quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
twitter:mennoreemeijer twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:01:49SGP jongeren halen stunt uit door met een bus vol volmachten naar schiermonnikoog te gaan en daar voor spectaculaire stijging zorgen reageer retweet
So true!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Wat een schijterig land is Nederland ook, "huuu ik wil geen rechts ik stem PvdA, huu ik wil geen links ik stem Rutte!" en ondertussen zit je straks met elkaar opgescheept. Stem toch gewoon op de partij die je wil..
Amsterdamquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Senor__Chang het volgende:
Welke gemeente zal de volgende zijn?
Nog genialer als de vernieling van de PVV?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef marcodej het volgende:
Toch vind ik het zeteltje winst van Van Der Staaij het meest geniale van deze avond.
ekt he...hoop mensen die ik ken hebben VVD gestemd om PvdA te blocken...hahahhaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Wat een schijterig land is Nederland ook, "huuu ik wil geen rechts ik stem PvdA, huu ik wil geen links ik stem Rutte!" en ondertussen zit je straks met elkaar opgescheept. Stem toch gewoon op de partij die je wil..
Heb ik gedaan hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Jongeren die op SGP stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
twitter:mennoreemeijer twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:01:49SGP jongeren halen stunt uit door met een bus vol volmachten naar schiermonnikoog te gaan en daar voor spectaculaire stijging zorgen reageer retweet
SGP jongeren bestaan niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
Nee het is "ik ben bang dat de HRA verdwijnt, ik stem VVD".quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Ties02 het volgende:
ik vind het serieus om te janken.....quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef marcodej het volgende:
Toch vind ik het zeteltje winst van Van Der Staaij het meest geniale van deze avond.
Arme God toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Cheiron het volgende:
God wordt er nog even met de haren bijgetrokken
pvda het grootste geen verrassingquote:
Wat rebels!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Mascleta het volgende:
Duhhh, daarom lach ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitspraak ook nog wel eens dicht bij de waarheid kan zitten. Marijnissen heeft daar nog stevig de touwtjes in handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |