slaap lekker nogmaalsquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef sararaats het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen
Laters
JJHquote:
Dan ben ik klaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet zo al aan de bak?
oh.. jeetjequote:
issie nog niet klaar?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Fera het volgende:
Stomme verliefde puber dat je bent ...
Nee, ik ben een stomme verliefde puber.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh.. jeetje!!!
[..]
issie nog niet klaar?![]()
Ik heb nog wel eens zo'n flard hier of daar ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Fera het volgende:
Stomme verliefde puber dat je bent ...
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh.. jeetje!!!
[..]
issie nog niet klaar?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens zo'n flard hier of daar ja.
ohquote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stomme verliefde puber.
Puppy lovequote:
ja maarquote:
dat vind ik een fijn complimentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
[..]
dat vind ik een fijn compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel naar huis.![]()
Straks lekker door de tegen fietsen.![]()
Volgens mij ben ik gefriendzoned door m'n crush ...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh
maar eigenlijk is dat toch niet zo raar.. helaas heb je dat vaak zelf niet voor t kiezen
Dat horen vrouwen bij mannen te doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gefriendzoned door m'n crush ...
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
[..]
dat vind ik een fijn compliment
Ik bedoelde de puppy's in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
regenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel naar huis.![]()
Straks lekker door de tegen fietsen.
autschquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gefriendzoned door m'n crush ...
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen bij mannen te doen.
wel verdommequote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de puppy's in de OP
Nou ja, hij komt wel met van alles naar me toe ... Maar vertelt ook over z'n interesses en ervaringen met andere meisjes enz. Doe je denk ik niet bij iemand die je wel ziet zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
regen.. WALGELIJK ENDE AFFREUS
![]()
![]()
[..]
autsch
hoezo denk je dat?
Ach ... Ik ben niet zo'n vrouw die ze voor 't uitkiezen heeft of zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen bij mannen te doen.
ja da's niet echt iets wat je dan zou bespreken nee:')quote:Op donderdag 13 september 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij komt wel met van alles naar me toe ... Maar vertelt ook over z'n interesses en ervaringen met andere meisjes enz. Doe je denk ik niet bij iemand die je wel ziet zitten.
Ik voel me een soort maat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
mwohhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent vast ook heel schattig
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja da's niet echt iets wat je dan zou bespreken nee:')Dan moet ik hem weer zien ... Misschien gewoon vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
of dat jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik hem weer zien ... Misschien gewoon vergeten.
Het is gewoon frustrerend ... Ik weet niet eens wat er zo leuk aan hem is, maar elke keer als ik hem zie/hij online komt maakt m'n hart 'n sprongetje en heb ik de hele avond 'n warm hoofd.quote:
Is toch juist leukquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend ... Ik weet niet eens wat er zo leuk aan hem is, maar elke keer als ik hem zie/hij online komt maakt m'n hart 'n sprongetje en heb ik de hele avond 'n warm hoofd.
Daarom stomme verliefde puber ...
Niet als ik voor hem een maat ben en al z'n verhalen over meisjes moet aanhorenquote:
da's toch heul nie erg (behalve gezien de omstandigheden dan wellicht).. maar dat gevoel is fijn (meestal)quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend ... Ik weet niet eens wat er zo leuk aan hem is, maar elke keer als ik hem zie/hij online komt maakt m'n hart 'n sprongetje en heb ik de hele avond 'n warm hoofd.
Daarom stomme verliefde puber ...
Dat is ook fijn, tijdje niet gehad. Maar een beetje pijnlijk af en toe ... Stomme friendzone.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's toch heul nie erg (behalve gezien de omstandigheden dan wellicht).. maar dat gevoel is fijn (meestal)
Die vind ik geweldig.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar lieverds, ik ga
kijken
tot morgen wellicht![]()
Ik vroeg me al af, wat doet die nog wakker.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet kunnen slapen, altijd kut.
Kan gewoon echt niet slapen. Slaat nergens opquote:Op donderdag 13 september 2012 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, wat doet die nog wakker.
Ik hoop dat ik daar straks geen last van heb.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan gewoon echt niet slapen. Slaat nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |