OMT vind ik echt zo'n stelletje kneusjes hequote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Pino112 het volgende:
OMT heeft een bui hangen boven de uitzendinglocatie
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Onmisbaar het volgende:
Worden er vanavond eigenlijk ook nieuwe iMac's en/of Macbooks gepresenteerd?
Nee, we wachten allemaal op de introductie van een smartphone die 5 rijen apps ondersteunt momenteel!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Onmisbaar het volgende:
Worden er vanavond eigenlijk ook nieuwe iMac's en/of Macbooks gepresenteerd?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, we wachten allemaal op de introductie van een smartphone die 5 rijen apps ondersteunt momenteel!
Er zijn belangrijkere zaken inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tijd om naar de NOS te switchen.
Leugens!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere zaken inderdaad
Ik zie nog best veel mensen met een wat simpelere telefoon toch ook een iPod touch kopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef TwyLight het volgende:
Als ik een iPod zou halen wat geen telefoon is zou ik eerlijk gezegd niet voor de touch gaan. Daar haal ik wel een iPhone voor, dan zou ik eerder voor de nieuwe nano gaan of een classic
Mwoa, gezien het succes van de tweede generatie hier in huis zou ik er wel voor gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef TwyLight het volgende:
Als ik een iPod zou halen wat geen telefoon is zou ik eerlijk gezegd niet voor de touch gaan. Daar haal ik wel een iPhone voor, dan zou ik eerder voor de nieuwe nano gaan of een classic
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef Blaxje het volgende:
Dat rondje is voor als je m neerlegt, omdat de camera uit de casing steekt
quote:"You may have noticed there's a little circle on the bottom of the touch. We call it the loop." You push the circle and it pops up a loop... for a bracelet.
Inderdaad, de touch presenteren ze nu bijna meer als een fotocamera dan als een iPod...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, we wachten allemaal op de introductie van een smartphone die 5 rijen apps ondersteunt momenteel!
Zitten er wel significante verbeteringen in tov de vorige generatie dan? En zo ja, welke volgens jou?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, gezien het succes van de tweede generatie hier in huis zou ik er wel voor gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |