![]()
klopt..je conditie gaat niet achteruit,je longen krijgen een mooi asfalt laagje.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness, en me conditie is op top niveau, van veel roken gaat je conditie achteruit. Een paar per dag kan geen kwaad. En ik train nergens voor, alleen voor mezelf.
Wijze woorden. Sowieso veel mensen die zeggen dat ik moet stoppen en daarna zie ik een foto dat ze weer is 20 shotjes hebben gedaan. Snap niet dat je dan bijdehand kan doen tegen mij alleen maar omdat het van mij een dagelijkse gewoonte is en als ze zelf in een keer zoveel drinken dat hun lever overuren draait dat dat heel normaal is in hun ogenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt..je conditie gaat niet achteruit,je longen krijgen een mooi asfalt laagje.
en een paar per dag kan primajuist beters dat je voor de rest wel goed voor jezelf zorgt.. je kunt beter een paar sigaretten per dag roken dan elke weekend lam zijn en je lever een opdonder geven
je weet zelf ook wel dat niet roken gezonder is.. maar bijna iedereen doet wel iets wat niet goed is voor het lichaam.. en dan is het maar net de vraag wat erger is..quote:Op donderdag 13 september 2012 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wijze woorden. Sowieso veel mensen die zeggen dat ik moet stoppen en daarna zie ik een foto dat ze weer is 20 shotjes hebben gedaan. Snap niet dat je dan bijdehand kan doen tegen mij alleen maar omdat het van mij een dagelijkse gewoonte is en als ze zelf in een keer zoveel drinken dat hun lever overuren draait
Precies, moet een beetje kunnen zondigen tochquote:Op donderdag 13 september 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat niet roken gezonder is.. maar bijna iedereen doet wel iets wat niet goed is voor het lichaam.. en dan is het maar net de vraag wat erger is..
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik "verkeerd" doe, afgezien van heeeeeeeeel af en toe wat alcohol.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat niet roken gezonder is.. maar bijna iedereen doet wel iets wat niet goed is voor het lichaam.. en dan is het maar net de vraag wat erger is..
jups.. al ben ik nu op dag 4 van niet rokenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies, moet een beetje kunnen zondigen toch
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups.. al ben ik nu op dag 4 van niet roken
Het voelt af en toe knap stom als ik met mijn bek op de fiets achter een bus zit en die uitlaatgassen loop in te ademen dan denk ik wel.. doe me dan maar een sigaretjequote:
Goed bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups.. al ben ik nu op dag 4 van niet roken
Een sigaret lijkt me gezonder dan uitlaatgassen jaquote:Op donderdag 13 september 2012 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het voelt af en toe knap stom als ik met mijn bek op de fiets achter een bus zit en die uitlaatgassen loop in te ademen dan denk ik wel.. doe me dan maar een sigaretje
beterquote:Op donderdag 13 september 2012 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het voelt af en toe knap stom als ik met mijn bek op de fiets achter een bus zit en die uitlaatgassen loop in te ademen dan denk ik wel.. doe me dan maar een sigaretje
zeg het over een maand nog maar eens.. nu geloof ik nog niet zo erg want wat is nou 4 dagenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kan niet meer quoten![]()
Maar goed bezig knetter
Haha, ja dat geloof ik wel, wel goed bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen tochquote:Op donderdag 13 september 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg het over een maand nog maar eens.. nu geloof ik nog niet zo erg want wat is nou 4 dagen
Ik moest wel want iedereen veroordeeld je als je zwanger een sigaret rookt..quote:Op donderdag 13 september 2012 10:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, ja dat geloof ik wel, wel goed bezig
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik moest wel want iedereen veroordeeld je als je zwanger een sigaret rookt..
4 dagenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg het over een maand nog maar eens.. nu geloof ik nog niet zo erg want wat is nou 4 dagen
Het wordt nu al makkelijker merk ik.. dag 2 vond ik het lastigste en dag 3 ook.. maar wakker worden met koffie zonder sigaret.. en werken zonder roken gaat al behoorlijk makkelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
4 dagenElke dag dat je niet rookt is meegenomen en over een week heb je het ergste gehad en wordt het steeds makkelijker
thxquote:Op donderdag 13 september 2012 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Ben je zwanger?? GEFELICITEERD
Dat dus... iemand zei me "de eerste dagen zijn t zwaarst"quote:Op donderdag 13 september 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
4 dagenElke dag dat je niet rookt is meegenomen en over een week heb je het ergste gehad en wordt het steeds makkelijker
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus... iemand zei me "de eerste dagen zijn t zwaarst"
Dus tja, als je de eerste dagen goed door komt...
Zo te lezen komt dat wel goed dusquote:Op donderdag 13 september 2012 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het wordt nu al makkelijker merk ik.. dag 2 vond ik het lastigste en dag 3 ook.. maar wakker worden met koffie zonder sigaret.. en werken zonder roken gaat al behoorlijk makkelijk
Zulke grote oren?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:08 schreef sararaats het volgende:
Ik kan zwemmen in m'n oren
Ik ben fris en fruitig
Uberhaupt geen facebook nemen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom nooit collega's op je facebook willen. Of je baas
Maar nee, er zit nog water in van het douchen. Alleen wordt het een ontsteking als het er te lang inzitquote:
Ah, gelukkig (dat ze niet zo groot zijnd at je er in kan zwemmen).quote:Op donderdag 13 september 2012 10:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Maar nee, er zit nog water in van het douchen. Alleen wordt het een ontsteking als het er te lang inzit
Dan wordt het een mini-meet. Boeiendquote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb nog maar een paar pm's binnen gekregen van mensen daarom is er nog niks bekend..
Ik wacht tot vrijdag en vrijdagavond pm ik mensen met een datum en tijd.. iig de mensen die mij een pm hebben gestuurd
ohja, dat vergeet ik dus steeds..quote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb nog maar een paar pm's binnen gekregen van mensen daarom is er nog niks bekend..
Ik wacht tot vrijdag en vrijdagavond pm ik mensen met een datum en tijd.. iig de mensen die mij een pm hebben gestuurd
Moggequote:
Dan doe je dat nu.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ohja, dat vergeet ik dus steeds..
vanavond als ik thuis ben, pmmen via mobiel is zo'n gedoe..quote:
Je kan ook dm'en. dm.fok.nlquote:Op donderdag 13 september 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
vanavond als ik thuis ben, pmmen via mobiel is zo'n gedoe..
Ja, ik kan knetter ook whatsappen, maar als zij pm's wil.. dm's raken ook nog weleens kwijt enzoquote:
Hmm, daar heb je een puntquote:Op donderdag 13 september 2012 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik kan knetter ook whatsappen, maar als zij pm's wil.. dm's raken ook nog weleens kwijt enzo
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een puntKan je dit openen: http://messages.fok.nl/inbox.php ?
quote:
Ik ben vooral benieuwd naar de damesquote:Op donderdag 13 september 2012 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb al gepmt, ben wel benieuwd naar de mensen waarmee ik praat
Ik ook wel, maar kleine kans dat ik er bij benquote:Op donderdag 13 september 2012 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb al gepmt, ben wel benieuwd naar de mensen waarmee ik praat
Dan zoek ik je gewoon lekker zelf op!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar kleine kans dat ik er bij ben
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan zoek ik je gewoon lekker zelf op!Je woont toch 5 min van me werk af
Die ken ik al, nouja, knetter, Lola en Samzz dan.. En Cryo en JJH ook..quote:Op donderdag 13 september 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de dames![]()
Zie FoBo'squote:Op donderdag 13 september 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de dames![]()
Ik niet, niet in irl tenminstequote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ken ik al, nouja, knetter, Lola en Samzz dan.. En Cryo en JJH ook..
I know, ik wilde net hetzelfde gaan zeggenquote:
Van dat rijtje ken ik alleen Samzz nietquote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ken ik al, nouja, knetter, Lola en Samzz dan.. En Cryo en JJH ook..
Ah, das wel om de hoek ja.quote:
Ik zie gewoon voor me hoe je de kant van Hoorn 80 op kijkt en heel blij staat te zwaaienquote:
Beetje kort dag.quote:
Daar mis je ook helemaal niks aanquote:Op donderdag 13 september 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van dat rijtje ken ik alleen Samzz niet
[..]
Ah, das wel om de hoek ja.
Precies de andere kant op als waar ik werk
Dat zou stom zijn he?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie gewoon voor me hoe je de kant van Hoorn 80 op kijkt en heel blij staat te zwaaien
Wel want ze zat met sinterklaas naast ons in de biosquote:Op donderdag 13 september 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van dat rijtje ken ik alleen Samzz niet
Ok.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koffie graag jaquote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mogguh, koffie, of liever thee?
John Carter was niet met Sinterklaas, tochquote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel want ze zat met sinterklaas naast ons in de bios
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar mis je ook helemaal niks aan.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel want ze zat met sinterklaas naast ons in de bios
oh ik weet het niet, het was jouw datequote:Op donderdag 13 september 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
John Carter was niet met Sinterklaas, toch?
Mijn date? Nee, hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik weet het niet, het was jouw date
Ik plan t liever wat verder vooruit.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Geen afwijzing
![]()
Zo kort dag is dat toch niet? Als ik nou morgen had gezegd, oke
Wel zo makkelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik plan t liever wat verder vooruit.
Ik ken alleen KT.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kennen hier zoveel mensen elkaar al?
Dan zorg ik dat ik netjes mn huiswerk af heb enz.quote:
je was alleen?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn date? Nee, hoor.
Was volgens mij 8 maart of zo.
Ik niemandquote:
Goedzoquote:Op donderdag 13 september 2012 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik netjes mn huiswerk af heb enz.
like a boss u_uquote:Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna is nog niet helemaal.
En ik lag pas om half drie in bed.
Ik wat eerder... als was ik er om 3 uur 's nachts al wel 3x uit geweest omdat ik geroepen werdquote:Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Fera ook al. Wat hebben jullie gedaan?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fera ook al. Wat hebben jullie gedaan?
nou vooruitquote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer dankzij mijn werk, maar goed.
Wat zijn rare plaatsen?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou vooruit![]()
spierpijn op rare plaatsen en ik heb heul niks raars gedaan
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje apart ja.
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jahet loopt stom.. mja, zal wel raar hebben liggen draaien ofzo vannacht, dunno
Voor mij ook niet, dan ga ik Kaneel zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niemandTenminste, hier van SEX SC. Wel andere van FOK.
[..]
GoedzoVolgende week gaat 'm niet worden alleen (zaterdag), dan zit ik in Brussel
Zo laat opstaan terwijl je vriendin allang onderweg naar t werk is enzo..quote:
Die week daarop misschien?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, dan ga ik Kaneel zien.
Doet ie goed die Kaneelquote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, dan ga ik Kaneel zien.
Krom liggen slapen ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou vooruit![]()
spierpijn op rare plaatsen en ik heb heul niks raars gedaan
Ik ben ook maar een beetje later klaar dan zei is.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo laat opstaan terwijl je vriendin allang onderweg naar t werk is enzo..
ik heb wel een beetje heel erg kut liggen dromen, dus wellicht daardoorquote:
minder er op smeren geen optie?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Cryothic het volgende:
Ik wordt echt schijt-schijt ziek van die zalf die ik heb.
Blijft heel lang (na een uur of 8 is het nog steeds vettig) vet
En aangezien het op m'n benen moet, plak ik de hele dag aan m'n broek alsof ik net door een regenbui kom
Dan heb ik mssn ook iets staan, maar die persoon reageert ff niet. Anders heeft ie gewoon pech.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die week daarop misschien?
En misschien DM/WA/FB wat handiger
Ja, ik had mezelf even geholpen.quote:
Is primaquote:Op donderdag 13 september 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb ik mssn ook iets staan, maar die persoon reageert ff niet. Anders heeft ie gewoon pech.
Ik zit nu mobiel, straks heb ik wel n pc, dan praten we verder.
Oh naar gevoel is dat ja, ik ken het van toen ik met Lola en Carooltje naar Tattoo Bob was geweest voor de tattoo op m'n been..quote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Cryothic het volgende:
Ik wordt echt schijt-schijt ziek van die zalf die ik heb.
Blijft heel lang (na een uur of 8 is het nog steeds vettig) vet
En aangezien het op m'n benen moet, plak ik de hele dag aan m'n broek alsof ik net door een regenbui kom
Dat kan ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje heel erg kut liggen dromen, dus wellicht daardoor
[..]
minder er op smeren geen optie?
Works every time.quote:
niks mis mee toch.. slaap je goed opquote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een masturbatie-slapers hiero
Bepantene is niet half zo vettigquote:Op donderdag 13 september 2012 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh naar gevoel is dat ja, ik ken het van toen ik met Lola en Carooltje naar Tattoo Bob was geweest voor de tattoo op m'n been..
nee, visquote:Op donderdag 13 september 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
minder er op smeren geen optie?
oh ja.. nja dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 13 september 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bepantene is niet half zo vettig
[..]
nee, vis![]()
Maar eh, ik smeer er al vrij weinig op. Vergelijkbaar met 2x de tandpasta die je op een tandenborstel doet zeg maar. En dat voor 2 benen (vooral binnenkant, maar zijn wel grote benen)
Ik slaap er geen seconde beter op, eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks mis mee toch.. slaap je goed op
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig staat hier Skyradio op en hoor ik ieder kwartier hetzelfde liedje. Yay.
dat kan.. ik slaap stukken rustiger dan iigquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik slaap er geen seconde beter op, eigenlijk
ach yayquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig staat hier Skyradio op en hoor ik ieder kwartier hetzelfde liedje. Yay.
dat kan niet, no repeat workday hanteren ze..quote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Wacht maar tot de kerst, dan kun je je lol opquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Dat is de enige week in het jaar dat ik Sky luister.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wacht maar tot de kerst, dan kun je je lol op
Hier 538... elk kwartier geouwehoer over verkiezingen en wie wat met wie wil gaan doen voor een meerderheid enzoquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Dat is de enige periode dat ik SkyRadio enorm ga mijdenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de enige week in het jaar dat ik Sky luister.
Nou, daar houden ze zich niet aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat kan niet, no repeat workday hanteren ze..
Wakker worden met Giel.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier 538... elk kwartier geouwehoer over verkiezingen en wie wat met wie wil gaan doen voor een meerderheid enzo
Onze wekker staat op Sky, omdat ik simpelweg niet wakker wil worden met dat geouwehoer, maar met een muziekje.
En dat is rond 6:45 best lastig op 3FM of 538![]()
Dat ja, of 3fm.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Veronica hierbest leuke muziekjes
Lame..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daar houden ze zich niet aan.
Laatste tijd luister ik mn eigen muziekquote:Op donderdag 13 september 2012 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind op de 1 of andere manier de muziek van 3fm steeds meer tegen vallen
Andere zender.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit radio. Vandaag is me weer duidelijk geworden wáárom ik geen radio luister.
amen!!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit radio. Vandaag is me weer duidelijk geworden wáárom ik geen radio luister.
Ik mis Arrow Classic Rockquote:Op donderdag 13 september 2012 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind op de 1 of andere manier de muziek van 3fm steeds meer tegen vallen
ook jaquote:
Tja, opsparen in de afgelopen jaren.quote:
boterhammetjes, we hebben geen catering ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 12:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat eten mensen nou zoal met lunch?
2 ham/kaas tosti's (4 boterhammen dus), 2 boterhammen met pindakaas met pindastukjesquote:Op donderdag 13 september 2012 12:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat eten mensen nou zoal met lunch?
wtfuck zoveel ruimte, nicequote:Op donderdag 13 september 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, opsparen in de afgelopen jaren.![]()
En een prive partite van 468GB zorgt natuurlijk voor weinig limiet
[..]
boterhammetjes, we hebben geen catering ofzo![]()
Ja maar hoeveel broodjes is het gemiddeldequote:Op donderdag 13 september 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, opsparen in de afgelopen jaren.![]()
En een prive partite van 468GB zorgt natuurlijk voor weinig limiet
[..]
boterhammetjes, we hebben geen catering ofzo![]()
Om 10 uur: 4 + banaanquote:Op donderdag 13 september 2012 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel broodjes is het gemiddelde
Goed ontbijt met een klein tussendoortje om 10 is beterquote:Op donderdag 13 september 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om 10 uur: 4 + banaan
Om 12.30: 6
Om 15 uur: appel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |