Zelfde hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil ook vreten![]()
Maar doe het toch maar niet
Oeh chippiesquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb net weer een complete zak chips naar binnen gekaand![]()
![]()
Ja maar mega-aaipet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vent faalt met z'n mega-aipad
NEPquote:
NU HEB IK SMIEGOL VOOR MEZELF EN FIETS SLUIT IK OP IN DE KELDER OM TE MISBRUIKENquote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOMG JE EET RENREN OP! ARMEN FIETS EN KAVIAS
Mag ik komen logeren?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU HEB IK SMIEGOL VOOR MEZELF EN FIETS SLUIT IK OP IN DE KELDER OM TE MISBRUIKEN
fiets je eigen kelderslaaf whaoojaaa!!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU HEB IK SMIEGOL VOOR MEZELF EN FIETS SLUIT IK OP IN DE KELDER OM TE MISBRUIKEN
met pure is beter!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga zo vanilleijs met witte chocoladehagelslag nommen.
Ja dat kanquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden matigen testfilmpje opgenomen. Kan ik ze ook in youtube doen maar dat je het alleen kan zien als je een link hebt ofzo
Ik heb bewust wit gekocht omdat ik eigenlijk magnum white wou, maar duur. Dus budgetalternatief.quote:
PUURquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb bewust wit gekocht omdat ik eigenlijk magnum white wou, maar duur. Dus budgetalternatief.En witte chocolade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |