Zelf geen interesse meer in die ene dan? Ik wil niet gaan vechten om die prijsquote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef sanger het volgende:
Er staan er hier twee in V&AVan Gnomesteijn en van Rio
Beiden onder de ¤ 200.
Edit:
[TK] Samsung Galaxy Tab 10.1 3G zwart
[TK] Samsung Galaxy Tab 10.1
Wie het eerst komt die het eerst maaltquote:Op woensdag 12 september 2012 23:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zelf geen interesse meer in die ene dan? Ik wil niet gaan vechten om die prijs.
merk en type etc?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog een tablet liggen, krasvrij, Android 4.0, compleet met doos, lader, screen protector op het scherm (die ook nog krasvrij is). Hij is zo goed als nieuw.
Lijkt op deze: http://www.bigboxsave.com(...)80t_mp4_player_3.jpg
Hij is zwart.
Ik vraag er ¤ 120 voor (incl verzekerd verzenden)
Nexus 7 is ook niet alles. Naast mijn dualcore Pipo U1 (met JB) zou ik de Nexus laten liggen (qua preformance).quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Oledanmaarweer het volgende:
Ik wil niet zeuren maar doe er 50 euries bij, heb je een nexus 7. Heb je meteen een van de besten voor weinig. Hij is 7 inch dus makkelijk voor op reis. Alleen is ie nu nog redelijk slecht leverbaar, iedereen wil em (hij is ook net leverbaar).
Deze kende ik nog niet, interessant.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nexus 7 is ook niet alles. Naast mijn dualcore Pipo U1 (met JB) zou ik de Nexus laten liggen (qua preformance).
Verder wel een top apparaat voor wat het bied! (prijs/kwaliteit/garantie)
Ik voeg hem toe aan mijn lijstje, maar wacht nog even af.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:32 schreef RobertNL het volgende:
Heb nog een AInol Aurora II liggen.
Specs:
Dualcore A9 processor
1GB ram
IPS scherm
1024x600 resolutie
Heb er ruim 150 dollar voor betaald maar aangezien hij al even oud is en op Buyincoins voor 120 dollar te koop is bied ik hem je aan voor 110 euro inclusief speciaal hoesje, screenprotector verzekerd verzenden of ophalen in de Kop van Overijssel (dan min de verzendkosten natuurlijk).
Djkoelkast, vergelijkbare tablets zijn in China tegenwoordig al te krijgen vanaf 80 dollar incl verzenden. En bij de kruidvat voor 99 euro. Helaas dalen de prijzen snel![]()
Ik kan er eentje uit Duitsland halen, die maar 8 gig heeft en 200,- kost. Dan zit ik er ook al opquote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Oledanmaarweer het volgende:
Ik wil niet zeuren maar doe er 50 euries bij, heb je een nexus 7. Heb je meteen een van de besten voor weinig. Hij is 7 inch dus makkelijk voor op reis. Alleen is ie nu nog redelijk slecht leverbaar, iedereen wil em (hij is ook net leverbaar).
Pipo U1 is ook zeker wel interessant, maar heb in het verleden ook al gedoe gehad met de douane etc. en heb geen zin in dat gedoe ermee. Daarom liever een tweedehandse van zijn china merk.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nexus 7 is ook niet alles. Naast mijn dualcore Pipo U1 (met JB) zou ik de Nexus laten liggen (qua preformance).
Verder wel een top apparaat voor wat het bied! (prijs/kwaliteit/garantie)
waar is mijn reaktie gebleven??? ik bood een tablet aan die bij de veronica gids zat???quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]LET OP: geen linkjes of hints naar andere sites, daar is V&A niet voor bedoeld. Enkel reageren als je je EIGEN tablet wil verkopen aan TS[/info]
http://www.veronicamagazi(...)b4tLICFaTHtAodzSgAGQquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef T42 het volgende:
[..]
waar is mijn reaktie gebleven??? ik bood een tablet aan die bij de veronica gids zat???
Wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:14 schreef T42 het volgende:
[..]
http://www.veronicamagazi(...)b4tLICFaTHtAodzSgAGQ
alleen heb ik er geen hoesje bij en draait hij volgens mij nog geen 4 (moet je updaten)
(had heb een half jaar geleden bij mijn ouders weggehaald die hem bij de gids kregen)
Die wordt as we speak klaargemaakt/ingepakt voor Koekjestrommel1quote:Op woensdag 26 september 2012 07:16 schreef Expression het volgende:
[..]
Je kunt het beste die van RobertNL nemen, de rest is niet veel soeps.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die wordt as we speak klaargemaakt/ingepakt voor Koekjestrommel1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |