Hm, ik doe er 8 uur tot anderhalve dag mee, hangt sterk van het gebruik af natuurlijk. Het is RD-MIUI: de ICS is Sense-gebaseerd en heeft de originele camera (+ mogelijkheid tot tweaks), de JB versie heeft de Sense onderdelen niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er strak uit, ik ga denk ik ook eerdaags maar rooten als JB nog tot december gaat duren
Hoe is de batterijduur verder? En je kan dus wel de Sense-camera gebruiken? Las nl. her en der dat op custom ROM's de camera kwaliteit stukken slechter was omdat HTC een bepaalde chip gebruikt, en de drivers daarvan in Sense zitten en niet open source zijn.
pak een launcher!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik begin niet aan dat rooten. Snap er geen fuck van en moet toch nog een hele tijd met het toestelletje
Er zullen vast wel JB roms met Sense zijn. Ik zou niet eens de meerwaarde van JB weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm jammer, als ik ga rooten wil ik wel naar JB.
Omdat Android slim is. Niks aan doen, daar verkloot je alleen maar dingen mee en kost je juist accuduur in plaats van dat die langer mee gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef Convict het volgende:
Waarom blijft mijnes 500/700 mb werkgeheugen gebruiken als ik niks doe en alles afgesloten heb. Weet iemand dat?
Dat camera-verhaal zou een van de redenen zijn, als dat al klopt. Zou het wel erg zonde vinden als je dingen als die HDR en burst modus niet meer kan gebruiken omdat je camera niet volledig ondersteund wordt door ontbrekende drivers.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er zullen vast wel JB roms met Sense zijn. Ik zou niet eens de meerwaarde van JB weten.
Is die exacte wallpaper ook ergens te vinden?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. MIUI, wel op Sense gebaseerd maar ik gebruik niets van Sense op de camera app na.
Maar je bent je garantie officiëel wel kwijt toch? (omdat het nog op een bepaalde manier moest?)quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
Mijne geroot naar CM10 (4.1).. Lekker jelly beanen dus!overigens is het rootprocess niet zo bijzonder moeilijk; maar laat het anders gewoon door iemand anders doen?
Ik geloof het wel. Heb namelijk wel gelezen dat er een chip o.i.d. in zit speciaal voor de camera waardoor bepaalde functies mogelijk waren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat camera-verhaal zou een van de redenen zijn, als dat al klopt. Zou het wel erg zonde vinden als je dingen als die HDR en burst modus niet meer kan gebruiken omdat je camera niet volledig ondersteund wordt door ontbrekende drivers.
Apex launcher, Jelly bean thema pakket en hd widgetsquote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Longcat. het volgende:
Stink hoe kom je aan die home screen?
Yes, heb hem van de MIUI theme app. hier het origineel.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is die exacte wallpaper ook ergens te vinden?
Ja, maar care. Je krijgt er tig functionaliteit voor terug en de screw-up kans is minimaal. Mij maakt het bovendien helemaal niets uit want ik heb maar een 1-jaar abo.quote:Maar je bent je garantie officiëel wel kwijt toch? (omdat het nog op een bepaalde manier moest?)
Dat zou best kunnen, er zijn echter genoeg Sense roms als ik de One X pagina op XDA bekijk.quote:Ik geloof het wel. Heb namelijk wel gelezen dat er een chip o.i.d. in zit speciaal voor de camera waardoor bepaalde functies mogelijk waren.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Yes, heb hem van de MIUI theme app. hier het origineel.
Heb je een punt. Maar is zoiets ook terug te zetten bij de One X? Want wat als je 'm over een jaar verkoopt en die gene wil wel gewoon volledige garantie? (Heb alleen root ervaring met m'n oude Desire)quote:Ja, maar care. Je krijgt er tig functionaliteit voor terug en de screw-up kans is minimaal. Mij maakt het bovendien helemaal niets uit want ik heb maar een 1-jaar abo.
Bij kort googlen werd m'n geheugen verfrist; er zit inderdaad een dedicated chip (HTCs ImageChip), deze zou naast de backcamera sensor moeten zitten, samen met de Tegra 3 CPU:quote:Dat zou best kunnen, er zijn echter genoeg Sense roms als ik de One X pagina op XDA bekijk.
Het kan goed kloppen. Hij laadt in ieder geval een heel stuk sneller op via het stopcontact omdat je daar meer stroom af kan trekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens een heel vreemd idee. Het lijkt echt alsof de batterij van mijn X het langer volhoudt wanneer ik hem opgeladen heb via het stopcontact dan wanneer ik hem via USB oplaad.
Ben ik de enige met dit idee?
coin dozer en opladen via USB geeft me ong 10 uur speeltijd; dan issie alsnog leegquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het kan goed kloppen. Hij laadt in ieder geval een heel stuk sneller op via het stopcontact omdat je daar meer stroom af kan trekken.
Mijn telefoon met een Dev-account geroot(dus bekend bij HTC). vervolgens wel weer terug gezet en ge(re-Locked) dus als je even verder kijkt zie je direct dat hij een keer geroot is. Geen problemen mee gehad bij het repareren van het wi-fi probleem bij HTC zelf Top dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dat garantie-verhaal lijkt ook redelijk mee te vallen overigens. Als jij gewoon een hardware defect hebt heeft dat niks met rooten te maken waarschijnlijk, dus kan (en wat ik er van lees; zal) HTC niet moeilijk doen dan.
Overigens was er ook een manier om wel die HTCdev tool te gebruiken maar toch het zonder connectie met HTC te doen geloof ik. Dus dan zou het in ieder geval bij HTC onbekend blijven dat je root hebt
Mocht Hi moeilijk doen HTC doet het gratis haalt hem op en brengt hem terug.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef dimmak het volgende:
Ik ben klaar met Sense, tenminste voor nu even. Dus ik schakel over naar de Cyanogen JB. Maar ik hang nu eerst aan de lijn met Hi om een nieuw toestel. Wil eerst normaal WiFi hebben!
Zelfde voor jou. HTC zelf opbellen en ze halen hem op voor je.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef lekzzz het volgende:
Telefoon laten vallen, helemaal nog heel maar helaas ook wifi bereik enorm verminderd. Even denken wat de snelste oplossing voor reparatie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |