Zelfde hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil ook vreten![]()
Maar doe het toch maar niet
Oeh chippiesquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb net weer een complete zak chips naar binnen gekaand![]()
![]()
Ja maar mega-aaipet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vent faalt met z'n mega-aipad
NEPquote:
NU HEB IK SMIEGOL VOOR MEZELF EN FIETS SLUIT IK OP IN DE KELDER OM TE MISBRUIKENquote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOMG JE EET RENREN OP! ARMEN FIETS EN KAVIAS
Mag ik komen logeren?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU HEB IK SMIEGOL VOOR MEZELF EN FIETS SLUIT IK OP IN DE KELDER OM TE MISBRUIKEN
fiets je eigen kelderslaaf whaoojaaa!!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU HEB IK SMIEGOL VOOR MEZELF EN FIETS SLUIT IK OP IN DE KELDER OM TE MISBRUIKEN
met pure is beter!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga zo vanilleijs met witte chocoladehagelslag nommen.
Ja dat kanquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden matigen testfilmpje opgenomen. Kan ik ze ook in youtube doen maar dat je het alleen kan zien als je een link hebt ofzo
Ik heb bewust wit gekocht omdat ik eigenlijk magnum white wou, maar duur. Dus budgetalternatief.quote:
PUURquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb bewust wit gekocht omdat ik eigenlijk magnum white wou, maar duur. Dus budgetalternatief.En witte chocolade.
Het is dat ik te lui ben voor een emoslinger.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik te lui ben voor een emoslinger.
Die zijn zelf ook fossiel jongequote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
God moet je je kapot stemmen als je hierop gestemd heb.
De fossielenpartij
Hij past in de fossielenpartijquote:
Nou dan kan je volgens mij nog beter in de ontkenningsfase gaan zittenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn zelf ook fossiel jonge
Mijn oma had dat zingen vast geweldig gevonden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou dan kan je volgens mij nog beter in de ontkenningsfase gaan zitten
Oeh, goeien.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik had mijn sportkleren aangedaan om te gaan wii-en en ik zit nog steeds achter de pc.
Ik dacht, huu wonen er zo weinig mensen in Boxtel? Maar dit is één stembureau.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hele lijst:
Na het tellen van 1 stembureau is de voorlopige Boxtelse uitslag als volgt:
VVD - 225
PvdA - 194
PVV - 70
CDA - 48
SP - 119
D66 - 69
GroenLinks - 11
ChristenUnie - 2
SGP - 0
PvdD - 12
Piratenpartij - 3
MenS - 1
Nederland Lokaal - 0
Libertarische Partij - 0
DPK - 0
50Plus - 10
LibDem - 0
Anti Europa Partij - 0
SOPN - 0
PvdT - 0
Blanco - 0
Ongeldig - 1
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik dacht, huu wonen er zo weinig mensen in Boxtel? Maar dit is één stembureau.
kei-geil pianomuziekjequote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Feest bij sp? mijn geluid staat uit
HOE kan dat?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een filmpje opnemen maar ik zit steeds om mezelf te lachen
You don;t sayquote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat praat Masja toch ontzettend irritant.
Filmpje van vandaag?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat praat Masja toch ontzettend irritant.
Het is heeeel lang geleden dat ik een filmpje gekeken heb.quote:
Nee, die shoplog van kleding die haar lezers hebben aangeraden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Filmpje van vandaag?
Heb je dan niet gezien wat ze daarop aan het doen is?![]()
![]()
Moet je die van vandaag eens bekijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is heeeel lang geleden dat ik een filmpje gekeken heb.
[..]
Nee, die shoplog van kleding die haar lezers hebben aangeraden.
Ik durf niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je die van vandaag eens bekijken
Waar?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja foute filmpjes bij foute artikel?
Ja, want ik wil eigenlijk een douche nu. Maar te laat, dan slaap ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:10 schreef Diconnected het volgende:
Lekker gedoucht met een jelly van Lush, you jelly?![]()
![]()
handyquote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijkbaar om tien uur 's avonds sms-jes krijgen van de post.
Ja, of ik morgen kan werken. Kan wel, wil niet.quote:
Ik word weleens midden in de nacht gebeld omdat er een inbraakalarm is.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijkbaar om tien uur 's avonds sms-jes krijgen van de post.
Ja maar post. Dat bezorg je niet 's avonds.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik word weleens midden in de nacht gebeld omdat er een inbraakalarm is.
Nee dat is zoquote:Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar post. Dat bezorg je niet 's avonds.
Ik ben niet belangrijk genoeg voor inbraakalarmbelletjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee dat is zoMaar ik ben ook maar een parttime koekenbakster, cassiere, kutwijf.
Ik ook niet, maar ik woon wel het dichtste bijquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet belangrijk genoeg voor inbraakalarmbelletjes.
Ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik woon wel het dichtste bij
Inbraak bij de postquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet belangrijk genoeg voor inbraakalarmbelletjes.
Mghehehe.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn pa werkt ook bij de post en die moet dus wel af en toe daarop reageren.
Faalpostquote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn pa werkt ook bij de post en die moet dus wel af en toe daarop reageren.
He, hij heeft wel eens een pakje van me gered! 'Wacht, ik ga even tussen de duizenden pakjes zoeken, bel je zo terug!'quote:
Pakjes rijmt beterderder.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
EN ALLE SCHOENEN EN DE JURKJES EN EN EN EN
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
He, hij heeft wel eens een pakje van me gered! 'Wacht, ik ga even tussen de duizenden pakjes zoeken, bel je zo terug!'
Vond ie 'em nog ook.
Dat is wel baasquote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
He, hij heeft wel eens een pakje van me gered! 'Wacht, ik ga even tussen de duizenden pakjes zoeken, bel je zo terug!'
Vond ie 'em nog ook.
Handig.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mongolenbedrijf die pakjes verstuurd zonder nummer toevoegingMijn pa weet wel waar ik woon
Dat is echt supervaak. Zo irritant. Daarom zorg ik ook altijd dat nieuwe pakketbezorgers weten hoe ik heet zodat ze doorhebben dat er een verkeerd nummer op staat.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag kwam ook de pakjesturk, en hij belde aan en hij echt heel droog: 'mevrouw Dico, ik heb weer een pakje voor u!'![]()
Ja, dat begint die van mij ook te zeggen nu. 'Weer een pakje voor je!' Big smile.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag kwam ook de pakjesturk, en hij belde aan en hij echt heel droog: 'mevrouw Dico, ik heb weer een pakje voor u!'![]()
Ja, ik moest wel grinnikenquote:
Linkjes doen het nietquote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net weer een ieniemienie gefaald. Bloesje en truitje bij Wehkamp
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A9_1A9_324457/
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AB_1AB_533337/
Oeh nicequote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net weer een ieniemienie gefaald. Bloesje en truitje bij Wehkamp
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A9_1A9_324457/
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AB_1AB_533337/
quote:
Ja nu wel. Leuk!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo dan?
http://www.wehkamp.nl/Win(...)width=806&height=440
Loik!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo dan?
k ga meequote:Op woensdag 12 september 2012 23:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil weer in Californië shoppenwant dat is zoveel goedkoper
Trusten Puckzjequote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
Gotz me a headache. Ik ga een bakkie thee drinken en naar bedje.
Trustuh maisjes
Been there, done that.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:07 schreef Mss het volgende:
Ik ben te laat voor mijn werkgroep. Omdat ik het zķ vervelend vind om te laat te komen en door iedereen aangegaapt te worden ga ik maar niet en in plaats daarvan in de bieb zitten studeren.
Dat vind ik ook lamequote:Op donderdag 13 september 2012 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Been there, done that.
Wachten tot de pauze is ook zoiets.
Werkt ook beter bij kleine hoorcolleges.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lame. Zo van OHAI IK BEN ER!
Mijn volgende college is overigens pas om 17.00 uur, goeden studiedag zal dit worden.
Ik had nooit echte werkgroepen, alleen combinaties.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef Mss het volgende:
Ja, maar bij een werkgroep val je er dan ook ineens middenin
Wel relaxter douchen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik kan douchen, pakket komt net binnen
Het enige wat ik er over weet, is dat de oude stekkers en docks nutteloos zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand toevallig een beetje bijgehouden wat de nieuwe iPhone allemaal kan? Zo op het eerste gezicht vind ik het niet super bijzonder...
Ja dat had ik ook gezien. Gelukkig heb ik alleen de telefoon en verder 0 accessoiresquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over weet, is dat de oude stekkers en docks nutteloos zijn.
Oh wat handig!quote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef Mss het volgende:
Fuuuu er is gisteren een afleverpoging voor mijn pc gedaan, en toen is er gisteravond pas een mail gestuurd dat er voor middernacht een nieuwe bezorgafspraak gemaakt moest worden
Mja, dat klinkt dan een beetje loos.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gezien. Gelukkig heb ik alleen de telefoon en verder 0 accessoires![]()
Vind iOS6 dan weer wel wat leuke pluspuntjes bevatten tov iOS5, maar die kan ik ook op m'n iPhone 4 zetten
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn konijn knauwt aan de tralies. Nog 1 tralie en ze kan uit de kooi
Neuh, mag toch nog geen nieuwe telefoon en ik vind de achterkant lelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand toevallig een beetje bijgehouden wat de nieuwe iPhone allemaal kan? Zo op het eerste gezicht vind ik het niet super bijzonder...
Waarom ben ik niet verrast dat dit bestaatquote:Op donderdag 13 september 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Ik deed een live emoslinger.gif
http://www.trouwjurkdieet.nl/
Ben ik de enige die als eerste neiging had "huh, moet je dan trouwjurken eten?"quote:Op donderdag 13 september 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die als eerste neiging had "huh, moet je dan trouwjurken eten?"
Ja. Autistquote:Op donderdag 13 september 2012 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die als eerste neiging had "huh, moet je dan trouwjurken eten?"
Oh myquote:Op donderdag 13 september 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Ik ben aan het twijfelenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh, mag toch nog geen nieuwe telefoon en ik vind de achterkant lelijk
Om 20.30 mailen dat er voor middernacht een nieuwe afspraak gemaakt moet worden.quote:
Goeden service.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Om 20.30 mailen dat er voor middernacht een nieuwe afspraak gemaakt moet worden.
Nu is er naar ze opgebeld, een heel menu doorgelopen. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, die zei dat de lijn slecht was en dat ze zou terugbellen. Had ze niet gedaan. Uiteindelijk zelf teruggebeld, kwam een vaag kutexcuus en ze verwachtte dat de pc vanmiddag bezorgd zou worden. Maar ze wist het niet zeker.
Koop nu en krijg deze sapcentrifuge er GRATIS bij! Jawel, u hoort het goed, GRATIS!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Marie is bridezilla in het kwadraat![]()
En wel humor om zo'n site te maken en nergens iets van foto's van een lichaam te tonen.
Wat ik een beetje mis op die site is "WIL JE DIT OOK, KOOP DAN DIT EINZ". Daar zat ik de hele tijd op te wachten
Ik had hem dus goedquote:
Bezorgbedrijf? DPD.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat. Wat voor onzinnig bedrijf is dit?
En dat zijn vast ook van die leukerds die in verweggistan op een industrieterrein zitten?quote:
Geen idee. Maar het bedrijf waar ik besteld heb zit in Kerkrade, dus afhalen is ook geen optie.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat zijn vast ook van die leukerds die in verweggistan op een industrieterrein zitten?
Als in: wasda?quote:
Een nog meer falende DHLquote:Op donderdag 13 september 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als in: wasda?
Heb er nog nooit van gehoord
Gewoon een budget pc toko, geen keten.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij wat voor matig bedrijf heb je je pc besteld dan, dat ze in fucking Kerkrade zitten
Hoe is het mogelijkquote:
Dat wel, maar hij ziet er wel een stuk beter uit zonderquote:
Dat zou ik nooit doen eigenlijk, maar goedquote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een budget pc toko, geen keten.
Uitdunnende krullen.quote:
niet per se hoor, meestal geven dat soort bedrijfjes betere service dan die massa zooi.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen eigenlijk, maar goed
Ik haat gezeik met klantenservice en bij een groter bedrijf die een beetje bekend is krijg je meer gedaan dan bij zoiets
hier tussen 1 en 8, te ruim dusquote:Op donderdag 13 september 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tnt komt hier altijd tussen 9 en 10, ik vind het vroeg genoeg
Indien vaste bezorger rond 12. Prima tijdstip, dan is moeders vaak wel thuis.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tnt komt hier altijd tussen 9 en 10, ik vind het vroeg genoeg
Mond-op-mondreclame is een mooi ding.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet per se hoor, meestal geven dat soort bedrijfjes betere service dan die massa zooi.
Ik bedoel als ze je niet willen helpen of weet ik het dat je bij zo'n grote zaak dan nog meer opties hebt dan 1 persoon.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet per se hoor, meestal geven dat soort bedrijfjes betere service dan die massa zooi.
Ik ga niet een paar honderd euro meer betalen voor 'eventueel' gezeik wat er gaat komen. Mijn vriend heeft daar een prima pc vandaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen eigenlijk, maar goed
Ik haat gezeik met klantenservice en bij een groter bedrijf die een beetje bekend is krijg je meer gedaan dan bij zoiets
Kun je lang wachtenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit wel op dhl te wachten tho
die je allemaal doorverbindenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze je niet willen helpen of weet ik het dat je bij zo'n grote zaak dan nog meer opties hebt dan 1 persoon.
Ooh je kent iemand die er iets van heeft, dan vind ik het al anders.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga niet een paar honderd euro meer betalen voor 'eventueel' gezeik wat er gaat komen. Mijn vriend heeft daar een prima pc vandaan.
Bij een groot bedrijf kan je net zo hard in de shit zakken hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze je niet willen helpen of weet ik het dat je bij zo'n grote zaak dan nog meer opties hebt dan 1 persoon.
Mja daar kun je meer met social media. Lekker boos tweeten en kijken hoe snel ze wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die je allemaal doorverbinden
Joerkjesquote:Op donderdag 13 september 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit wel op dhl te wachten tho
Nog 1 dag en 6.5 uurquote:Op donderdag 13 september 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Is het al vrijdg 17u zodat ik verkansie heb?
TE LANG KORT HET IN NU NU NUquote:
Nee hoor, simpel maar fatsoenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh je kent iemand die er iets van heeft, dan vind ik het al anders.
Maar ik zie al snel een snel in elkaar geflanste kut website met alleen tekst en handmatig overmaken van geld als je budget zegt
En ik ben een zeikerd
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je eet vanavond kapsalon priem, hoef je morgen niet te werken!
Maar een heule mooienquote:
Genoeg bedrijven die daar niet op reageren hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja daar kun je meer met social media. Lekker boos tweeten en kijken hoe snel ze worden
Moddols|!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook falen... lolNiks nieuws dus.
Nah geen zin om nagellak te falen. Kleren daarentegenquote:
Mail? Ik vraag weleens een NL-se t&t aan via Twitter.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie krijgen soms mail als er een pakketje uit het buitenland onderweg is hč? Van postnl? Hoe doe je dat?
Ik gluur af en toe op mijnpakket. Staan ze vaak ook op.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie krijgen soms mail als er een pakketje uit het buitenland onderweg is hč? Van postnl? Hoe doe je dat?
Kun je zelf ook toevoegen he!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staan momenteel geen pakketten die naar je onderweg zijn in MijnPakket
HEUL WEL
Nee, dan moet je ff PostNL twitteren en vragen ze om ze em om kunnen zetten in een NLse T&T.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met een amerikaans trackingding?
Donequote:Op donderdag 13 september 2012 10:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ff PostNL twitteren en vragen ze om ze em om kunnen zetten in een NLse T&T.
Zou ik cif kunnen overtuigen dat we dinsdag thuis moeten zijn zodat ik mee kan?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook zin om te falen.. Maar ik ga dinsdag al naar Essen
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou ik cif kunnen overtuigen dat we dinsdag thuis moeten zijn zodat ik mee kan?![]()
Nee gaat em nie worden nie
Ik denk dat het bij jou een groot bloemetjesgordijn lijktquote:Op donderdag 13 september 2012 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2004488%2059309%2081%200330%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Leuk of niet leuk?
Ik vind 't een bietje een gordijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2004488%2059309%2081%200330%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Leuk of niet leuk?
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 't een bietje een gordijn.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou een groot bloemetjesgordijn lijkt
REALLY?? Vetquote:
Ik vind het een goeien argumentatie.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
O hai Cif, dinsdag gingen we niks doen he? Want ik moet heul veul geld uitgeven, dat vind je niet erg toch? kthnxbye
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het een goeien argumentatie.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet je wat ik graag zou willen zijn? Een kamerbreedtapijt!
Weet je wat ik graag zou willen doen? Je zus...... ow...
![]()
LAAT M'N ZUS MET RUSTquote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet je wat ik graag zou willen zijn? Een kamerbreedtapijt!
Weet je wat ik graag zou willen doen? Je zus...... ow...
![]()
*beeld van jou in bed met je mobiel terwijl vent denkt "oeh nog wat sexytime" en jij zo van "nee jonge, ik moet op Fok posten dat ik niet alleen ben!"quote:Op donderdag 13 september 2012 11:41 schreef megamandy het volgende:
Hallon
Niet alleen wakker worden
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*beeld van jou in bed met je mobiel terwijl vent denkt "oeh nog wat sexytime" en jij zo van "nee jonge, ik moet op Fok posten dat ik niet alleen ben!"
Nee die is nu werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*beeld van jou in bed met je mobiel terwijl vent denkt "oeh nog wat sexytime" en jij zo van "nee jonge, ik moet op Fok posten dat ik niet alleen ben!"
Ik dacht jou gister nog te zien lopen in Eindhovenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:41 schreef megamandy het volgende:
Hallon
Niet alleen wakker worden
JA DAT WAS IK! Bij het overgangspas bij de TU toch? Haha ik was zo aan het twijfelen. Maar kon het natuurlijk niet vragen midden op de weg en moest snel snel naar Kennispoort.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht jou gister nog te zien lopen in Eindhoven![]()
Of het was een hele goede look-alike
Dus toch!! Hahaha.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
JA DAT WAS IK! Bij het overgangspas bij de TU toch? Haha ik was zo aan het twijfelen. Maar kon het natuurlijk niet vragen midden op de weg en moest snel snel naar Kennispoort.
Vond het wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |