2 jaar geleden zat de prognose maar 1 zetel te laag voor de PVV.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
bij de exit-poll durven veel mensen niet te zeggen dat ze PVV gestemd hebben, een deel daarvan zegt wat anders gestemd te hebben, dus de uitslag wordt nog gecorrigeerd vanavond.
Helaas welquote:
Met de bus naar Schierquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
twitter:mennoreemeijer twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:01:49SGP jongeren halen stunt uit door met een bus vol volmachten naar schiermonnikoog te gaan en daar voor spectaculaire stijging zorgen reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Wat een schijterig land is Nederland ook, "huuu ik wil geen rechts ik stem PvdA, huu ik wil geen links ik stem Rutte!" en ondertussen zit je straks met elkaar opgescheept. Stem toch gewoon op de partij die je wil..
Dat is nog eens de religie verkondigen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
twitter:mennoreemeijer twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:01:49SGP jongeren halen stunt uit door met een bus vol volmachten naar schiermonnikoog te gaan en daar voor spectaculaire stijging zorgen reageer retweet
ik zeg: tuinlaaf!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Raphaelo het volgende:
Wat heeft die pechtold toch weinig charisma... jezus...
Dit zie ik nog wel een trend wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus om te janken.....
VVDquote:
Bij de exit poll worden mensen 2 keer gevraagd te stemmen, 1 keer voor het echie en daarna (buiten) nog een keer op dezelfde manier maar dan voor de peiling. Helemaal anoniemquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag het hopen.. anders krijg je idd dat soort dingen
'schier'quote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Met de bus naar Schiervind ik knap
onterecht, ze kunnen er toch niet zwanger van wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas welvan die grefo meisjes die bang worden als ze op straat komen
Niks mis met een uitdaging tochquote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
elke zetel voor de SGP is er 1 teveel.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scherpquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
veerboot?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |