Met recht banwaardig ditquote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DM je foto's anders even, dan plaats ik ze wel
Dan heb je 48 uur om zonder afleiding te rukken op Huppeltieten. Die ban is dan eigenlijk een soort van beloning.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef Barbusse het volgende:
Met recht banwaardig ditMaar via pm mag natuurlijk ook
![]()
Van die ban zal ik niks merken en ik zal met losse vellen terugkerenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je 48 uur om zonder afleiding te rukken op Huppeltieten. Die ban is dan eigenlijk een soort van beloning.
Dat is precies wat ik probeerde te zeggen. Maar ik begon spontaan te stotteren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je 48 uur om zonder afleiding te rukken op Huppeltieten. Die ban is dan eigenlijk een soort van beloning.
Heb je dat ook als je in het echt met tieten geconfronteerd wordt? Wat schattig.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
Dat is precies wat ik probeerde te zeggen. Maar ik begon spontaan te stotteren.
Nee, vreemd genoeg dan niet. Gelukkig maar, want anders had ik geen leven meerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je in het echt met tieten geconfronteerd wordt? Wat schattig.
Dus je gaat niet stotteren als ik je vraag of je even wil motorboaten?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg dan niet. Gelukkig maar, want anders had ik geen leven meer
No, it would be my pleasurequote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je gaat niet stotteren als ik je vraag of je even wil motorboaten?
Mooi!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Je durft het alleen niet toe te geven.
Dat zeggik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |