SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
quote:
Weet ikquote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef detennismaster het volgende:
KUTRIJST!
Ik had een leuke tt.
Je beantwoord je eigen vraag alquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duizend keer die smiley ja? Wat wil je zeggen?
beantwoordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag al
klopt.quote:
Ik vraag me wel af waarom een tegemoetkoming scholieren hoger is dan studiefinanciering (voor een thuiswonende die geen speciaal geval is)quote:
Wat is er nou weerquote:
erg nepquote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom een tegemoetkoming scholieren hoger is dan studiefinanciering (voor een thuiswonende die geen speciaal geval is)
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes heeft stiekem gewoon op 50+ gestemd
Had je 'm in een pakje?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Diaby verkocht voor 70k, toch nog meer dan 50k winst op 1 speler in de laatste paar weken van FUT12. Overigens heb ik nu zelf een quiz gemaakt maar ik weet niet of jullie die nu wel willen/kunnen maken
Ik zag hem netquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Diaby verkocht voor 70k, toch nog meer dan 50k winst op 1 speler in de laatste paar weken van FUT12. Overigens heb ik nu zelf een quiz gemaakt maar ik weet niet of jullie die nu wel willen/kunnen maken
nee voor 14k gekocht dacht ik. Opletten!quote:
PvdA + VVD is mogelijk. Eerste kamer meerderheid is alleen nodig voor het aannemen van nieuwe wetten.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zag hem netBetere formaties gingen voor minder weg
postenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een mazzel heb jij elke keer.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik zocht naar hem en toen vond ik 1 voor 14k BIN
Ik wil de quiz doenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tuurlijk kan het wel, maar het is ook niet ideaal. Krijg je net als vorig jaar gedoe dat ze bijvoorbeeld de SGP wat beloven in ruil voor een stem in de eerste kamer. Als je echt beleid wil maken en doorvoeren moet je gewoon een meerderheid in de eerste kamer hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
PvdA + VVD is mogelijk. Eerste kamer meerderheid is alleen nodig voor het aannemen van nieuwe wetten.
Maar het kan wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het wel, maar het is ook niet ideaal. Krijg je net als vorig jaar gedoe dat ze bijvoorbeeld de SGP wat beloven in ruil voor een stem in de eerste kamer. Als je echt beleid wil maken en doorvoeren moet je gewoon een meerderheid in de eerste kamer hebben.
Taiwo?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
1 van de meest overpowerde spitsen uit de Serie A is? Tip: hij is een neger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cassano heeft het precies andersom.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
HEB IK OOK NIET ONTKEND NUBquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar het kan wel. [ afbeelding ]
quote:
Had ik ook,quote:
Welke heb je nog fout?quote:
OH LEUK WEER EEN QUIZquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaan hier op de CBs en GK?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]Die gokte ik ook, hoe kan je dit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GEEF DAN GODVERDOMME ANTWOORDquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GEEF DAN GODVERDOMME ANTWOORD
WAAROM HOUD IK SHIFT INGEDRUKT VOOR HOOFDLETTERS IK HEB CAPSLOCK WTF
Ik dacht toch dat ik dit had gezien. Misschien had ik hier ook erachter moeten zetten dat het een neger was.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gokte ik ook, hoe kan je dit weten
Ook zijn interviews, zijn briljante youtube filmpjes van.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die is echt helemaal de weg kwijt. Te veel alcohol of drugs lijkt het wel
Ik heb laatst een goal gepost, een longshot met El Shaarawy, na een Hocus Pocus.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gokte ik ook, hoe kan je dit weten
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die is echt helemaal de weg kwijt. Te veel alcohol of drugs lijkt het wel
Wat is deze toch geniaal. Weer hardop lachen!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Heyyy die van Fernando Torres voor 200c weet ik nog wel. Dat was Lindgren. toch?
Verdomme op zo'n moment zou ik in mijn buik poepen van opwinding.quote:
Want.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Verdomme op zo'n moment zou ik in mijn buik poepen van opwinding.
Baas als je een Torres oppikt voor 200c natuurlijkquote:
Ik verkocht hem.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Baas als je een Torres oppikt voor 200c natuurlijk.
ahhhhhquote:
Grappig dat wanneer je Johan Derksen met Balkenende kruist; Ferry Mingelen eruit komt.quote:
Als je dat nu zou doen was niemand er boos omquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''verkocht''
moet je voor de grap de reacties er eens bij zoeken
Denk dat er een gezin op vakantie wasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
interessant die resultaten uit schiermonnikoog
Toentertijd ging hij voor 100+k.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je dat nu zou doen was niemand er boos om
Ik woon in een best kleine plaats, het is best grappig om dan de stemmen op te zoeken. Zijn er partijen met weinig stemmen, zoals de piratenpartij die had toen 8 stemmen en Heel NL had er 3quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
interessant die resultaten uit schiermonnikoog
Fifa 12?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon bij release van fifa 12 voor 20 euro pakjes halen, gegarandeerde rijkdom
13*quote:
De game was nog niet eens officieel uit toch? Was dat pre-release web app gedoe als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toentertijd ging hij voor 100+k.
ja counterstrike rot maar lekker opquote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon bij release van fifa 12 voor 20 euro pakjes halen, gegarandeerde rijkdom
Kamikazie had er 36/40.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sta ik nog eerste? Of heeft iemand ondertussen al 100% gehaald..
Een snelle rekensom wijst uit dat ik maximaal 2 uur CS speel voor die 14 euro, en 100'en uren fifa 13 voor 20quote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja counterstrike rot maar lekker opmoest het maar eerder uitkomen
www.InsideFifa/Fifa14.comquote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand al informatie over FIFA 14?
Camp nou zal weer beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand al informatie over FIFA 14?
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een snelle rekensom wijst uit dat ik maximaal 2 uur CS speel voor die 14 euro, en 100'en uren fifa 13 voor 20
Snelle rekensom wijst uit dat je ook zonder die pakjes honderden uren fifa 13 speelt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een snelle rekensom wijst uit dat ik maximaal 2 uur CS speel voor die 14 euro, en 100'en uren fifa 13 voor 20
Bronze packen ging me goed af, gewoon lekker van dat pakjesgeld bronzepackenquote:
heb al een halve kilo op. Ik ben dik, ik weet hetquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef n0ir het volgende:
Kruidnoten liggen weer in de winkel. Lekker hoor omnomnom
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
Deze editie zal ik je geen spelers meer schenken GJE, dus misschien kan je van der wiel in de ligue 1 wel pricefixen.
lolquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
Deze editie zal ik je geen spelers meer schenken GJE, dus misschien kan je van der wiel in de ligue 1 wel pricefixen.
Maar wel lief dik.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb al een halve kilo op. Ik ben dik, ik weet het
Dat kan je al met 400 coinsquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bronze packen ging me goed af, gewoon lekker van dat pakjesgeld bronzepacken
Je hebt maar 400c nodig om FUT miljonair te kunnen wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bronze packen ging me goed af, gewoon lekker van dat pakjesgeld bronzepacken
Dus? In het begin van fifa 13 zijn al die spelers duur, dus veel geld alquote:
Zie het als een investering. Als je even handelt heb je die 20 euro er zo uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet niet of ik packs ga kopen.. ik speel het wel reteveel, maar toch vind ik het weer zo zonde.
20 euro in 1 jaar, is 1 bier per maand minderquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet niet of ik packs ga kopen.. ik speel het wel reteveel, maar toch vind ik het weer zo zonde.
Ja daarom!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
20 euro in 1 jaar, is 1 bier per maand minder
Alcoholistquote:
Ja maar dan denken ze misschien ook nog van 'laten we meteen alle packs duurder maken' en dan is het helemaal niet meer leukquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien worden bronze packs wel duurder dan 400c omdat EA erachter is gekomen dat mensen te makkelijk winst maken (ik hoop het in ieder geval niet)
Hoeveel is 800 MSP in Euroquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik koop gewoon 800 MSP voor packs om even een beginnetje te maken en dan ga ik handelen.
Jumbo is wel chill, tot dat je een conflict hebt met je baas. Heb er 5 jaar gewerkt en ben daarna afgedankt, terwijl ik mijn laatste maanden goed wilde volmaken.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga volgende week bij de Jumbo solliciteren. Word ik aangenomen, koop ik packs, niet aangenomen is gene packs.
10 euro.quote:
Tofik is gewoon een baasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef pascal08 het volgende:
"Weet je, er zijn mensen die veel meer in de shit zijn dan ik...", aldus Tofik.
Ik ga er werken, 2/3 dagen in de week. Morgen met 2 vrienden solliciteren hahaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jumbo is wel chill, tot dat je een conflict hebt met je baas. Heb er 5 jaar gewerkt en ben daarna afgedankt, terwijl ik mijn laatste maanden goed wilde volmaken.
Scooters koppen, helpt niet want ze willen dat je er elke dag kan staan.
Kan je niet beter individueel solliciteren?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga er werken, 2/3 dagen in de week. Morgen met 2 vrienden solliciteren hahaIs er bij de Jumbo ook iets met dat als je ouders boodschappen doen, jij daar dan wat van krijgt?
Nee, je krijgt niet eens korting.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga er werken, 2/3 dagen in de week. Morgen met 2 vrienden solliciteren hahaIs er bij de Jumbo ook iets met dat als je ouders boodschappen doen, jij daar dan wat van krijgt?
Dat is ook het doel van EA, dat mensen alleen nog maar MSP uit gaan geven zodat ze meer geld krijgen. Maar in het begin kun je veel makkelijker winst maken met gold packs (ook al zijn contracten goedkoop)quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar dan denken ze misschien ook nog van 'laten we meteen alle packs duurder maken' en dan is het helemaal niet meer leuk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je niet beter individueel solliciteren?
Eerst zo'n brief halen met zijn allequote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je niet beter individueel solliciteren?
Whut, ik dacht dat ik dat had gelezen. Dat je tot 75 euro per kwartaal kreeg. Sowieso vakkenvuller, geen kassa.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, je krijgt niet eens korting.
Je mag ook geen familie/vrienden/kennissen helpen aan de kassa.
Bij een Jumbo-filiaal wel maar als het een franchise van een ondernemer is waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Brief halen is toch niet solliciteren of?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eerst zo'n brief halen met zijn alle
[..]
Whut, ik dacht dat ik dat had gelezen. Dat je tot 75 euro per kwartaal kreeg. Sowieso vakkenvuller, geen kassa.
Bij mij was dat nooit. Er is wel een website, waar je met korting spullen/uitjes etc kan bestellen. Althans, ze zeggen dat je korting krijgt. Ik heb nog wel zo'n jumbo pas liggenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eerst zo'n brief halen met zijn alle
[..]
Whut, ik dacht dat ik dat had gelezen. Dat je tot 75 euro per kwartaal kreeg. Sowieso vakkenvuller, geen kassa.
Nee, sorry mijn fout. Morgen met zijn alle die brief halen, en dan kijken hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Brief halen is toch niet solliciteren of?
Dan moet je eerst op basis van je brief uitgenodigd worden toch?
Wij moesten elke sollicitant doorverwijzen naar www.jumbowerkt.nl ofzoiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, sorry mijn fout. Morgen met zijn alle die brief halen, en dan kijken hoe het verder gaat.
Nee, dacht alquote:Op woensdag 12 september 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, sorry mijn fout. Morgen met zijn alle die brief halen, en dan kijken hoe het verder gaat.
Daar heb ik dus gesolliciteerd. 3/4 weken geleden. Geen reactie op gekregen of niets. 1 kennis van mij, is daar een brief gaan halen, en die werkt er nu al. Dus dat ga ik ook doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij moesten elke sollicitant doorverwijzen naar www.jumbowerkt.nl ofzoiets.
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook het doel van EA, dat mensen alleen nog maar MSP uit gaan geven zodat ze meer geld krijgen. Maar in het begin kun je veel makkelijker winst maken met gold packs (ook al zijn contracten goedkoop)
praat je in het echt ook zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg je bij de jumbo niet zo'n kek cursusje?
kek?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Daar stopte ik met lezen. Als je er dan voor kiest om fictie te schrijven, hou het dan nog enigszins geloofwaardig.quote:
Praat je in het echt ook mensen na?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
praat je in het echt ook zo?
Nieuwe werknemer krijgt een cursusje zeven zekerheden, daarnaast kan je ook gaan studeren via de jumbo. Lijkt mij niet ideaal, maar vrienden van me doen het wel. Zijn nu assistent filiaalleider in verschillende filialen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zag zoiets toen bij de klusjesmannen volgens mijquote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nieuwe werknemer krijgt een cursusje zeven zekerheden, daarnaast kan je ook gaan studeren via de jumbo. Lijkt mij niet ideaal, maar vrienden van me doen het wel. Zijn nu assistent filiaalleider in verschillende filialen.
nergens voor nodig dit (die had ik foutquote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook mensen na?
Wat een mieterse reactie.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook mensen na?
Als je niet normaal kan reageren, hou je er dan ook gewoon buiten.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Als je er dan voor kiest om fictie te schrijven, hou het dan nog enigszins geloofwaardig. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan reageren, hou je er dan ook gewoon buiten.
Kom ijndhoven dan ikstomp jequote:
Watquote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt een raar, vies team, maar godver, wat speelt het lekker.
moet je zo'n achterlijke dvd kijken. Moest er altijd om lachen, wanneer we weer een nieuw irritant kleutertje hadden. Ten eerste kon je die zo smeden, dat ze alles deden wat je zou willen en aan de andere kant had ik die dvd nooit hoeven te kijken. Volgens mij wisten ze al, dat ik me er niet aan ging houden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag zoiets toen bij de klusjesmannen volgens mij
zullen ze je vast uit gaan leggen ja. Uit ervaring: heel veel mensen kunnen het niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
Moet ik een cursus gaan volgen, hoe ik moet vakkenvullen
als je niet weet hoe het moet, kun je het altijd hier vragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
Moet ik een cursus gaan volgen, hoe ik moet vakkenvullen
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als je niet weet hoe het moet, kun je het altijd hier vragen.
Wij zijn een grote FUT familie en helpen elkaarquote:Op woensdag 12 september 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als je niet weet hoe het moet, kun je het altijd hier vragen.
Alles gewoon recht leggen, niet veel moeilijks aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb alleen vernomen dat spiegelen kut is
Zorgen dat je zo goed je werk verricht dat je het niet meer hoeft te doen. Overigens nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb alleen vernomen dat spiegelen kut is
Nee gaat vooral over klantenservice en het helpen van klanten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
Ja je wordt ingewerkt. Maar een DVD kijken, hoe je moet vakkenvullen... ?
Ooh, ik ben hartstikke klant vriendelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee gaat vooral over klantenservice en het helpen van klanten.
Ik kan clubsquote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Er komt ook in voor hoe je vakken moet vullen, om het voor de klant zo prettig mogelijk winkelen houdt. Dit kwam al niet overeen met hoe wij het deden, maar toch. Zeer verfrissend.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik ga liever naar Wieringerwerf (vetgedrukt)quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom ijndhoven dan ikstomp je
Zo als het hoort toch? Ik ben alleen geen puisterige puber, maar zou ook iedereen gedag zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij een filiaal hier zeggen al die puisterige pubers mij netjes gedag.
komt omdat het geile pubertjes zijn die je willen ....quote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij een filiaal hier zeggen al die puisterige pubers mij netjes gedag.
Leer je ook nieuwe vrienden kennen, waar je leuk mee op stap kan enzo!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, gewoon werken bij bejaardentehuis voor een goed salaris
Welke DM?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik ga liever naar Wieringerwerf (vetgedrukt)
Zo goed meneer van de dm?
Alleen maar chicks van minimaal 16quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Leer je ook nieuwe vrienden kennen, waar je leuk mee op stap kan enzo!
Ik hou niet van puisterige pubers.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
komt omdat het geile pubertjes zijn die je willen ....![]()
Die op je neerkijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen maar chicks van minimaal 16
Dat blijft, ook als je in de 30 bentquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik hou niet van puisterige pubers.
Sommige cassieres daarentegen
Als enige jongenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen maar chicks van minimaal 16
drommels, wat ben jij toch gemeenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Toefjes het volgende:
Bij de Jumbo staan de yoghurt met de meest verse houdbaarheids datum nooit voorin. Maar dat heb ik door. Pak ik de pakken daarachter. hehe
Hij zat mij ook al te dmenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit Mathijs weer te DM'en omdat ie niet met z'n ban kan omgaan.
Volgend jaar 16 gewoon, minimale leeftijd is 16quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als enige jongen
Jij bent 15 toch? Dan hebben ze al geen interesse in jou denk ik
Ik ben niet voor één gat te vangen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
drommels, wat ben jij toch gemeen
Ooh, ik geloof niet dat daar echt chicks zijn, maar dat terzijdequote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgend jaar 16 gewoon, minimale leeftijd is 16
Ja, wat zei hij eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
Door welke post heeft hij een ban? Door die post die over mij ging?
Dudequote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh, ik geloof niet dat daar echt chicks zijn, maar dat terzijde
Wat moet je nou in een bejaardentehuis?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgend jaar 16 gewoon, minimale leeftijd is 16
Verdient 10 euro per uur netto. GJE doet het alleen voor geld.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat moet je nou in een bejaardentehuis?In een supermarkt kun je tenminste nog een béétje socializen.
Weet niet precies, hij schold me uit voor iemand zonder hersenen en dat er iets verkeerd in mijn hoofd was dacht ik.quote:
Daar ook, en fucking goed salaris voor weinig werkquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat moet je nou in een bejaardentehuis?In een supermarkt kun je tenminste nog een béétje socializen.
Daar geloof ik niks vanquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdient 10 euro per uur netto. GJE doet het alleen voor geld.
Dit ja. nieuwe broeders ontmoeten, en chillen als de winkel al dicht is en jij nog moet vullen. Met zijn alle doorwerken, en een bierke erbij vatten als de teamleider chil isquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je naar Federerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor vrijdag, de davis-cup ontmoeting
Ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is Kamikazie gebanned? En voor hoelang? Ik hoop een tijdje.
Klasgenootje die het doet, tenminste deed want ze zag dingen waar ze niet erg vrolijk van werd.quote:
Dom lullenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdient 10 euro per uur netto. GJE doet het alleen voor geld.
Ik zeg niet dat het overal zo is, maar ik kan wel iemand die het krijgt. En ja dat is legit, wel 17 jaar!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Denken dat je al 16-jarige 10 euro netto krijgt.De groeten.
haha, mag hij vieze dingen voor doen bij de oude vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Denken dat je al 16-jarige 10 euro netto krijgt.De groeten.
okquote:
Hij wenst mij een ziekte toe via DM nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij probeert stoer te doen, door mij uit te schelden en zo. Terecht dat hij gebanned is. Jammer dat het 48 uur is.
Zonder enige ervaring en zin om te werken?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het overal zo is, maar ik kan wel iemand die het krijgt. En ja dat is legit, wel 17 jaar!
Meld het aan een mod!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij wenst mij een ziekte toe via DM nu.
Je moet ze wel even afzetten bij de wc na het eten...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonder enige ervaring en zin om te werken?
Ik zie hem daar al helemaal staan.![]()
"Heeft het lekker gesmaakt mevrouw Jacobs? Ja? Oh, er zit nog wat op uw wang."
Beleefde boiquote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Xbox.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn fifa demo is kapotik hoor alleen nog maar publiek geluiden tijdens een wedstrijd
Met een iPad in zijn hand 3 horloges om en 26 luchtjes op.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Chill baantje, weinig doen voor veel geldquote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare, man.Een bejaardentehuis. Que.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij had 70 jaar geleden moeten leven.
Ik ben Kamikazie nu wel zat. Elke keer reageren, schelden en zo verder.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
denken dat je weinig moet doenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chill baantje, weinig doen voor veel geld
Ik zou je handjes laten wapperen als je hem ziet op stratumseind!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben Kamikazie nu wel zat. Elke keer reageren, schelden en zo verder.
Iemand een ziekte toe wensen is helemaal zwak.
Ben er al geweest, heb 15 uur meegedraaid gewoonquote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denken dat je weinig moet doen
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit. Vervelend pestventje dat 'ie isquote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben Kamikazie nu wel zat. Elke keer reageren, schelden en zo verder.
Iemand een ziekte toe wensen is helemaal zwak.
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou je handjes laten wapperen als je hem ziet op stratumseind!
Leuk voor je, en nu?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik erger me weer dood aan je domheid
ja joh?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben er al geweest, heb 15 uur meegedraaid gewoon
HAHAHAHAAquote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef BDIL het volgende:
Gun hem nou maar hij was ook een schaak talent![]()
Praten over dingen waar je niks vanaf weetquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja joh?
Hebben ze je ook verteld dat je met de geestelijk gestoorde moet gaan werken?
Ik proestte.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
jij hebt er ervaring mee he?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praten over dingen waar je niks vanaf weet
Bitch please
Dat ben ik ook wel een beetjequote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch een lui jongetje.
Ja, lul dan ook niet stom als je er dingen vanaf weetquote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt er ervaring mee he?
Tevens weet ik er wel dingen vanaf gezien ik alles van een vriend hoor.
Liever keihard werken voor minder jaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch een lui jongetje.
Ben jij gewoon een grote troll of ben je echt zo hypocriet?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, lul dan ook niet stom als je er dingen vanaf weet
Heb ikquote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel een beetjeStiekem willen we allemaal een baantje waar we ook kunnen FUT'ten op de webapp
Hoe bedoel je? GJE heeft toch overal verstand van?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben jij gewoon een grote troll of ben je echt zo hypocriet?
ja maar ik weet er dus wel vanaf en ik lul dus niet domquote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, lul dan ook niet stom als je er dingen vanaf weet
Wat een wonderkind.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? GJE heeft toch overal verstand van?
Dan weet jij ook dat je niet met geestelijk gehandicapten werktquote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar ik weet er dus wel vanaf en ik lul dus niet dom
Indigo*quote:
ik noem ze ook niet geestelijk gehandicapt, demente mensen zijn het.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan weet jij ook dat je niet met geestelijk gehandicapten werkt
Geestelijk gestoord staat gelijk aan dement?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik noem ze ook niet geestelijk gehandicapt, demente mensen zijn het.
Ik krijg er hoofdpijn van.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Marcie's uitspraak.
mwah bijna ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geestelijk gestoord staat gelijk aan dement?
Je hebt zorg en zorg, wat ik zou doen valt niet echt onder zorg zoals jullie dat zienquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
No offence, GJE. Maar volgens mij onderschat je het een beetje. Werken in de zorg kan echt loodzwaar zijn.
maar je vergeet dat er ook nog zorg is.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt zorg en zorg, wat ik zou doen valt niet echt onder zorg zoals jullie dat zien
Jij moet dus gewoon de borden op halen, afwassen. Drinken inschenken en die dingen? Niet de oudjes wassen, in bed leggen etc/quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt zorg en zorg, wat ik zou doen valt niet echt onder zorg zoals jullie dat zien
Wat. Denk. Jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij moet dus gewoon de borden op halen, afwassen. Drinken inschenken en die dingen? Niet de oudjes wassen, in bed leggen etc/
Wat is er nu weer?quote:
GA GODVERDOMME JE BED LAMLUL, NERGENS VOOR NODIG DIT MANquote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie GJE al zo'n oudje in bed leggen
Ja, en af en toe een wasmachine volgooienquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij moet dus gewoon de borden op halen, afwassen. Drinken inschenken en die dingen? Niet de oudjes wassen, in bed leggen etc/
Je vindt het ook niet eens een rare post.quote:
Ff nietquote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie GJE al zo'n oudje in bed leggen
Waarschijnlijk komt Marcie hem zelfs daarbij helpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GA GODVERDOMME JE BED LAMLUL, NERGENS VOOR NODIG DIT MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |