SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
quote:
Weet ikquote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef detennismaster het volgende:
KUTRIJST!
Ik had een leuke tt.
Je beantwoord je eigen vraag alquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duizend keer die smiley ja? Wat wil je zeggen?
beantwoordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag al
klopt.quote:
Ik vraag me wel af waarom een tegemoetkoming scholieren hoger is dan studiefinanciering (voor een thuiswonende die geen speciaal geval is)quote:
Wat is er nou weerquote:
erg nepquote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom een tegemoetkoming scholieren hoger is dan studiefinanciering (voor een thuiswonende die geen speciaal geval is)
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes heeft stiekem gewoon op 50+ gestemd
Had je 'm in een pakje?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Diaby verkocht voor 70k, toch nog meer dan 50k winst op 1 speler in de laatste paar weken van FUT12. Overigens heb ik nu zelf een quiz gemaakt maar ik weet niet of jullie die nu wel willen/kunnen maken
Ik zag hem netquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Diaby verkocht voor 70k, toch nog meer dan 50k winst op 1 speler in de laatste paar weken van FUT12. Overigens heb ik nu zelf een quiz gemaakt maar ik weet niet of jullie die nu wel willen/kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |