PvdA met 25,1%.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaals ook binnen. Durf die niet te voorspellen. CDA? PvdA? VVD?
Behalve ik danquote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Limburg kan je niet serieus nemenzwakzinnig volk
Dankjequote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Limburg kan je niet serieus nemenzwakzinnig volk
Verrassing zat erin. Traditionele CDA gemeente, maar die hebben zoveel verloren en Vaals is niet echt een dórp.quote:
lapoquote:
Maar dat is juist het leukste van de hele avond.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar komen ze nooit opdagen, dus zal wel niet.
Al die dorpen hebben geeneens internet man.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het hem niet worden
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef TheArt het volgende:
Iedereen lijkt wel aangestoken door het Churandy virus: "Ik ben blij man."
allemaal inteelt daar man..heb je niks aanquote:
Het gebrek aan respect voor de ouderdom is schrijnendquote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Nielsch het volgende:
Zegt die gast nu de hele tijd Henkie?
Geboren en getogenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Belabor het volgende:
Veel reacties op Dongeradeel hier. Allemaal Dockumers?
Die mag niet in de buurt van succes komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Cohen heb ik ook nog niet gehoord
was net ff in beeld wel, maar nog niet gesproken. Kristus, PVV kakt in elkaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Grappig, ik welquote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Liedje niet gehoord?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gebrek aan respect voor de ouderdom is schrijnendWacht maar tot ze 76 zetels hebben dan weet ik wie er aan de schandpaal gaan.
echt hequote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
gemeentes waar ik echt nog nooit van heb gehoord
Stond 2 jaar geleden nog bij de 5 gemeentes met meeste pvv-stemmersquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mag niet in de buurt van succes komen.
We hebben tegenwoordig ook van die vage gemeentes die niet eens meer de naam hebben van één van de steden die er deel van uitmakenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
gemeentes waar ik echt nog nooit van heb gehoord
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond 2 jaar geleden nog bij de 5 gemeentes met meeste pvv-stemmers
Tering wat gaat het weer sloom zegquote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef Montelly het volgende:
9 Definitieve Resultaten (2,1%)
410 Wachten op Resultaten (97,9%)
Jawel, en daar moet hij in die schandpaal een jaartje of wat naar blijven luisteren ook denk ikquote:
vannacht dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Er komt toch nog wel een debat vanavond?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Is dat niet 2,1% van de gemeenten? In totaal zijn er pas 50.000-60.000 stemmen geteld toch?
jaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Is dat niet 2,1% van de gemeenten? In totaal zijn er pas 50.000-60.000 stemmen geteld toch?
indonesische vlagquote:
Monegaskse vlag.quote:
Wie is trouwens verantwoordelijk voor het tellen, verzamelen en publiceren van de stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef iBenny het volgende:
De uitslagen van de NOS en die Googlesite komen niet overeen... Ik heb al verschillen van 0.4% kunnen ontdekken. Hoe kan dat? Die gegevens voor de Googlesite komen namelijk net als bij de NOS via ANP binnen
Leuk met al die SGP plaatsenquote:
Let gewoon eens zelf opquote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Er komt toch nog wel een debat vanavond?
idd , mee eens. echt niet verwacht.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
WildersIk begin meer respect voor hem te krijgen. Mijn respect voor Sap is gedaald tot het nulpunt, ook Brussel schijnbaar staan te juichen. Je mag het best oneens zijn met andere partijen, maar heb wel respect voor elkaar
Wilders bergrijpt dit beter dan zijn grote tegenstanders.
is koffiedik kijken.quote:
Wilders respect voor zijn tegenstanders?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
WildersIk begin meer respect voor hem te krijgen. Mijn respect voor Sap is gedaald tot het nulpunt, ook Brussel schijnbaar staan te juichen. Je mag het best oneens zijn met andere partijen, maar heb wel respect voor elkaar
Jantjeseepolder hierquote:
En voor Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alles wijst de goede kant op voor VVD
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Vind het wel charme hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
als we computers gebruikten hadden we om 21.05 de uitslag, die al helemaal compleet en correct was. Fuck het potlood
Ferry weet alles.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Ferry heeft de formatie al rond
Ja? Want hij stond niet te juichen bij de vorige verkiezingen? Ten koste van de andere partijen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Is helemaal niet gunstig om 1 zeteltje meer te hebben in deze situatie.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alles wijst de goede kant op voor VVD
vlag van eindhovenquote:
Dat had hij vanavond duidelijk wel. GL viel hier enorm door de mand.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Hierro het volgende:
[..]
Wilders respect voor zijn tegenstanders?
herkenbaarquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef kwiwi het volgende:
Pff dit duurt lang... maar vind het ook te interessant om nu te gaan slapen
Ik denk dat er voor de lunch van morgen nog niet eens een duidelijke uitslag is.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er komt een debat als er om 00:30 een duidelijke uitslag is
Gewoon realtime resultatenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
als we computers gebruikten hadden we om 21.05 de uitslag, die al helemaal compleet en correct was. Fuck het potlood
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herkenbaar
Obama vs. McCain heb ik in 2008 ook tot 6 uur s'ochtends gevolgd
quote:
Ik snap best dat ze juichen in Brussel... vind ik echt niets gek of verwerpelijk aan...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Aantal noordgemeenten = 4 aantal greforechtsgemeenten = 4. Gelijk dus. Valt niets te zeggen. Maar in de 2 neutrale gemeenten pakt VVD voordeeltjesquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Zhero het volgende:
PvdA
21,7%
14.526
VVD
21,4%
14.331
Ik heb een ander stemmingsbeeld
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef Montelly het volgende:
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAMSOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
google = pvdaquote:
Is veel leuker ditquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
Hij stond te juichen bij zijn eigen winst toen, dat lijkt me redelijk logisch. Dat is wat anders dan juichen over een ander zijn verlies, terwijl je zelf in verhouding nog veel meer hebt verloren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja? Want hij stond niet te juichen bij de vorige verkiezingen? Ten koste van de andere partijen?
Ik heb 2 uurtjes geslapen toen, tot 4 uur geleerd voor het tentamen wat ik het volgende ochtend om 9 uur hadquote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herkenbaar
Obama vs. McCain heb ik in 2008 ook tot 6 uur s'ochtends gevolgd
Handsome Poets.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef kwiwi het volgende:
wat is de muziekkeuze hier? ik hoor het niet
Dat liedje van OS Sportzomer.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef kwiwi het volgende:
Lauraquote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik lag in een slaapzak op de bank, en heb toen iets van 10 koppen cup-a-soup gedronkenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb 2 uurtjes geslapen toen, tot 4 uur geleerd voor het tentamen wat ik het volgende ochtend om 9 uur had
Ik vind het triest om als unie te juichen bij het verlies van een bepaalde partij. Maar Sap vond ik nog 1000 maal triester.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze juichen in Brussel... vind ik echt niets gek of verwerpelijk aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |