abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2012 @ 17:59:49 #1
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_116695391

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:00:06 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_116695411
FiPo
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_116695809
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ziet er strak uit, ik ga denk ik ook eerdaags maar rooten als JB nog tot december gaat duren :')

Hoe is de batterijduur verder? En je kan dus wel de Sense-camera gebruiken? Las nl. her en der dat op custom ROM's de camera kwaliteit stukken slechter was omdat HTC een bepaalde chip gebruikt, en de drivers daarvan in Sense zitten en niet open source zijn.
Hm, ik doe er 8 uur tot anderhalve dag mee, hangt sterk van het gebruik af natuurlijk. Het is RD-MIUI: de ICS is Sense-gebaseerd en heeft de originele camera (+ mogelijkheid tot tweaks), de JB versie heeft de Sense onderdelen niet.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_116695835
Hmm jammer, als ik ga rooten wil ik wel naar JB.
pi_116695963
Ik begin niet aan dat rooten. Snap er geen fuck van en moet toch nog een hele tijd met het toestelletje :P
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:14:16 #6
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_116695991
ik heb geen root

alleen flink klote met launchers en stuff..

wel grappig, vooral apex is toppertje!
  woensdag 12 september 2012 @ 18:14:51 #7
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_116696019
quote:
19s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik begin niet aan dat rooten. Snap er geen fuck van en moet toch nog een hele tijd met het toestelletje :P
pak een launcher!
pi_116696564
Mijne geroot naar CM10 (4.1).. Lekker jelly beanen dus! :D overigens is het rootprocess niet zo bijzonder moeilijk; maar laat het anders gewoon door iemand anders doen?
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  woensdag 12 september 2012 @ 18:30:13 #9
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_116696618
Waarom blijft mijnes 500/700 mb werkgeheugen gebruiken als ik niks doe en alles afgesloten heb. Weet iemand dat?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_116696664
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm jammer, als ik ga rooten wil ik wel naar JB.
Er zullen vast wel JB roms met Sense zijn. Ik zou niet eens de meerwaarde van JB weten.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:35:57 #11
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116696851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef Convict het volgende:
Waarom blijft mijnes 500/700 mb werkgeheugen gebruiken als ik niks doe en alles afgesloten heb. Weet iemand dat?
Omdat Android slim is. Niks aan doen, daar verkloot je alleen maar dingen mee en kost je juist accuduur in plaats van dat die langer mee gaat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116696901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Er zullen vast wel JB roms met Sense zijn. Ik zou niet eens de meerwaarde van JB weten.
Dat camera-verhaal zou een van de redenen zijn, als dat al klopt. Zou het wel erg zonde vinden als je dingen als die HDR en burst modus niet meer kan gebruiken omdat je camera niet volledig ondersteund wordt door ontbrekende drivers.
pi_116697161
Stink hoe kom je aan die home screen?
pi_116697209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee. MIUI, wel op Sense gebaseerd maar ik gebruik niets van Sense op de camera app na.
Is die exacte wallpaper ook ergens te vinden? :9~
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
Mijne geroot naar CM10 (4.1).. Lekker jelly beanen dus! :D overigens is het rootprocess niet zo bijzonder moeilijk; maar laat het anders gewoon door iemand anders doen?
Maar je bent je garantie officiëel wel kwijt toch? (omdat het nog op een bepaalde manier moest?)
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat camera-verhaal zou een van de redenen zijn, als dat al klopt. Zou het wel erg zonde vinden als je dingen als die HDR en burst modus niet meer kan gebruiken omdat je camera niet volledig ondersteund wordt door ontbrekende drivers.
Ik geloof het wel. Heb namelijk wel gelezen dat er een chip o.i.d. in zit speciaal voor de camera waardoor bepaalde functies mogelijk waren.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:47:59 #15
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_116697317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Longcat. het volgende:
Stink hoe kom je aan die home screen?
Apex launcher, Jelly bean thema pakket en hd widgets
pi_116697512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Is die exacte wallpaper ook ergens te vinden? :9~
Yes, heb hem van de MIUI theme app. hier het origineel.

quote:
Maar je bent je garantie officiëel wel kwijt toch? (omdat het nog op een bepaalde manier moest?)

Ja, maar care. Je krijgt er tig functionaliteit voor terug en de screw-up kans is minimaal. Mij maakt het bovendien helemaal niets uit want ik heb maar een 1-jaar abo.

quote:
Ik geloof het wel. Heb namelijk wel gelezen dat er een chip o.i.d. in zit speciaal voor de camera waardoor bepaalde functies mogelijk waren.
Dat zou best kunnen, er zijn echter genoeg Sense roms als ik de One X pagina op XDA bekijk.
pi_116697593
Dat garantie-verhaal lijkt ook redelijk mee te vallen overigens. Als jij gewoon een hardware defect hebt heeft dat niks met rooten te maken waarschijnlijk, dus kan (en wat ik er van lees; zal) HTC niet moeilijk doen dan.

Overigens was er ook een manier om wel die HTCdev tool te gebruiken maar toch het zonder connectie met HTC te doen geloof ik. Dus dan zou het in ieder geval bij HTC onbekend blijven dat je root hebt
pi_116697979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Yes, heb hem van de MIUI theme app. hier het origineel.
_O_ Mooie afbeelding!
quote:
Ja, maar care. Je krijgt er tig functionaliteit voor terug en de screw-up kans is minimaal. Mij maakt het bovendien helemaal niets uit want ik heb maar een 1-jaar abo.
Heb je een punt. Maar is zoiets ook terug te zetten bij de One X? Want wat als je 'm over een jaar verkoopt en die gene wil wel gewoon volledige garantie? (Heb alleen root ervaring met m'n oude Desire)
quote:
Dat zou best kunnen, er zijn echter genoeg Sense roms als ik de One X pagina op XDA bekijk.
Bij kort googlen werd m'n geheugen verfrist; er zit inderdaad een dedicated chip (HTCs ImageChip), deze zou naast de backcamera sensor moeten zitten, samen met de Tegra 3 CPU:

Als ik de laatste foto zie gok ik dat de Tegra 3 onder dat grijze metaal zit bovenin/links, en de ImageChip daaronder/rechts)
pi_116698421
Ik ben klaar met Sense, tenminste voor nu even. Dus ik schakel over naar de Cyanogen JB. Maar ik hang nu eerst aan de lijn met Hi om een nieuw toestel. Wil eerst normaal WiFi hebben!
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:39:28 #20
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_116700108
Telefoon laten vallen, helemaal nog heel maar helaas ook wifi bereik enorm verminderd. Even denken wat de snelste oplossing voor reparatie is.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 12 september 2012 @ 20:19:03 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116702478
Had laatst nog gedroomd dat ik mijn One X liet vallen en het scherm helemaal was gebarsten, reparatiekosten á 200 euro voor het scherm droomde ik ook nog :').
Vorige keer was mijn Desire ook net voor verkoop na 1,5 jaar gebruik gevallen en gebarsten scherm :')
Begin te twijfelen om zo'n garantie/verzekering af te sluiten ervoor, 7-10 euro per maand voor van die 24-uurs-service ofzo, kan je natuurlijk ook zelf sparen, maar als je scherm echt een keer barst voelt het toch anders om 150+ euro te lappen natuurlijk.... Twijfel twijfel...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116703991
Ik heb trouwens een heel vreemd idee. Het lijkt echt alsof de batterij van mijn X het langer volhoudt wanneer ik hem opgeladen heb via het stopcontact dan wanneer ik hem via USB oplaad.

Ben ik de enige met dit idee? :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116707799
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens een heel vreemd idee. Het lijkt echt alsof de batterij van mijn X het langer volhoudt wanneer ik hem opgeladen heb via het stopcontact dan wanneer ik hem via USB oplaad.

Ben ik de enige met dit idee? :@
Het kan goed kloppen. Hij laadt in ieder geval een heel stuk sneller op via het stopcontact omdat je daar meer stroom af kan trekken.
pi_116708355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Het kan goed kloppen. Hij laadt in ieder geval een heel stuk sneller op via het stopcontact omdat je daar meer stroom af kan trekken.
coin dozer en opladen via USB geeft me ong 10 uur speeltijd; dan issie alsnog leeg :P Terugklokken van cpu naar 780mhz helpt dan wel, maar toch ..
gamen verbruikt meer stroom dan usb oplaad ^^
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_116717432
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dat garantie-verhaal lijkt ook redelijk mee te vallen overigens. Als jij gewoon een hardware defect hebt heeft dat niks met rooten te maken waarschijnlijk, dus kan (en wat ik er van lees; zal) HTC niet moeilijk doen dan.

Overigens was er ook een manier om wel die HTCdev tool te gebruiken maar toch het zonder connectie met HTC te doen geloof ik. Dus dan zou het in ieder geval bij HTC onbekend blijven dat je root hebt
Mijn telefoon met een Dev-account geroot(dus bekend bij HTC). vervolgens wel weer terug gezet en ge(re-Locked) dus als je even verder kijkt zie je direct dat hij een keer geroot is. Geen problemen mee gehad bij het repareren van het wi-fi probleem bij HTC zelf Top dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef dimmak het volgende:
Ik ben klaar met Sense, tenminste voor nu even. Dus ik schakel over naar de Cyanogen JB. Maar ik hang nu eerst aan de lijn met Hi om een nieuw toestel. Wil eerst normaal WiFi hebben!
Mocht Hi moeilijk doen HTC doet het gratis haalt hem op en brengt hem terug.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef lekzzz het volgende:
Telefoon laten vallen, helemaal nog heel maar helaas ook wifi bereik enorm verminderd. Even denken wat de snelste oplossing voor reparatie is.
Zelfde voor jou. HTC zelf opbellen en ze halen hem op voor je.
--- ҉ ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')