SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
JA PAPA DAT GA IK ECHT NIET DOEN HOOR GADVERDAMME. KOM ME OPHALENquote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie GJE al zo'n oudje in bed leggen
Wat is er raar dan, typfouten, punten etc niet meegerekend. Blackberry..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je vindt het ook niet eens een rare post.Jij bent echt een idioot.
Geen hotkey hebben op je iPhone voor de chauffeurquote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
JA PAPA DAT GA IK ECHT NIET DOEN HOOR GADVERDAMME. KOM ME OPHALEN
Jij bent echt niet goed snik. Jij denkt dat de bedrijfsleiding daar denkt; 'Oh, Richmond is een jongen van 15 jaar. Laten we hem oma's in bad doen. Dat is vast goed voor zijn mental image.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is er raar dan, typfouten, punten etc niet meegerekend. Blackberry..
Sowieso is hij dan 16. Dat is namelijk de minimum leeftijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed snik. Jij denkt dat de bedrijfsleiding daar denkt; 'Oh, Richmond is een jongen van 15 jaar. Laten we hem oma's in bad doen. Dat is vast goed voor zijn mental image.[ afbeelding ] '
''als het je niet aanstaat ga je maar weg'' -marciequote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanaf fifa 13 moet de sfeer echt beter worden hier
Jongetje. Vrouw van 80.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sowieso is hij dan 16. Dat is namelijk de minimum leeftijd.
En nee niet meteen, maar mijn nicht, die nu 18 is, maar op haar 17e ging ze daar werken, en ze moest wel gewoon oma's in bed leggen (konden gewoon nog lopen) en zulke dingen.
Dat kan haast niet, daar zijn mensen opgeleid voor, zelfs als er een oma uit d'r rolstoel getieft is moet ik d'r laten liggenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sowieso is hij dan 16. Dat is namelijk de minimum leeftijd.
En nee niet meteen, maar mijn nicht, die nu 18 is, maar op haar 17e ging ze daar werken, en ze moest wel gewoon oma's in bed leggen (konden gewoon nog lopen) en zulke dingen.
Dat zeg ik niet tegen GJEquote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''als het je niet aanstaat ga je maar weg'' -marcie
Komt wel goed. Denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanaf fifa 13 moet de sfeer echt beter worden hier
Nee maar serieus, ik wil normaal behandeld wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''als het je niet aanstaat ga je maar weg'' -marcie
Denken dat er alleen maar 80+ zit. Je weet er nog minder van af dan een appel op een stok. Dus kap nou maar.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jongetje. Vrouw van 80.
Wtf man. Wtf.
moet je normaal doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik wil normaal behandeld worden
Je moet mee lopen naar haar bed, en eventueel helpen om de deken over haar heen te leggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, daar zijn mensen opgeleid voor, zelfs als er een oma uit d'r rolstoel getieft is moet ik d'r laten liggen
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Denken dat er alleen maar 80+ zit. Je weet er nog minder van af dan een appel op een stok. Dus kap nou maar.
Als negers tegenwoordig topic's kapen nietquote:
quote:
Hij doet nu toch niets fout? Iedereen duikt er maar meteen weer op.quote:
Topics*quote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als negers tegenwoordig topic's kapen niet![]()
One love # nohomo
Jij wil zeggen dat je het ver hebt geschopt in je leven? Lang op FOK! rondhangen op een dag.. Echt super!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
...
Echt.
Jouw domheid. IK KAN HET NIET OMSCHRIJVEN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zelfs als ik normaal doe krijg ik kutopmerkingen
Dat vind ik bijvoorbeeld redelijk achterlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praten over dingen waar je niks vanaf weet
Bitch please
Ik ook maar dat mag ik niet zeggen want dan ben ik een meeloper.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik bijvoorbeeld redelijk achterlijk.
Dit zeggen jullie ook wel eens. Dus dat valt wel mee. (zonder dat Bitch please dan)quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Als je nou niet zo betweterig en hypocriet doet......quote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zelfs als ik normaal doe krijg ik kutopmerkingen
goede zinquote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo zit nu ook [ afbeelding ]
Ik ben een studentje ja. 3 hbo. Ik heb een baantje bij een online marketingbureau en verwacht op m'n 21'ste afgestudeerd te zijn. Op dit moment heb ik genoeg geldjes op mijn bankrekening staan om de huur voor een paar jaar te betalen en ik heb een groep goede vrienden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je het ver hebt geschopt in je leven? Lang op FOK! rondhangen op een dag.. Echt super!
woensdag 12 september 2012 @ 22:13 • 255quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ga weg, bij alles wat ik post moet jij meteen kut reageren, en dat weet je zelf ookquote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je nou niet zo betweterig en hypocriet doet......
Mooi!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een studentje ja. 3 hbo. Ik heb een baantje bij een online marketingbureau en verwacht op m'n 21'ste afgestudeerd te zijn. Op dit moment heb ik genoeg geldjes op mijn bankrekening staan om de huur voor een paar jaar te betalen en ik heb een groep goede vrienden.
Ja. Ik vind mijn leven leuk. Ver geschopt misschien niet, maar ik vind het wel fijn zoals het loopt.
'Weinig doen voor veel geld.'quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
woensdag 12 september 2012 @ 22:13 • 255
Rijst
Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chill baantje, weinig doen voor veel geld
Ik erger me weer dood aan je domheid
Dit niet
Hoeren neuken , nooit meer werkenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'Weinig doen voor veel geld.'
Vind ik een achterlijke opmerking, maar dat zal wel aan mij liggen.Je moet je kapot schamen.
Ja, maar alles waar GeeftJeEnergie boven staat vind jij belachelijk en achterlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'Weinig doen voor veel geld.'
Vind ik een achterlijke opmerking, maar dat zal wel aan mij liggen.Je moet je kapot schamen.
DM openbaren ja, niet slim.quote:
Nigger je wilt toch ook geen ban, snitches hierzoquote:
Je hebt 'm wel voor 27 september binnen denk je?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
die demo is nog steeds niet gedownloadben al zeker 4,5 uur bezig.
TR gemacht hihiquote:
Geld kan dit vermaak niet betalenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik wacht op een PM van een vader, die ons 300 euro biedt om respectvol met zijn zoon om te gaan op dit forum
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik wacht op een PM van een vader, die ons 300 euro biedt om respectvol met zijn zoon om te gaan op dit forum
Ik vind het sowieso onzin om daarvoor een ban te krijgenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigger je wilt toch ook geen ban, snitches hierzo
Jaaaaaa achterlijk ditquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet, ik heb wel een penis post en dm's posts overleefdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin om daarvoor een ban te krijgen
Ik zal jouw brievenbus leegtrekken en je post op straat neerflikkerenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin om daarvoor een ban te krijgen
Voor sorry is het al te laat.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, kut, dat mag natuurlijk niet.Sorry modjes!
die heb ik gezienquote:
Er zijn hier vaker mysterieuze TR's gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigger je wilt toch ook geen ban, snitches hierzo
weet ik niet, maar ik begin toch te twijfelen aan mijn ps3. Misschien bij de nieuwe generatie weer de overstap terug makenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt 'm wel voor 27 september binnen denk je?
Ik postte een foto van een grote balzak en ik mocht 48 uur brommenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet, ik heb wel een penis post en dm's posts overleefd
Daar zie ik je wel voor aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zal jouw brievenbus leegtrekken en je post op straat neerflikkeren
mij ookquote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat had Kamikaze gedaan trouwens? (DM me even kamikaze.)
Is pas 20x gezegd in afgelopen topic. Hij schold mij uitquote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
''Mijn'' penis heeft hier kapot lang gestaan hahahahah enige wat mod zei is doe rustig aanquote:Op woensdag 12 september 2012 22:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik postte een foto van een grote balzak en ik mocht 48 uur brommen.
een geinige post over marciequote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hij had te veel worstenbroodjes gegeten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
lolquote:
Voor wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is pas 20x gezegd in afgelopen topic. Hij schold mij uit
Sinds wanneer is dat verkeerd?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is pas 20x gezegd in afgelopen topic. Hij schold mij uit
Hihiquote:
Laat hem dat maar vaker doen dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij had te veel worstenbroodjes gegeten.
quote:
Je kan beter werken, is veel leuker als je dan iets van die 1000 koopt als je ervoor gewerkt heb!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1000 euro p.p. voor een respectvolle behandeling van je zoontje. Dan heeft hij vrienden
eensquote:
Nee kloon account stoerebooiquote:
U heeft een DM met mijn aanbod.quote:
Wie is 13? Geef eens een signalement?quote:
Aardig doen tegen jou is zwaarder dan werkenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan beter werken, is veel leuker als je dan iets van die 1000 koopt als je ervoor gewerkt heb!
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie is 13? Geef eens een signalement?
13 september. 24 uur lang. Eerst pik donker, dan weer licht en dan weer donker.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie is 13? Geef eens een signalement?
JE PLAATJE WERKT NIET MAN.quote:
Doe je niet aardig, blijf je je lekker voordoen als een klein kindquote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardig doen tegen jou is zwaarder dan werken
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardig doen tegen jou is zwaarder dan werken
Aha. En wat voor kleding heeft hij aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
13 september. 24 uur lang. Eerst pik donker, dan weer licht en dan weer donker.
bij mij welquote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
JE PLAATJE WERKT NIET MAN.
Niks.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar slaat de tt eigenlijk op?
Moet het altijd maar ergens op slaan dan?quote:
quote:
Hou je bek nep accountquote:
Een paar wolkjes, meer niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Aha. En wat voor kleding heeft hij aan?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Nickskuh het volgende:
Wow die samson heeft zichzelf wel verbeterd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar nog lelijk
Dat is ook erg schaars zeg..quote:
zet maar een speler op de tradepile, en zeg mij welke speler je er voor 100K er op gezet hebt. Dan koop ik deze van jequote:
waz met jouquote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zet maar een speler op de tradepile, en zeg mij welke speler je er voor 100K er op gezet hebt. Dan koop ik deze van je
taiwo 4-4-1-1 goede cm van carlislequote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zet maar een speler op de tradepile, en zeg mij welke speler je er voor 100K er op gezet hebt. Dan koop ik deze van je
Het is een trollquote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een newbee helpen, is toch leuk? Fifa 13 komt er toch aan
Nepaccount aanmaken en er lief tegen doen zodat mensen je cool vindenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een newbee helpen, is toch leuk? Fifa 13 komt er toch aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |