SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het telefoonnummer van die tweede van links?
Confidence through competence
Die is ook niet links genoeg hequote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je het telefoonnummer van die tweede van links?
Emmen al binnen?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:18 schreef LieLie het volgende:
Net thuis, maar nog wel heel nieuwsgierig naar de uitslagen
Welke gemeente moet ik dan ook alweer van je bekijken?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:46 schreef LieLie het volgende:
Nope, we hebben dik van ze gewonnen
Die ernaast, C.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke gemeente moet ik dan ook alweer van je bekijken?
PvdA nog steeds de grootste.quote:
Volgens mij is er geen andere meerderheidsregering mogelijk dan VVD/PvdAquote:Op donderdag 13 september 2012 05:39 schreef PdeHoog het volgende:
Beter dan de PVV of de SP wat mij betreft.
Ik hoop alleen wel dat ze nu samenin een kabinet gaan zitten ipv weer zo'n noodgreep als 2 jaar geleden. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.
Noord-Koreaanse uitslagenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer een hoge opkomst.
Lijkt mij ook ja, maar goed....dat vond ik 2 jaar geleden ookquote:Op donderdag 13 september 2012 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen andere meerderheidsregering mogelijk dan VVD/PvdA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |