quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet even niet op welke post je hiermee op reageerde.
+ al die negatieve berichten over vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slechte ervaringen? Geen ervaringen wat dat betrefd![]()
Hoewel vandaag 1 meisje
Dit dus. Wandelen in het bos ofzoiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets meer dan bij d'r hangen, lijkt me duidelijk? Vraag haar een keer uit, gewoon casual om ergens te gaan drinken. Of samen studeren voor mijn part.
ik wist zo snel niets beterquote:
Doe ik nu toch al door in de pauzes die meiden op te zoeken zogezegd?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets meer dan bij d'r hangen, lijkt me duidelijk? Vraag haar een keer uit, gewoon casual om ergens te gaan drinken. Of samen studeren voor mijn part.
die heb ik 5quote:
Het dekt ( hihi) het vorige topic ook wel groot en deels wat ik zo las..quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist zo snel niets beter
Ik wil ook kipjesquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik 5![]()
lekker verse eieren
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het dekt ( hihi) het vorige topic ook wel groot en deels wat ik zo las..
Waarom ik die uitspraken doe? Omdat ik het wel erg jammer vind dat het gelijk zo super stil is op dat gebied als ik zelf stop met contact leggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
+ al die negatieve berichten over vrouwen
is leuk hoorquote:
Dat is dus volkomen logisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ik die uitspraken doe? Omdat ik het wel erg jammer vind dat het gelijk zo super stil is op dat gebied als ik zelf stop met contact leggen.
Vet tofquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is leuk hoor![]()
als ik thuis kom hoor ik ze ook altijd kakelen![]()
dan denken ze dat ze weer te eten krijgen
Dat respecteer ik, veel succes ermee.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik nu toch al door in de pauzes die meiden op te zoeken zogezegd?
Ik ga ze verder niet stalken maar gewoon gezellig lijkt me daarin prima... Kom vanzelf wel iets te weten over ze en wellicht anticipeer ik daar gewoon op en vraag ze inderdaad om wat te gaan drinken... Maar het mag van mij op die manier groeien en niet geforceerd te worden zegmaar. Dat is gewoon mijn visie erop op dit moment.
alleen het schoonmaken van hun hok nietquote:
Joh, dat is voor mij precies hetzelfde. Geen vent die me aanspreekt zonder dat ik zelf wat moeite doe.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ik die uitspraken doe? Omdat ik het wel erg jammer vind dat het gelijk zo super stil is op dat gebied als ik zelf stop met contact leggen.
Heeft sowieso altijd beter voor mij gewerkt.. Ook met versieren in een kroeg... Hersens op 0 en gaan....quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat respecteer ik, veel succes ermee.
Ja, ik heb gezien wat mijn moeder ze allemaal te vreten gaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen het schoonmaken van hun hok niet![]()
en kippen vreten dus letterlijk alles
Goed voor het onkruidquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen het schoonmaken van hun hok niet![]()
en kippen vreten dus letterlijk alles
Ik zal eens achter jou aan rennenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
Er kwam wel eens een haan op mij inrennen en pikken oid...
Pakte ik een bezem en ging hem achteraan, kut haan.
en je gras/plantenquote:
* kingtoppie pakt bezemquote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens achter jou aan rennen
ik heb gezien hoe een muis probeerde tussen ze door te rennenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb gezien wat mijn moeder ze allemaal te vreten gaf.
Kan dat beestje toch niks aan doen ... Waarschijnlijk was hij je houding tegenover hennetjes gewoon zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
Er kwam wel eens een haan op mij inrennen en pikken oid...
Pakte ik een bezem en ging hem achteraan, kut haan.
R.I.P. muis ...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb gezien hoe een muis probeerde tussen ze door te rennen
idd in piecesquote:
Wasmiddel ... Laatst liep ik langs een huis waar ook zo'n wasmiddellucht mij tegemoet kwam, rook echt superlekker.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
M'n ma heeft nieuwe wasmiddel oid. Het rook vet lekker op zolder
Nee, slecht wasmiddel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had ook ander wasmiddel
En mijn vriendje uitslag
Nu ben ik een slechte huisvrouw
Ja ik liep ff naar boven om wat te zoeken, en toen rook ik ineens zo'n heerlijke geurquote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wasmiddel ... Laatst liep ik langs een huis waar ook zo'n wasmiddellucht mij tegemoet kwam, rook echt superlekker.
Welnee, kan gebeuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had ook ander wasmiddel
En mijn vriendje uitslag
Nu ben ik een slechte huisvrouw
Klote als ze laat zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ahja...
ennieweej ik hoop dat mijn pisloontje morgen gestort wordt.. ze zijn nogal LAAT
bij mij waren ze ook laatquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ahja...
ennieweej ik hoop dat mijn pisloontje morgen gestort wordt.. ze zijn nogal LAAT
Beter nog wat meer.quote:
Fijn, weer stemmen in januari 2013quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Het maakt trouwens niks uit, want VVD en PvdA zullen toch moeten samenwerken.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn, weer stemmen in januari 2013
Ben benieuwd ...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Het maakt trouwens niks uit, want VVD en PvdA zullen toch moeten samenwerken.
Was niet eens persé grappig bedoeld. Die coalitie gaat gewoon niet werken.quote:
Hoezo? Onzin hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn, weer stemmen in januari 2013
Nou kijk;quote:
41.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
Maakt wel uit voor premier toch, hoeveel vvd?
Jup! Ik stressss emmmm!quote:
Onzin. Vorige kabinet is stukgelopen op Wilders. Die zit er nu niet bij. HOOP ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was niet eens persé grappig bedoeld. Die coalitie gaat gewoon niet werken.
Dat is wat makkelijk beredeneerd hequote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Vorige kabinet is stukgelopen op Wilders. Die zit er nu niet bij. HOOP ik.
Klopt. Dat is het verrotte. Maar dat is de samenleving. En ik weet niet hoe het anders zou moeten. De opkomst is ook nog eens lager dan in 2010. Bedank de stemmers die niet zijn gaan stemmen, de mensen die dus ook niet moeten zeuren dadelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou kijk;
Pvda -----------------alle andere partijen ---------------- VVD.
Hij is zelf weggelopen. Ik heb er geen andere woorden voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wat makkelijk beredeneerd he
Die onderhandelingen zijn echt niet alleen door Wilders stukgelopen.
Jup, je krijgt nu een regeerakkoord dat er ongeveer zo uit gaat zien:quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het verrotte. Maar dat is de samenleving. En ik weet niet hoe het anders zou moeten. De opkomst is ook nog eens lager dan in 2010. Bedank de stemmers die niet zijn gaan stemmen, de mensen die dus ook niet moeten zeuren dadelijk.
Ik weet het niet. Ik denk dat het goed komt, Rutte is geen kwade jongen, maar Samsom is de winnaar voor mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, je krijgt nu een regeerakkoord dat er ongeveer zo uit gaat zien:
"Wij gaan bezuinigen op investeringen"
Ik ben ook geen fan van Wilders ofzo hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij is zelf weggelopen. Ik heb er geen andere woorden voor.
Klopt, maar daar heeft de PVDA niks aan gedaan, dat was Rutte, Wilders en die andere gast. Waarbij ik nu een sterk vertrouwen heb in de PVDA aangezien dat eerder ook goed ging en ze gewoon voor mijn belangen op komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Wilders ofzo hoor
Maar maximaal bezuinigen op alles is gewoon niet wat nodig is nu. Er moet geïnvesteerd worden in de economie, op onderwijs, de bouw moet weer op gang worden geholpen.
Geld pompen = geld vangen.
Geld binnentrekken over de ruggen van chronisch zieken/de arme mensen in Nederland is gewoon onethisch.
Ja en bij jullie is het verplicht toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef sararaats het volgende:
Wij moeten kiezen voor de gemeenteraad en provincie.
De oproepkaart zat nu al in de bus
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en bij jullie is het verplicht toch?
bijzitter is nog verplicht ookquote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef sararaats het volgende:
[..]Gelukkig hoef ik dit jaar geen bijzitter te zijn
Ik moet dus stemmen voor Wuustwezel en provincie Antwerpen
Bijzitter?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef sararaats het volgende:
[..]Gelukkig hoef ik dit jaar geen bijzitter te zijn
Ik moet dus stemmen voor Wuustwezel en provincie Antwerpen
iddquote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijzitter is nog verplicht ook
Als je opgeroepen wordt wel jaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijzitter is nog verplicht ook
quote:
iddquote:Op woensdag 12 september 2012 22:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
Als je opgeroepen wordt wel ja
quote:
quote:
Dit gaat te snel.quote:
Ik zit op dit moment wel vol van politiek... Ik vind het echt zo ontzettend gaaf..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh, jullie hebben het niet over politiek?
sorry, het schoot er zomaar uitquote:
Ik stem dat jij je kleren uit moet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh, jullie hebben het niet over politiek?
Oké, je hebt gelijk. Datum prikken dan maar?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net zat je nog te pushen dat ik actie moest ondernemen
Ik stem dat ze dat zelf mag weten!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stem dat jij je kleren uit moet doen.
Neuh, gewoon random een keer als we tijd hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, je hebt gelijk. Datum prikken dan maar?
Maar ik kreeg er wel geld en sandwiches voorquote:
Blanco stemquote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik stem dat ze dat zelf mag weten!
Is goed, op een goedkope dag.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon random een keer als we tijd hebben.
spannende topicwending ineensquote:
quote:
vertelquote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
spannende topicwending ineens
hij moet betalenquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij moet betalen![]()
jij niet
nja ik volg eh.. zelf heb ik ff geen spannende verhalen.. ikben saaiquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik volg eh.. zelf heb ik ff geen spannende verhalen.. ikben saai
Jij saai, ik dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik volg eh.. zelf heb ik ff geen spannende verhalen.. ikben saai
Ay ay gertjeee, dat is toch duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik vind het zo spannend vanavond dat ik helemaal zit te stuiteren op mijn stoel... Rutte of Samsom!!!???
mag datquote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
potverdomme gf, kom maar![]()
quote:
??? Wat heer Ay Ay Gertjeee er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ay ay gertjeee, dat is toch duidelijk.
Ik ben nog nooit gekozen en ik zie er veel liever uit.
nja ze zijn bijna stukquote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, jij hebt hobbies en leuke roze all-stars enzo.
Heb ik nu gewonnen?quote:
Samsom, jwz.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
??? Wat heer Ay Ay Gertjeee er nou weer mee te maken?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
??? Wat heer Ay Ay Gertjeee er nou weer mee te maken?
Not gonna happen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stem dat jij je kleren uit moet doen.
Jammer soms democratiequote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Not gonna happen.Later, als ik ga slapen.
Is toch geen lol aan zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer soms democratieHad ik maar veto recht
denk het welquote:
Jonguh, beetje creatief denken.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het wel![]()
nou mag jij bij rokje komen
Het met die vriend/vriendin bespreken..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
Oke
Ik heb een dilemma.
Stel je voor dat je vriend of vriendin een vriendin of vriend heeft die jij echt TOTAAL niet mag. Wat doe je dan?
Die persoon mijden, zoveel mogelijk. Meer kun je niet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
Oke
Ik heb een dilemma.
Stel je voor dat je vriend of vriendin een vriendin of vriend heeft die jij echt TOTAAL niet mag. Wat doe je dan?
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Het met die vriend/vriendin bespreken..
Pfft, wil dat ze gewoon optieft.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Die persoon mijden, zoveel mogelijk. Meer kun je niet doen.
Misschien dat je dat ook wel bent.. Je zegt het niet zomaar denk ik..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik begin me zo langzaamaan een sletje te voelen hier :$
Snap ik, misschien kun jij je vriend bespelen, maar dat is zo oneerlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft, wil dat ze gewoon optieft.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik begin me zo langzaamaan een sletje te voelen hier :$
OHHH SHI-quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Misschien dat je dat ook wel bent.. Je zegt het niet zomaar denk ik..;P
Wat dat betreft is het een dictatuur.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer soms democratieHad ik maar veto recht
Talk to my hand..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OHHH SHI-
DIKKE BURN RICHTING MIJ
Ja, nja er is zoiets oneerlijks gebeurd daartussen en dat vind ik gewoon dom.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, misschien kun jij je vriend bespelen, maar dat is zo oneerlijk eigenlijk.
nee nvm..quote:
Denk ik ook ja..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee nvm..
beter hou ik me stil
Je eigen vriend of vriendin... Niet een.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ik zou doen als een vriend een vriend / vriendin zou hebben die ik totaal niet mag:
Niks, kom ver genoeg door er niet zo erg op te letten.
Vertrouw je dat andere persoon ook niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je eigen vriend of vriendin... Niet een.
Je moet niet aan mij vragen of je tampon vol is; dat zal je zelf toch het beste weten!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tering dudetampon vol?
2 dames tegelijkertijd?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee nvm..
beter hou ik me stil
deze jongen.. zware dag gehad zo te lezenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je moet niet aan mij vragen of je tampon vol is; dat zal je zelf toch het beste weten!
dat ook wel eens ja.. maar goed, het was allemaal niet zo serieus, maar blijkbaar kan iemand het niet helemaal handelenquote:
Ik ga hier niet op in.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze jongen.. zware dag gehad zo te lezenkomt wel goed
maar laat ik de verstandigste maar zijn van NU!!!
Oh je vindt jezelf een slet omdat jij niet serieus wilt zijn en graag lekker losbandig wilt kunnen zijn..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat ook wel eens ja.. maar goed, het was allemaal niet zo serieus, maar blijkbaar kan iemand het niet helemaal handelen
maar laat ik de verstandigste maar zijn van NU!!!
whut?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh je vindt jezelf een slet omdat jij niet serieus wilt zijn en graag lekker losbandig wilt kunnen zijn..
En nu heb je het idee dat je een meisje misbruikt hebt omdat je haar gevoelens kwetst omdat ze je als meer ziet zitten...? -zomaar een theorie -
ik trek mij niks aan hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:16 schreef sararaats het volgende:
Rokje, trek het je niet aan
Wist je dat ik dacht een sletje te zijn omdat ik verliefd werd op alle mooie dames?
Neuh zei ik ook niet, ik zei denken datquote:Op woensdag 12 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut?
nee man.. sowieso maak ik van niemand misbruik
nieuwsgierigheid mag natuurlijk altijd.. je vraagt maar.. zolang ik er persoonlijk achter sta zal ik antwoordenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh zei ik ook niet, ik zei denken dat
Maar ehh ik ben nieuwsgierig...
Heeeft het te maken met je acties an sich, of meer aan het aantal partners van je.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nieuwsgierigheid mag natuurlijk altijd.. je vraagt maar.. zolang ik er persoonlijk achter sta zal ik antwoorden
ok je moet het niet doortrekken naar die post van me dus.. dat was gewoon randomquote:Op woensdag 12 september 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeeft het te maken met je acties an sich, of meer aan het aantal partners van je.
Jawel. Ik vertrouw mijn vriend genoeg.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertrouw je dat andere persoon ook niet?
Gewoon een soort hekel hebben aan iemand kan je wel mee leven, maar als je iemand niet vertrouwt...
Niet je vriend, maar die ander...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel. Ik vertrouw mijn vriend genoeg.
Nee, maar goed jammer dan eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet je vriend, maar die ander...
nu je t zegt :$quote:
nja als je vriend te vertrouwen is, maar die ander niet, zal hij daar vast wel iets aan doen toch.. geen zorgen denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed jammer dan eigenlijk.
Nee niet jammer dan...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed jammer dan eigenlijk.
Antwoord via tcquote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja als je vriend te vertrouwen is, maar die ander niet, zal hij daar vast wel iets aan doen toch.. geen zorgen denk ik
maar het blijft wel verdomde kut ja
Ik zit ook met een koptelefoon op in een nouja verlicht hoekje.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
*kruipt weg in een donker hoekje met koptelefoon op
Weg alleentijd ...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit ook met een koptelefoon op in een nouja verlicht hoekje.
hmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik word helemaal gek ... Godverdomme. Ik kan wel janken uit frustratie.quote:
watskeburtquote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek ... Godverdomme. Ik kan wel janken uit frustratie.
Virtuele knuffel enquote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek ... Godverdomme. Ik kan wel janken uit frustratie.
en dit jaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Virtuele knuffel envoor jou dan
Ellende tussen mij en m'n vriend ... Hij gunt me echt geen seconde rust met z'n gepush.quote:
Thanks. Beiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Virtuele knuffel envoor jou dan
dat werkt voor geen meter neequote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ellende tussen mij en m'n vriend ... Hij gunt me echt geen seconde rust met z'n gepush.
Ja, maar hij blijft maar doorgaan ... Gaat 'ie heel zielig bij me zitten en op de tafel hangen, beetje kijken wat ik aan het typen ben. En toen ik naar de wc ging en nogal lang bleef, ging hij me bellen terwijl ik op de wc zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat werkt voor geen meter nee.. ik neem aan dat je m al grenzen hebt aangegeven? sjeuzus, t zit je niet mee eh
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft maar doorgaan ... Gaat 'ie heel zielig bij me zitten en op de tafel hangen, beetje kijken wat ik aan het typen ben. En toen ik naar de wc ging en nogal lang bleef, ging hij me bellen terwijl ik op de wc zat.
x 1000quote:
ja ik kan me heel goed voorstellen dat dat ongelooflijk irritant en kut is jaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft maar doorgaan ... Gaat 'ie heel zielig bij me zitten en op de tafel hangen, beetje kijken wat ik aan het typen ben. En toen ik naar de wc ging en nogal lang bleef, ging hij me bellen terwijl ik op de wc zat.
Nogal ja ... Zucht. Ik ben echt iemand die op zijn tijd alleen moet zijn, als hij dat nog steeds niet snapt na zes jaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik kan me heel goed voorstellen dat dat ongelooflijk irritant en kut is ja.. en opdringerig ja
herkenbaar.. je moet elkaar ook vrij kunnen laten, niet constant op elkaars lip.. doesn't work.. voor mij iig niet en voor jou evenmin dus zo te lezenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nogal ja ... Zucht. Ik ben echt iemand die op zijn tijd alleen moet zijn, als hij dat nog steeds niet snapt na zes jaar.
Love makes you do the wackyquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou nooit zo ver zakken zogezegd... Psychisch niet helemaal ok dit
Nee, inderdaad. Dan word je alleen maar gek van elkaar ... Maar goed, binnenkort ben ik vrij. Mijn moeder heeft een huisje en ik mag bij d'r wonen als ik wil.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
herkenbaar.. je moet elkaar ook vrij kunnen laten, niet constant op elkaars lip.. doesn't work.. voor mij iig niet en voor jou evenmin dus zo te lezen
zeg nooit nooit eh.. ik acht die kans bij mezelf ook heel klein, maar ik bind me wel heeeeeel erg aan iemand die ik leuk vind.. en ik blijf er so far altijd wel bij met m'n hoofd, maar de grens is gauw zoek als je niet oppastquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie nemen een timeout of gaan jullie echt uit elkaar?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dan word je alleen maar gek van elkaar ... Maar goed, binnenkort ben ik vrij. Mijn moeder heeft een huisje en ik mag bij d'r wonen als ik wil.
Liefde maakt labiel.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Het begint steeds meer op het laatste te lijken ...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie nemen een timeout of gaan jullie echt uit elkaar?
klopt.. was bij m'n ex ook veel te gauw bij d'r ingetrokken.. en ogen maar toehouden en zeggen dat alles heel goed ging eh. viel vies tegenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dan word je alleen maar gek van elkaar ... Maar goed, binnenkort ben ik vrij. Mijn moeder heeft een huisje en ik mag bij d'r wonen als ik wil.
Daarom heb ik geen relatiequote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nogal ja ... Zucht. Ik ben echt iemand die op zijn tijd alleen moet zijn, als hij dat nog steeds niet snapt na zes jaar.
That sucks, sterktequote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op het laatste te lijken ...
Ergens wel fijn dat ik niet de enige ben, maar kut voor jou toentertijd ... Ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt.. was bij m'n ex ook veel te gauw bij d'r ingetrokken.. en ogen maar toehouden en zeggen dat alles heel goed ging eh. viel vies tegen
dat is wel fijn.. lijkt me ook wel een goed idee dan
relatie valt prima te combineren met tijd voor jezelf en af en toe afstand, maar helaas heb je er personen tussen zitten die BLIJVEN opdringen.. dan is een relatie kut jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen relatie
Maar ik begrijp dat je ademruimte nodig hebt. Misschien eens subtiel aanwijzingen geven dat het even de spuigaten uitkomt.
Ik ben zowel subtiel als direct geweest ... Als ik direct ben jegens hem, is het volgens hem meteen 'kil en afstandelijk'.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen relatie
Maar ik begrijp dat je ademruimte nodig hebt. Misschien eens subtiel aanwijzingen geven dat het even de spuigaten uitkomt.
ach, ze maakte me t uiteindelijk wel makkelijk door vreemd te gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel fijn dat ik niet de enige ben, maar kut voor jou toentertijd ... Ik weet hoe het voelt.
Oei ... Dat is fucked up ...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach, ze maakte me t uiteindelijk wel makkelijk door vreemd te gaan![]()
![]()
maar goed, nee tuurlijk sta je niet alleen
voor zover ik dat kan beoordelen, zo op fok: nee!! er mankeert geloof ik niks aan jequote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
Mankeert er dan echt iets aan mij als vrouw zijnde? Soms lijkt hij wel het wijf in de relatie.
Oei, dan hebben we een moeilijke klantquote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zowel subtiel als direct geweest ... Als ik direct ben jegens hem, is het volgens hem meteen 'kil en afstandelijk'.
quote:
best wel, maar het was wel makkelijk toen om de knoop door te hakkenquote:
ja ik hou er niet van..ooit in m'n puberjaren mezelf ook eens schuldig aan gemaakt, maar nog steeds wel spijt van jaquote:
Begrijpelijk, dan ben je gewoon kwaad en gekwetst.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
best wel, maar het was wel makkelijk toen om de knoop door te hakken
[..]
ja ik hou er niet van..ooit in m'n puberjaren mezelf ook eens schuldig aan gemaakt, maar nog steeds wel spijt van ja
Zie het als een prestatie.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, seks in de puberjaren ben ik al voorbij dat gaat mij niet meer lukken
yep.. nog steeds wel een behoorlijke vertrouwensdeuk vanquote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dan ben je gewoon kwaad en gekwetst.
mij ook niet meerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, seks in de puberjaren ben ik al voorbij dat gaat mij niet meer lukken
qftquote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef Fera het volgende:
Ik was er vroeg bij ... Geen spijt van, maar ook niet iets om heel trots op te zijn of zo.
niet doen danquote:Op donderdag 13 september 2012 00:10 schreef Fera het volgende:
Oei, Ocean Soul is wel erg depri voor mijn smaak nu ...
Doe ik ook niet, ik heb Cosmic Love opgezet.quote:
goedzoquote:Op donderdag 13 september 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik heb Cosmic Love opgezet.
OMG. Ik mag jou.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedzo
ik ga even terug naar mijn jonge jaren d.m.v After Forever
Hey, samson is geen kuthond hequote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef sararaats het volgende:
De regen maakt me verdrietig (of zoals die kuthond Samson zegt: verdrieterig)
Waar is de zon? Ik zal Sintepieter eens bellen
zoveel liefde door AFquote:
AF is echt geweldig ... Of was.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zoveel liefde door AF
Floor![]()
!!!!!
ik mis ze ja.. elk jaar bij gothic x-mas fest (ofzo) hier in de plaatselijke disceauxxxxquote:
Mooie herinneringen aan het headbangen met mijn lange, blonde haar. Met dikke zwarte lijnen rond mijn ogen en Stuka broeken aan (god, die dingen zitten lekker).quote:Op donderdag 13 september 2012 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik mis ze jaar.. elk jaar bij gothic x-mas fest (ofzo) hier in de plaatselijke disceauxxxx
godver, ze hielden me jong
Mijne om 11, maar dan moet ik alsnog om 9 uur van huis.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
O... De tijd gaat te snel...
Mijn normale klok loopt tot 1-2 uur snachts... Nouja meestal 1 uur...
Dan ehb ik minstens tot 9 uur de tijd nodig om te slapen... Begint dat pokke school om 9 uur
picsquote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie herinneringen aan het headbangen met mijn lange, blonde haar. Met dikke zwarte lijnen rond mijn ogen en Stuka broeken aan (god, die dingen zitten lekker).
komt wel goed johquote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
O... De tijd gaat te snel...
Mijn normale klok loopt tot 1-2 uur snachts... Nouja meestal 1 uur...
Dan ehb ik minstens tot 9 uur de tijd nodig om te slapen... Begint dat pokke school om 9 uur
CA ken ik niet ...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pics
STUKA BROEKEN!!!
en vergeet Cryonic Angel niet!!!!
[..]
komt wel goed joh
JAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ENERGIZE ME, FIRE UP THIS FLAME THAT'S BURNING BETWEEN US LALALALALALA
ik zal eens lief zijn en kijken of ik nog een foto heb waarop ik sta met mijn favo broek (r,i.p broekquote:Op donderdag 13 september 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
CA ken ik niet ...
Ik denk niet dat ik pics heb van die tijd ... Iig niet op deze laptop.
Ik heb er nog een paar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal eens lief zijn en kijken of ik nog een foto heb waarop ik sta met mijn favo broek (r,i.p broek)
Ik wil ook koekjes ...quote:
Omg, lekker ding. Zo kleedde ik me dus ook. Ik mis dat soms wel een beetje. Het stond me goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nja alleen de bovenkant staat er op maar goed
zal zo nog wel ff verder kijken.. EN NIET QUOTEN WANT IK HAAL M WEER WEG!!!
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Omg, lekker ding. Zo kleedde ik me dus ook. Ik mis dat soms wel een beetje. Het stond me goed.
Ik ook, naar een Rammstein concert of zo. Met spike halsband.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ik mis het ook wel.. vooral dat corsethempje ook btw.. en soms kleed ik me nog wel zo.. af en toe.. ff oude tijden herleven
Weltrusten!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
Rokjon, wat een lekker ding.
Ik ga slapen schatjons.
nouuuuquote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
Rokjon, wat een lekker ding.
Ik ga slapen schatjons.
Sorry.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
Ik had m al weggehaald, maar bedankt voor het oplossen van de witregel Tam.
Nee hoor, kom maar op.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik gewoon te laat voor jeugdfoto's
zo een heb ik hier ook nog welquote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, naar een Rammstein concert of zo. Met spike halsband.
sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik gewoon te laat voor jeugdfoto's
Weet ik, ik zag het wel net op tijd. Ik was vergeten de url eruit te knippen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry.Iets met privacy van de vorige keer wat gebeurde. Niet met jou overigens.
Nee hoor, ik ben nog wakker.quote:
Schiet op danquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet, dan moet ik een keer bij mijn ouders gaan zoeken.
Rammsteinquote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, naar een Rammstein concert of zo. Met spike halsband.
Veel Rammstein fans in deze SC. VRIENDEN.quote:
Ja gaat nu niet lukken he.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Schiet op danKan ik lekker slapen vannacht.
Was grapje hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gaat nu niet lukken he.
Maar zal eens wat oude foto's gaan zoeken binnenkort.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel Rammstein fans in deze SC. VRIENDEN.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |