Gefeliciteerd mijn vriend.quote:
dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef IPA35 het volgende:
Godverdegodver, de natte droom van elke apparatsjik. Een VVD/PvdA coalitie.
Dit en de goedkeuring van het ESM verdrag in Duitsland...
Vandaag luid het einde van Nederland in en het begin van het einde van Europa.
Alles gaat nu naar de kanker, alles.
Wij zullen dit onthouden. Op de komende dag dat de Nederlandse vrijheidsstrijders de macht grijpen zullen diegene die verantwoordelijk zijn gestraft worden. Wij vergeten niet, wij vergeven niet.quote:
quote:
eckte baasquote:
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef IPA35 het volgende:
Godverdegodver, de natte droom van elke apparatsjik. Een VVD/PvdA coalitie.
Dit en de goedkeuring van het ESM verdrag in Duitsland...
Vandaag luid het einde van Nederland in en het begin van het einde van Europa.
Alles gaat nu naar de kanker, alles.
quote:
Heb je dan zo'n haat voor Nederland en de Nederlandse ouderen, zieken, werknemers etc. dat je ons geld liever naar het buitenland doorsluist dan het in eigen land ten goede aan te wenden?quote:
Nee, gezond verstand.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n haat voor Nederland en de Nederlandse ouderen, zieken, werknemers etc. dat je ons geld liever naar het buitenland doorsluist dan het in eigen land ten goede aan te wenden?
En dat gezonde verstand zegt je dat het beter is om het geld in een bodemloze put te storten?quote:
We kunnen alleen maar hopen. Sterker, ik stel voor dat we Henk en Ingrid dwingen te emigreren en hen vervangen door Mohammed, Kudred en Fatima.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef erik666 het volgende:
PvdA: dag Henk en Ingrid, welkom Ahmed en Fatima, haal ook je familie naar Nederland. Grenzen open.
Nee, dat je niet zo de dramaqueen uit moet hangen...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En dat gezonde verstand zegt je dat het beter is om het geld in een bodemloze put te storten?
Jij begrijpt het doel van het draadje niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
Dat hopen we, ...... al had het met een iets kleinere PvdA gemogen!
O, damn, vekeerde topic, nou ja het staat er nu al!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het doel van het draadje niet?
Wens de landen die deze boze burgers op gaat vangen, veel succes.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef erik666 het volgende:
Henk en Ingrid hoef je niet te dwingen hoor die gaan wel weg uit Nederland.
Kan je er hier ook een zandbank van maken.
Beloofd?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef erik666 het volgende:
Henk en Ingrid hoef je niet te dwingen hoor die gaan wel weg uit Nederland.
Kan je er hier ook een zandbank van maken.
Fuck em!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef erik666 het volgende:
Nee hoor Henk en Ingrid zijn niet boos.
Ik ook maarja we gaan meeregeren voor een eerlijker en sociaal Nederland!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:13 schreef Devv het volgende:
Dit is niet helemaal mijn gewenste uitslag. Ik had liever de PvdA iets groter gezien dan de VVD voor een centrum-linkse coalitie, maar dit is ook goed. We zijn in ieder geval van de PVV af.
Hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:33 schreef Masyl het volgende:
Geniet er maar even van, het zal van korte duur zijn
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef erik666 het volgende:
Nodig vast de sharia4holland uit op de thee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |