heb je er ook wat aangedaan?ACTIE ONDERNEMEN ,MEID!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man wij hadden ook een vieze gymleraar. Toen wij aan het douchen waren ging die rustig voor de douches een boterham eten.
Nee ik ga er wat aan doen,tenminste op mijn school dan want binnenkort gaat de directeur een gesprek voeren met de gymleraar,tenminste dat zegt ie..quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef Vermon het volgende:
Gymleraren zijn altijd vieze kerels. Leer er maar mee te leven.
lekker tochquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man wij hadden ook een vieze gymleraar. Toen wij aan het douchen waren ging die rustig voor de douches een boterham eten.
Ik ben geen meid, maar die shit was wel erg.quote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Cremetje het volgende:
[..]
heb je er ook wat aangedaan?ACTIE ONDERNEMEN ,MEID!
Hij zou zich schamen dat hij geen 30 cm heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef chantal123 het volgende:
uhl, jullie zijn hier echt vies, hou zou jij dat vinden als een leraar binnenkomt en naar jullie piemels kijkt,..
Daar heb je die dingen toch voor? Of zijn ze voor jou op andere wijze functioneel?quote:Op zondag 16 september 2012 10:32 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als iemand zomaar ff naar je tieten gaat lopen staren?
. ik schaam me niet voor me penis hoor..quote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef chantal123 het volgende:
uhl, jullie zijn hier echt vies, hou zou jij dat vinden als een leraar binnenkomt en naar jullie piemels kijkt,..
sorry ...quote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben geen meid, maar die shit was wel erg.
Dat begrijpT ze zelf denk ik ook wel hoor.Ze bedoelt denk ik dat het gwn iets prives is.Of hoe je het ook spelt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
[..]
. ik schaam me niet voor me penis hoor..
zo prive is hij niet hoorquote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Dat begrijpT ze zelf denk ik ook wel hoor.Ze bedoelt denk ik dat het gwn iets prives is.Of hoe je het ook spelt.
Dit is op elke school zo, er gebeurt nooit wat. Let op mijn woorden, het zijn allemaal hypocriete lullenquote:Op zondag 16 september 2012 10:36 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Nee ik ga er wat aan doen,tenminste op mijn school dan want binnenkort gaat de directeur een gesprek voeren met de gymleraar,tenminste dat zegt ie..
Als een gymleraar/lerares in een jongens kleedkamer zou komen, is het meestal een ongelukje vermoed ik, dus niet helemaal gaan huilen omdat je gymleraar per ongeluk je klasgenoot borsten ziet om te vragen of jullie (trage) meiden al uit gepraat waren of weet ik veel wat...quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Dat begrijpT ze zelf denk ik ook wel hoor.Ze bedoelt denk ik dat het gwn iets prives is.Of hoe je het ook spelt.
borsten groeien tot je 23e...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als dat nu nog moet komen ben je wat aan de late kant.
Duidelijk fake, iedereen weet dat meisjes in de kleedkamer elkaars tietjes betasten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef Cremetje het volgende:
[..]
ALS je goed leest lees je dat ik een vriendje heb en (logica) dat ik dus niet aan haar tietjes zit!
Bij mij groeien ze nog steeds, evenredig met de bierconsumptie.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef WrongAnswer het volgende:
[..]
borsten groeien tot je 23e...
Op de basisschool ben ik gewoon naakt gewassen door een juffrouw een keer op schoolkamp. Ze maakte mijn piemel met een washandje schoon. True story. Je stond allemaal naakt in de rij. Jongens en meisjes wel aparte badruimtes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef Crocodi1e het volgende:
Wat zeur je? Het is maar één keertje
Op de basisschool was altijd toezicht in de kleedkamers.
Nou...voor een kind zijn dit soort dingen wel een apart gevoel buiten hun eigen familie om als een vreemde hun zo ziet. Dus zo gek is de reactie nog niet.quote:
Nope, ongeveer 5 jaar nadat ze gestart zijn met groeien.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef WrongAnswer het volgende:
[..]
borsten groeien tot je 23e...
bron? linkje?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Nope, ongeveer 5 jaar nadat ze gestart zijn met groeien.
naar kijkt? dat is denk ik een groot woord:)quote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef chantal123 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |