O ja, klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee hoor, 4,1% van de gemeentes. Ga maar eens tellen.
Natuurlijk geen toeval dat de gemeentes die het eerst klaar zijn nogal veel kleine gemeentes zijn.
Mwah. "Goed nieuws" vind ik een overstatement, "het had slechter gekund" kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef Libertarisch het volgende:
Maar VVD 41 en grootste van NL is op zich goed nieuws.
Klopt, maar de SGP profileerde zich duidelijk als een partij voor een kleinere overheid, dat heeft geholpen denk ik. CU trok ook altijd stemmen vanuit niet-christelijke linkse hoek.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:22 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, de SGP 1 meer en de CU 1 minder, de gristenen blijven gelijk dus.
Ja, het goede nieuws is is dat het rode gevaar is geweken. Maar nu zitten we opgescheept met een eurofiele middencoalitie; dat zal over 4 jaar nog wel eens tegen kunnen gaan werken; zeker als je kijkt welke beslissingen op EU-niveau eind dit jaar genomen kunnen worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef Libertarisch het volgende:
Maar VVD 41 en grootste van NL is op zich goed nieuws.
De SGP heeft hier en daar goede punten. Ik ben persoonlijk voor harde straffen en Islamkritisch bijvoorbeeld (niet per se Libertarische standpunten inderdaad). Maar goed, nobody gives a fuck about 3 zetels want die gasten komen niet in een coalitie.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt, maar de SGP profileerde zich duidelijk als een partij voor een kleinere overheid, dat heeft geholpen denk ik. CU trok ook altijd stemmen vanuit niet-christelijke linkse hoek.
[..]
Ja, het goede nieuws is is dat het rode gevaar is geweken. Maar nu zitten we opgescheept met een eurofiele middencoalitie; dat zal over 4 jaar nog wel eens tegen kunnen gaan werken; zeker als je kijkt welke beslissingen op EU-niveau eind dit jaar genomen kunnen worden.
Het was een ramp geweest als Samsom een duidelijke winnaar was geweest. Nu hebben we waarschijnlijk in ieder geval een Euro kritische premier.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Mwah. "Goed nieuws" vind ik een overstatement, "het had slechter gekund" kan ik me in vinden.
Kan ook niet zeggen dat ik verdrietig dat het een lang formatieproces met weinig opties en weinig waargemaakte beloftes lijkt te worden.
Mijn stem op de LP was meer ingegeven door andere standpunten dan die over de EU/Euroquote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het was een ramp geweest als Samsom een duidelijke winnaar was geweest. Nu hebben we waarschijnlijk in ieder geval een Euro kritische premier.
De LP is radicaal tegen overheidsbemoeienis. En als er een overheid is, willen ze die zo lokaal mogelijk. De ontwikkeling van de EU staat dus echt lijnrecht tegenover de LP.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Mijn stem op de LP was meer ingegeven door andere standpunten dan die over de EU/Euro
Zat ik ook nog aan te denken. Maar dan nog, maximaal 40 zetels voor eurosceptisch Nederland en 110 zetels voor pro-Europa. Duidelijk dus hoe de machtsverhoudingen nu liggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef teknomist het volgende:
Partij voor de Dieren is ook openlijk tegen de EU, voor de EEG.
Ik denk dat Toine Manders gaat huilen, nauwelijks een beter resultaat dan in 1994.quote:
De meest nutteloze post in 14 delen van het Libertarische Partij topicquote:Op donderdag 13 september 2012 01:50 schreef xzaz het volgende:
Zou de Libertarische partij in 1600 ook tegen de handel zijn geweest die wij voerden over de wereldzeeën?
Voor een aanzienlijk deel met geweld afgedwongen dus heel naar en af te wijzen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:50 schreef xzaz het volgende:
Zou de Libertarische partij in 1600 ook tegen de handel zijn geweest die wij voerden over de wereldzeeën?
O wacht kijk wel even in jullie FAQ daar zou het wel in staan...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:51 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
De meest nutteloze post in 14 delen van het Libertarische Partij topic
Er wordt vaak van de SGP gezegd dat ze kortzichtig zijn maar zo veel mogelijk lokaal regelen....quote:Op donderdag 13 september 2012 01:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik wist dat de LP exclusief was maar had niet gedacht dat het ook echt bij een paar duizend mensen zou blijven
In totaal richting de 5.000 stemmen is voor jullie club niet eens zo beroerd toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik wist dat de LP exclusief was maar had niet gedacht dat het ook echt bij een paar duizend mensen zou blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |