quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet even niet op welke post je hiermee op reageerde.
+ al die negatieve berichten over vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slechte ervaringen? Geen ervaringen wat dat betrefd![]()
Hoewel vandaag 1 meisje
Dit dus. Wandelen in het bos ofzoiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets meer dan bij d'r hangen, lijkt me duidelijk? Vraag haar een keer uit, gewoon casual om ergens te gaan drinken. Of samen studeren voor mijn part.
ik wist zo snel niets beterquote:
Doe ik nu toch al door in de pauzes die meiden op te zoeken zogezegd?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets meer dan bij d'r hangen, lijkt me duidelijk? Vraag haar een keer uit, gewoon casual om ergens te gaan drinken. Of samen studeren voor mijn part.
die heb ik 5quote:
Het dekt ( hihi) het vorige topic ook wel groot en deels wat ik zo las..quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist zo snel niets beter
Ik wil ook kipjesquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik 5![]()
lekker verse eieren
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het dekt ( hihi) het vorige topic ook wel groot en deels wat ik zo las..
Waarom ik die uitspraken doe? Omdat ik het wel erg jammer vind dat het gelijk zo super stil is op dat gebied als ik zelf stop met contact leggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
+ al die negatieve berichten over vrouwen
is leuk hoorquote:
Dat is dus volkomen logisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ik die uitspraken doe? Omdat ik het wel erg jammer vind dat het gelijk zo super stil is op dat gebied als ik zelf stop met contact leggen.
Vet tofquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is leuk hoor![]()
als ik thuis kom hoor ik ze ook altijd kakelen![]()
dan denken ze dat ze weer te eten krijgen
Dat respecteer ik, veel succes ermee.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik nu toch al door in de pauzes die meiden op te zoeken zogezegd?
Ik ga ze verder niet stalken maar gewoon gezellig lijkt me daarin prima... Kom vanzelf wel iets te weten over ze en wellicht anticipeer ik daar gewoon op en vraag ze inderdaad om wat te gaan drinken... Maar het mag van mij op die manier groeien en niet geforceerd te worden zegmaar. Dat is gewoon mijn visie erop op dit moment.
alleen het schoonmaken van hun hok nietquote:
Joh, dat is voor mij precies hetzelfde. Geen vent die me aanspreekt zonder dat ik zelf wat moeite doe.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ik die uitspraken doe? Omdat ik het wel erg jammer vind dat het gelijk zo super stil is op dat gebied als ik zelf stop met contact leggen.
Heeft sowieso altijd beter voor mij gewerkt.. Ook met versieren in een kroeg... Hersens op 0 en gaan....quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat respecteer ik, veel succes ermee.
Ja, ik heb gezien wat mijn moeder ze allemaal te vreten gaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen het schoonmaken van hun hok niet![]()
en kippen vreten dus letterlijk alles
Goed voor het onkruidquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen het schoonmaken van hun hok niet![]()
en kippen vreten dus letterlijk alles
Ik zal eens achter jou aan rennenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
Er kwam wel eens een haan op mij inrennen en pikken oid...
Pakte ik een bezem en ging hem achteraan, kut haan.
en je gras/plantenquote:
* kingtoppie pakt bezemquote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens achter jou aan rennen
ik heb gezien hoe een muis probeerde tussen ze door te rennenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb gezien wat mijn moeder ze allemaal te vreten gaf.
Kan dat beestje toch niks aan doen ... Waarschijnlijk was hij je houding tegenover hennetjes gewoon zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
Er kwam wel eens een haan op mij inrennen en pikken oid...
Pakte ik een bezem en ging hem achteraan, kut haan.
R.I.P. muis ...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb gezien hoe een muis probeerde tussen ze door te rennen
idd in piecesquote:
Wasmiddel ... Laatst liep ik langs een huis waar ook zo'n wasmiddellucht mij tegemoet kwam, rook echt superlekker.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
M'n ma heeft nieuwe wasmiddel oid. Het rook vet lekker op zolder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |