abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116713190
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: anti-Europa partijen die een kans maken om een serieuze rol te spelen in de politiek.
Ik vind het inderdaad heel bijzonder dat er niet meer Nederlanders anti-EU zijn. Blijkbaar is de propaganda toch goed overgekomen.
pi_116713434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

GeenStijl poll en Fok! poll en dan zetels berekenen. Maar dat is niet representatief voor Nederland als geheel, Piraten waren de grootste op Fok! dus....
Nee ik bedoel waar vond je die 0.00%
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116713496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Thas het volgende:

[..]

Nee ik bedoel waar vond je die 0.00%
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

De resultaten van de gemeenten bekijken. Kun je precies volgen hoe de LP presteert.
pi_116713584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad heel bijzonder dat er niet meer Nederlanders anti-EU zijn. Blijkbaar is de propaganda toch goed overgekomen.
Toevallig heb ik een van de verlichte geesten van de Anti Europa Partij mogen spreken voor mijn beroep. Hij was wellicht niet beinvloed door propaganda, maar had wel een beste klap van de molen gehad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116713897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

De resultaten van de gemeenten bekijken. Kun je precies volgen hoe de LP presteert.
Ahh bedankt. Nu zijn deze 3 gemeenten ook nou niet echt gemeentes waar ik een LP stemmer verwacht.

Tevens wordt er maar naar 1 decimaal gekeken, niet 2 :P
pi_116714393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Thas het volgende:

[..]

Ahh bedankt. Nu zijn deze 3 gemeenten ook nou niet echt gemeentes waar ik een LP stemmer verwacht.

Tevens wordt er maar naar 1 decimaal gekeken, niet 2 :P
Dat is juist :)
pi_116715637
Hier kan je ook het exacte aantal stemmen zien: http://www.google.nl/elections/ed/nl/results

5 stemmen zijn al binnen. w/
pi_116715893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens kent Nederland nauwelijks echte anti-Europa EU partijen. Behoudens dan die malle club van Wilders.
;)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116716112
De LP is voornamelijk sterk in Groningen en Zuid-Holland, dus ik ben benieuwd waar het uiteindelijk op uitkomt. Kijk, die zetel zat er al niet in - al was er wel de hoop - maar met een halve zetel was en ben ik al zeer tevreden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116716221
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef teknomist het volgende:
De LP is voornamelijk sterk in Groningen en Zuid-Holland, dus ik ben benieuwd waar het uiteindelijk op uitkomt. Kijk, die zetel zat er al niet in - al was er wel de hoop - maar met een halve zetel was en ben ik al zeer tevreden.
Heeft de huidige lijsttrekker niet eerder twee dan een halve zetel nodig?
pi_116716357
quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef knowall het volgende:

[..]

We geven ook de schuld aan de extra kiesdrempel voor de LP.
pi_116716411
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef knowall het volgende:

[..]

Kan er om lachen moet ik zeggen :P
pi_116716553
De omvang van de lijsttrekker wordt ook wel enigszins gecompenseerd door de rest.
pi_116717010
quote:
12s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:54 schreef teknomist het volgende:
De omvang van de lijsttrekker wordt ook wel enigszins gecompenseerd door de rest.
Ik ken ze niet, ook niet in geďnteresseerd eerlijk gezegd. Ik kijk naar waar een partij voor en tegen zou stemmen. Of ze nou zwart, wit, dik of dun zijn vind ik weinig van belang.
pi_116717326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef Thas het volgende:

[..]

Ik ken ze niet, ook niet in geďnteresseerd eerlijk gezegd. Ik kijk naar waar een partij voor en tegen zou stemmen. Of ze nou zwart, wit, dik of dun zijn vind ik weinig van belang.
Is het ook niet - hoewel de presentatie wel telt in een campagne - maar het was ook niet serieus bedoeld.
pi_116717638
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Is het ook niet - hoewel de presentatie wel telt in een campagne - maar het was ook niet serieus bedoeld.
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is hoor :)

Tsja, het feit dat de presentatie telt is een van de redenen dat ik geen fan ben van de manier waarop het politieke stelsel hier op dit moment is ingericht. Er zijn echter 0 partijen die daar wat aan willen veranderen, dus daar kan ik niet op stemmen.
pi_116717834
Nog maar 0,5% van de stemmen zijn geteld :')
pi_116718437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef Libertarisch het volgende:
Volgens mij toch echt al een stuk meer hoor. Wat was de totale absolute opkomst? Er zijn al iets van 75000 geteld.
pi_116718490
Wel bizar dat een partij als de PvdT beter scoort.
pi_116718656
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:16 schreef teknomist het volgende:
Wel bizar dat een partij als de PvdT beter scoort.
Ja, het is treurig. Maar goed, we kunnen samen huilen met alle kleine partijen. Alleen die bejaardenpartij lijkt erbij te komen, voor de rest maakt niemand nog een schijn van kans.
pi_116718757
De opkomst van de Tenalady-partij is echt een verrassing, evenals de extra zetel voor de SGP.
pi_116718833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef Libertarisch het volgende:
4,1% inmiddels. En 58 stemmen (<0,1%) voor de LP. ( http://www.google.nl/elections/ed/nl/results )
pi_116718909
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef teknomist het volgende:
De opkomst van de Tenalady-partij is echt een verrassing, evenals de extra zetel voor de SGP.
Ja, de SGP 1 meer en de CU 1 minder, de gristenen blijven gelijk dus.
pi_116719005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef knowall het volgende:

[..]

4,1% inmiddels. En 58 stemmen (<0,1%) voor de LP. ( http://www.google.nl/elections/ed/nl/results )
Nee hoor, 4,1% van de gemeentes. Ga maar eens tellen.
Natuurlijk geen toeval dat de gemeentes die het eerst klaar zijn nogal veel kleine gemeentes zijn.
pi_116719017
Maar VVD 41 en grootste van NL is op zich goed nieuws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')