geen idee, misschien door de flakes, maar de kipfilet groeit in de pan ipv dat het krimpt.quote:Op maandag 24 september 2012 12:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Gadver, klinkt echt heel goor. Waarom 'in omvang verdubbeld'?
Ik drink spa rood. Vanavond maak ik minischnitzels met champignonnetjes, gebakken aardappeltjes en ik denk verse peultjes.
Idd, geen geld om te eten. Ik heb nog wel een half blikje partyworstjes..quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Serieus geen geld om te eten vandaag?
Waar woon je?quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nou Gummiiebeer, kom maar bij mij aanschuiven dan.
We eten broccoli met gehakt
Als ik in de buurt van A'dam was had je een extra bord kunnen neerzetten. Toch thnx voor het aanbodquote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hehehe, ik begin over 10 minuten met koken dus dat wordt plankgas als je nog een warm bord wilt hebben
Overigens was ik wel zo sportief geweest om je binnen te laten als je er op in was gegaan hoor
Niks in de vriezer ook?quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd, geen geld om te eten. Ik heb nog wel een half blikje partyworstjes..
Vriezer is leeg hierquote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niks in de vriezer ook?
Ik heb nooit helemaal niks in huis eigenlijk...
Nasi was jum, nu een toetje; chocoladevla!
Met brood hoop ik, dan heb je in ieder geval nog wat te eten. Desnoods mag je van je buren vast wat broodjes krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vriezer is leeg hier![]()
Morgen kan ik weer mijn vriezer aanvullen, maar daar heb ik nu niks aan. Alles is leeg hier. Ik warm zo mijn partyworstjes wel op, tenminste iets.
Ik woon hier nog niet zo lang. Mijn buurvrouw is een autist (echt) en de buurmannen zijn studenten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met brood hoop ik, dan heb je in ieder geval nog wat te eten. Desnoods mag je van je buren vast wat broodjes krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |