Zeiltje op de zetel sowieso.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar sowieso, die bejaarden vallen echt wel halverwege een Kamerzitting in slaap. Heb je toch geen kut aan.
EENSCHquote:Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
HUN HELE LEVEN LANG? TOT HUN 55E, LUL.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja hij zei GroenLinks ipv Christen Unie
Scheelt weer wachtgeldquote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
inderdaad, volgende verkiezingen zijn al hun zetels afgestorven.
Ik denk dat ze dan al zo erg op hun pensioen zijn gekort dat ze halverwege al klaar zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
inderdaad, volgende verkiezingen zijn al hun zetels afgestorven.
Beetje onverzorgdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
Het haar van Slob is aan het ontsnappen.
Deze ziet er veel beter uit jaquote:
Hele leven gewerkt zegt ie, al die bejaarden zijn met 50+ gestopt en in een riante regeling gestapt.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
Het haar van Slob is aan het ontsnappen.
Kon ik me totaal niet voorstellen... die man verbaast me nog bijna het meest deze campagne, in het positieve. Ben totaal geen CDA'er, maar vind het een sympathieke vent... ook nog met humor...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee echt waar, hij is een fanatiek fietser![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |