6 uur opstaan is echt te vroeg, ik voel je pijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje moe. Gister om 6 uur op, dan 6 uur lesgeven, snel stemmen en dan etentje met de sectie.
Thuis, slapen en weer om 6 uur op vandaag om les te geven.
En ze snapten er niks van vandaag.
[..]
Ahhh.
[..]
Hoe lang heb je het gered?
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
6 uur opstaan is echt te vroeg, ik voel je pijn.
2 weken.
Simpel jurkje, en schoenen om een beetje te oefenen met op hakken lopen, want ik kan nog niet fatsoenlijk lopen op mn andere hakken en die zijn kei tof.quote:
Ooooh, dan mag hetquote:Op donderdag 13 september 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Simpel jurkje, en schoenen om een beetje te oefenen met op hakken lopen, want ik kan nog niet fatsoenlijk lopen op mn andere hakken en die zijn kei tof.
4.40 euro bij elkaar, lang leven sale en misbruik maken van kortingcodes.
4.40 euro is toch helemaal niks? Niks mis mee hoor. Zo te lezen gewoon slim gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Simpel jurkje, en schoenen om een beetje te oefenen met op hakken lopen, want ik kan nog niet fatsoenlijk lopen op mn andere hakken en die zijn kei tof.
4.40 euro bij elkaar, lang leven sale en misbruik maken van kortingcodes.
Nou, ik had nog een oude (gedeeltelijke) bestelling staan waarop ik al 2 maanden of iets wacht, dus de verzendkosten vielen al weg. En dan het jurkje van 5 euro, en de schoenen in de sale ook voor zoiets. Dan de kortingcode van 1304 en 9910, en toen bleef er 4.40 over.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, dan mag het.
En hoe doe je dat in godsnaam.
Daarom.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik had nog een oude (gedeeltelijke) bestelling staan waarop ik al 2 maanden of iets wacht, dus de verzendkosten vielen al weg. En dan het jurkje van 5 euro, en de schoenen in de sale ook voor zoiets. Dan de kortingcode van 1304 en 9910, en toen bleef er 4.40 over.![]()
4.40, dat is zegmaar een patatje halen of een jurkje en schoenen. Geen moeilijke keuze.
Ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gefaald in mijn poging om een maand niet te winkelen.
Nog meer schoenen?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ook.
Ohnee wacht ik deed geen poging.
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed, zit nu zelfs in en college.
Jup :pquote:Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op universitair niveau?
Helaas niet nee, dan zou ik ook naar de winkel rennen. Geweldige schoenen zijn dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Helaas bij lange na niet zo goedkoop als jouw h&m schoenen
Haha het is pas mijn tweede week dus dat moet nog blijken. Moet dus nog bijna 3 jaar voor mijn bachelor.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knap hoor, dat je dat kan
Hoe lang moet je nog?
Ja hè, heb ook nog meer JCs op mijn wants-list staan, dat wordt sparen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas niet nee, dan zou ik ook naar de winkel rennen. Geweldige schoenen zijn dat.![]()
Ik zit ook constant op chockers te kijken, onwijs toffe schoenen staan daar tussen. Alleen moet ik er een creditcard voor hebben.
So far vind ik het erg goed te doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een beetje te doen?
Heel veel succes Money! Het zal niet makkelijk zijn, maar jou lukt het vast welquote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha het is pas mijn tweede week dus dat moet nog blijken. Moet dus nog bijna 3 jaar voor mijn bachelor.
Haha dankje, lief van je.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel veel succes Money! Het zal niet makkelijk zijn, maar jou lukt het vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |