Ik vind het inderdaad heel bijzonder dat er niet meer Nederlanders anti-EU zijn. Blijkbaar is de propaganda toch goed overgekomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: anti-Europa partijen die een kans maken om een serieuze rol te spelen in de politiek.
Nee ik bedoel waar vond je die 0.00%quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
GeenStijl poll en Fok! poll en dan zetels berekenen. Maar dat is niet representatief voor Nederland als geheel, Piraten waren de grootste op Fok! dus....
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waar vond je die 0.00%
Toevallig heb ik een van de verlichte geesten van de Anti Europa Partij mogen spreken voor mijn beroep. Hij was wellicht niet beinvloed door propaganda, maar had wel een beste klap van de molen gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad heel bijzonder dat er niet meer Nederlanders anti-EU zijn. Blijkbaar is de propaganda toch goed overgekomen.
Ahh bedankt. Nu zijn deze 3 gemeenten ook nou niet echt gemeentes waar ik een LP stemmer verwacht.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
De resultaten van de gemeenten bekijken. Kun je precies volgen hoe de LP presteert.
Dat is juistquote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Ahh bedankt. Nu zijn deze 3 gemeenten ook nou niet echt gemeentes waar ik een LP stemmer verwacht.
Tevens wordt er maar naar 1 decimaal gekeken, niet 2
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens kent Nederland nauwelijks echte anti-Europa EU partijen. Behoudens dan die malle club van Wilders.
Heeft de huidige lijsttrekker niet eerder twee dan een halve zetel nodig?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef teknomist het volgende:
De LP is voornamelijk sterk in Groningen en Zuid-Holland, dus ik ben benieuwd waar het uiteindelijk op uitkomt. Kijk, die zetel zat er al niet in - al was er wel de hoop - maar met een halve zetel was en ben ik al zeer tevreden.
We geven ook de schuld aan de extra kiesdrempel voor de LP.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef knowall het volgende:
[..]
Heeft de huidige lijsttrekker niet eerder twee dan een halve zetel nodig?
Kan er om lachen moet ik zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef knowall het volgende:
[..]
Heeft de huidige lijsttrekker niet eerder twee dan een halve zetel nodig?
Ik ken ze niet, ook niet in geďnteresseerd eerlijk gezegd. Ik kijk naar waar een partij voor en tegen zou stemmen. Of ze nou zwart, wit, dik of dun zijn vind ik weinig van belang.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:54 schreef teknomist het volgende:
De omvang van de lijsttrekker wordt ook wel enigszins gecompenseerd door de rest.
Is het ook niet - hoewel de presentatie wel telt in een campagne - maar het was ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, ook niet in geďnteresseerd eerlijk gezegd. Ik kijk naar waar een partij voor en tegen zou stemmen. Of ze nou zwart, wit, dik of dun zijn vind ik weinig van belang.
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is het ook niet - hoewel de presentatie wel telt in een campagne - maar het was ook niet serieus bedoeld.
Volgens mij toch echt al een stuk meer hoor. Wat was de totale absolute opkomst? Er zijn al iets van 75000 geteld.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef Libertarisch het volgende:
Nog maar 0,5% van de stemmen zijn geteld
Ja, het is treurig. Maar goed, we kunnen samen huilen met alle kleine partijen. Alleen die bejaardenpartij lijkt erbij te komen, voor de rest maakt niemand nog een schijn van kans.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:16 schreef teknomist het volgende:
Wel bizar dat een partij als de PvdT beter scoort.
4,1% inmiddels. En 58 stemmen (<0,1%) voor de LP. ( http://www.google.nl/elections/ed/nl/results )quote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef Libertarisch het volgende:
Nog maar 0,5% van de stemmen zijn geteld
Ja, de SGP 1 meer en de CU 1 minder, de gristenen blijven gelijk dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef teknomist het volgende:
De opkomst van de Tenalady-partij is echt een verrassing, evenals de extra zetel voor de SGP.
Nee hoor, 4,1% van de gemeentes. Ga maar eens tellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef knowall het volgende:
[..]
4,1% inmiddels. En 58 stemmen (<0,1%) voor de LP. ( http://www.google.nl/elections/ed/nl/results )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |