SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ikquote:Op woensdag 12 september 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie wilt een potje tegen mij op de ps3?
Zit '61 nuquote:
Hij was echt een angstgegnerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Opvallend dat Dzeko vorig jaar ook een IF kreeg aan het einde van het FUT jaar.
Ja niet normaal. Hij kopte echt alles erin. Veel mensen hadden ook deze voorhoede.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Fifa 11 was hij echt een beest
Ik had hem gewoon in een 4-3-3, voorzetten geven, hij kopte er zeker 8 van de 10 er in. 2 van de 10 kwamen niet aan. Hij mistte nooitquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Hij kopte echt alles erin. Veel mensen hadden ook deze voorhoede.
Dzeko - Agbon/Anelka
Kan je de demo al spelen??quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
Valt me nu pas op, dat er hele andere opstellingen zijn in FIfa 13.
4132
4141
424
en 6 verschillende 433
US accountquote:
als het goed is over 5 minutenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit voor in NL/Europa ??
Die opstellingen zaten wel al in clubs...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
Valt me nu pas op, dat er hele andere opstellingen zijn in FIfa 13.
4132
4141
424
en 6 verschillende 433
3-5-2 > datquote:Op woensdag 12 september 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
4132 is echt baas, wordt sowieso de opstelling die ik ga gebruiken.
Een Lm/RM CDM en 2 spitsen + 4 man achterin
Beest in fifa 13 manquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste goaltje met Chamberlain
CDMquote:Op woensdag 12 september 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
4132 is echt baas, wordt sowieso de opstelling die ik ga gebruiken.
Een Lm/RM CDM en 2 spitsen + 4 man achterin
dat is gewoon 41212quote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
CDM
RM-CAM-LM
ST - ST
zou helemaal top zijn.
nooquote:
Klopt, ik heb gewoon Man city, Toure CDMquote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
CDM
RM-CAM-LM
ST - ST
zou helemaal top zijn.
Soort van, maar heb dan liever dat de flanken meer naar voren geschoven zijn. Dus dichter bij het doel met 1 controleur.quote:
Maak een US account dan pffquote:Op woensdag 12 september 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
toch maar een xbox kopen voor die demo's. xbox > ps3
nee xbox > ps3quote:Op woensdag 12 september 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak een US account dan pff
Ik heb nog wel wat coinage over..knal er maar wat op voor 40k straksquote:Op woensdag 12 september 2012 16:58 schreef Thorb het volgende:
IF DIABYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
even handelen als ik heb gestemd
Dat was van het weekend ook non stop op Nat. Geo... Eerste keer is leuk, maar na zes keer in één weekend toch echt teveel!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Op Nat Geo een docu over 9/11 met authentieke opnames van radioverkeer, bizar tot nu toe, en is nog niks gebeurd
Ik was dit weekend niet in Nederland, dus heb alles gemistquote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat was van het weekend ook non stop op Nat. Geo... Eerste keer is leuk, maar na zes keer in één weekend toch echt teveel!
Verklaart wat, maar zou er niet om treuren als ik jou was xDquote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was dit weekend niet in Nederland, dus heb alles gemist
gewoon amateur knallenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind de demo best moeilijk.CPU
Dat is lekker, heb zelf ook nog wat dus dat moet gaan lukken. Zal je een DM sturen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat coinage over..knal er maar wat op voor 40k straks
Goeie naam en UI comboquote:
Winstonquote:
Tjonge, heb jij even gelukquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ps3
Ik speelde hem 25 uur geleden al
Haha ik vond het ook best grappigquote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vind de combo van clubs super
Maar nu is de vraag: Voor welke club ben je nou eigenlijk?!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Haha ik vond het ook best grappig
haha pauperquote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef detennismaster het volgende:
IF DIABBYYY!![]()
![]()
IF Kompany is ook wel nice, omdat ik de TOTS nooit heb kunnen betalen.
Twentequote:Op woensdag 12 september 2012 17:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag: Voor welke club ben je nou eigenlijk?!.
Ghehe PSVquote:Op woensdag 12 september 2012 17:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Woorden verdraaien!quote:
gewoon FYPquote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Woorden verdraaien!
[ afbeelding ]
pauper hahaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Woorden verdraaien!
[ afbeelding ]
quote:
Ligt eraan wie er bovenaan staat, was wel balen toen Twente eerste werdquote:Op woensdag 12 september 2012 17:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Foei. Viespeuk.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Fuszy het volgende:
pes speelt nog best lekker, al weet ik al die knoppen niet
PESquote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Fuszy het volgende:
pes speelt nog best lekker, al weet ik al die knoppen niet
Iemand hier zal vast wel een pootje zijn, ja.quote:
Moet ik je teleurstellen ?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
Weer lekker college gehad, ik voel me gewoon slimmer worden![]()
![]()
Door te zeggen dat je niet verliefd op me bent?quote:
niet zoveel denk ik, 25k op zondag gok ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
Benieuwd hoe duur IF Diaby wordt, wil hem wel gewoon snel kopen, kan ik hem tenminste nog een tijdje gebruiken
Dat was de enige IF die je eigenlijk nog miste toch? Jij zal wel blij zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
Benieuwd hoe duur IF Diaby wordt, wil hem wel gewoon snel kopen, kan ik hem tenminste nog een tijdje gebruiken
Mis alleen nog IF Sagna maar die gaat niet komen...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was de enige IF die je eigenlijk nog miste toch? Jij zal wel blij zijn.
Net zo hoog als Diabyquote:Op woensdag 12 september 2012 17:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik stikte bijna... IF Grindtegel
[ afbeelding ]
Zijn goede spel tegen Turkije. Speelde een goede wedstrijd hoor. Blijkbaar kijken ze toch af en toe naar wedstrijden bij EA, want hij had niet eens gescoord.quote:
Die Nielsen was echt absurd goed in die wedstrijd. Had serieus echt 10-0 of meer moeten zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was wel blij toen ik zag dat IF Salcido een IF heeft. Maar helaas, hij is CDM en geen LB. Dan nog zou ik hem wel kunnen gebruiken.
IF Austin gaat wel duur worden en IF Manolev is natuurlijk een leuke IF om te hebben. Maar waarom heeft Nielsen een IF? Omdat Faeroer 'maar' 0-3 verloor of hebben ze nog een wedstrijd gespeeld?
Nielsen schijnt echt erg goed gekeept te hebben tegen Duitsland, veel erg goede reddingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was wel blij toen ik zag dat IF Salcido een IF heeft. Maar helaas, hij is CDM en geen LB. Dan nog zou ik hem wel kunnen gebruiken.
IF Austin gaat wel duur worden en IF Manolev is natuurlijk een leuke IF om te hebben. Maar waarom heeft Nielsen een IF? Omdat Faeroer 'maar' 0-3 verloor of hebben ze nog een wedstrijd gespeeld?
Heel scherp, maar ik bedoelde natuurlijk dat Salcido een IF heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nielsen schijnt echt erg goed gekeept te hebben tegen Duitsland, veel erg goede reddingen.
IF Salcido heeft een IF ... ?
Ik, maar ben nog op stage. Geef ik je weer batta bamiballetje.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
Wieisboos afgeslacht! Whoisnext?!?!?!?? :
Bring it on !quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
Wieisboos afgeslacht! Whoisnext?!?!?!?? :
Is goed lamacun.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik, maar ben nog op stage. Geef ik je weer batta bamiballetje.
Dit werdt gisteravond ook op een nederlandse zender uitgezonden trouwens,....Maar werdt te laat voor me...dus klein stukje gekeken...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Op Nat Geo een docu over 9/11 met authentieke opnames van radioverkeer, bizar tot nu toe, en is nog niks gebeurd
Ik wil niet zeuren, maar twee keer 'werdt' doet toch echt pijn aan mijn ogen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dit werdt gisteravond ook op een nederlandse zender uitgezonden trouwens,....Maar werdt te laat voor me...dus klein stukje gekeken...
Ach....dan lees je er lekker overheen!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar twee keer 'werdt' doet toch echt pijn aan mijn ogen.
Ik zat terug te lezen, maar waarom heb je iets tegen de SP omdat ze de 'Koerden zouden steunen in de strijd tegen Turkije' maar stem je wel PVV dat pro-Israel is wat zich ook niet echt netjes gedraagt tegen de Palestijnenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik, maar ben nog op stage. Geef ik je weer batta bamiballetje.
Dat van PVV is natuurlijk een dolletje he. Ik stem op CDA.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat terug te lezen, maar waarom heb je iets tegen de SP omdat ze de 'Koerden zouden steunen in de strijd tegen Turkije' maar stem je wel PVV dat pro-Israel is wat zich ook niet echt netjes gedraagt tegen de Palestijnen
kut trolquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat van PVV is natuurlijk een dolletje he. Ik stem op CDA.
Kreeg je batta?quote:
Ik heb hem meerdere keren batta mogen geven jaquote:
Casilias op de xboxquote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef fetss het volgende:
Kan ik hier iemand nog blij maken met;
IF Audard
Casilias
Sanchez
Lloris
Hummels
of Gotze?
Ben toch niet meer van plan FIFA12 FUT te spelen, wacht op FIFA13
Is allemaal op de xboxquote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef fetss het volgende:
Kan ik hier iemand nog blij maken met;
IF Audard
Casilias
Sanchez
Lloris
Hummels
of Gotze?
Ben toch niet meer van plan FIFA12 FUT te spelen, wacht op FIFA13
Geen idee heb nog niet met veel gespeeld hier. Heb al een keer gewonnen van Marcie en gelijk gespeeld, en paar dagen terug van Rijst gewonnen, maar die had geen Ronaldo.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hem meerdere keren batta mogen geven ja
Met wie ben je vergelijkbaar qua niveau hier?
20 minuutjes gister..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
In dat demo topic, al die ps3'ers moeten meer dan 3 uur downloaden
Wil binnenkort wel een revanche!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen idee heb nog niet met veel gespeeld hier. Heb al een keer gewonnen van Marcie en gelijk gespeeld, en paar dagen terug van Rijst gewonnen, maar die had geen Ronaldo.
Wil je batta van IF Ronaldinho en IF Vagner Love? Omsingeld door hongerige Brasilversquote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil binnenkort wel een revanche!
Zijn we van hetzelfde kaliber denk ik, ben benieuwdquote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen idee heb nog niet met veel gespeeld hier. Heb al een keer gewonnen van Marcie en gelijk gespeeld, en paar dagen terug van Rijst gewonnen, maar die had geen Ronaldo.
Doe fifa 13 maar, geen FUt team meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wil je batta van IF Ronaldinho en IF Vagner Love? Omsingeld door hongerige Brasilvers
Jij verliest toch altijd van Rijst, dus van hetzelfde kaliber?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn we van hetzelfde kaliber denk ik, ben benieuwd
Nee man, win wel van hem de laatste tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij verliest toch altijd van Rijst, dus van hetzelfde kaliber?
Was gister bij de DWDD inderdaad, dat mensen zo dom zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=524990154183410
![]()
![]()
School calling, stel het de hele dag al uitquote:
Schijt m'n broek volquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij verliest toch altijd van Rijst, dus van hetzelfde kaliber?
Laatste tijd =2potjes gewonnen van mij . Het staat nog steeds 25-4 ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, win wel van hem de laatste tijd
Wat jij wiltquote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Laatste tijd =2potjes gewonnen van mij . Het staat nog steeds 25-4 ofzo
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja W/E. Je bent nog steeds slecht. Alleen het erge is dat ik nu nog slechter ben
Hoertjes bellen op de telefoon van de zaakquote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef BDIL het volgende:
Als je tijd kan doden op werk , wat zou je doen
Wieisboos speelt een beetje hetzelfde als mij alleen hij is wat scherper. Kan hem makkelijk hebben als ik beter oplet wollaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij schrijft Wieisboos toch ook aan samen met Poker als topspelers? Allebei van gewonnen de laatste tijd
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef marcie216 het volgende:
Rijst kom tegen mij dan, drollenvanger
Ik ga zo eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef marcie216 het volgende:
Rijst kom tegen mij dan, drollenvanger
Nee, want ze krijgen dan een dikke rekeningquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoertjes bellen op de telefoon van de zaak
Nee dat is jullie mam. Alhoewel die achter mij ligt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt, je moeder staat achter je.
IK DURF NIET JONGEquote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat is jullie mam. Alhoewel die achter mij ligt.
Wel tegen GJE een potje willen, vraag ik erom moet je zo eten.. yeah right
Niet je xbox en tv meenemen naar je werkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, want ze krijgen dan een dikke rekeningMe sma's nummers kan ik niet in dit systeem invoeren
Je creëerde echt weinig netquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wieisboos speelt een beetje hetzelfde als mij alleen hij is wat scherper. Kan hem makkelijk hebben als ik beter oplet wolla
VVDquote:
Ze hebben geen tv bij de sociale werkplekquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet je xbox en tv meenemen naar je werk!
Ja nou, jij ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je creëerde echt weinig netik zat er elke keer tussen
Scherm heeft wel HDMI aansluiting, maar elke keer xbox meeshouwen is gaarquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet je xbox en tv meenemen naar je werk!
Zit vandaag alleen dus weinig sociaal's aanquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben geen tv bij de sociale werkplek
Bij ons stonden er 3 hokjes, 2 gasten van mijn leeftijd stonden er al toen ik kwam en toen ik wegging waren ze er nogquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kies ik zometeen in het hokje pas.
Als ik kon kiezenquote:
SPquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
Wie weet wat ik zou gaan stemmen als ik 18 was?
pvv natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
Niet want jij krijgt zo'n stembiljet nooit uitgevouwen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet want jij krijgt zo'n stembiljet nooit uitgevouwen.
Ik zal het in me agenda zetten en een kalender kopen voor het jaar 2014 en het ook daar inzetten, want ik moet weten op wie jij gaat stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef marcie216 het volgende:
Het antwoord maak ik bekend op :
29 -08-2014
Staat er volgens mij standaard inquote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik zal het in me agenda zetten en een kalender kopen voor het jaar 2014 en het ook daar inzetten, want ik moet weten op wie jij gaat stemmen.
Want je kan niet reageren hier? Kan je alleen met je handjes pratenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcie216 het volgende:
Thorb, in plaats van allemaal stoer hier te praten, zeg dat dan als je me een keer tegen komt, dan kan ik er iets mee. Nu niet.
Ik kan wel gaan schreeuwen : Komt teruit dan jonge, komt eruit dan.
Maar gij komt toch niet
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcie216 het volgende:
Thorb, in plaats van allemaal stoer hier te praten, zeg dat dan als je me een keer tegen komt, dan kan ik er iets mee. Nu niet.
Maar gij komt toch niet
Wat moet ik reageren op : Je kan hem nog niet eens uitvouwen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want je kan niet reageren hier? Kan je alleen met je handjes praten?
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcie216 het volgende:
Maar gij komt toch niet
Toch lijkt het alsof je steeds wilt gaan vechten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat moet ik reageren op : Je kan hem nog niet eens uitvouwen?
En ik heb nergens gezegd dat ik mijn handjes laat praten hoor, ik ben een Nederlander, rustig...
Wat moet ik er dan op antwoorden?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
Niet een reactie kunnen bedenken maar wel denken de verstandelijke vermogens te hebben een stembiljet te ontvouwen
Is gewoon een selectie aan de poort.
Je hoeft niet overal op te reageren en anders maak je toch even een youtube filmpje.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan op antwoorden?
Ik kan dat wel? en dan is het jouw woord tegen de mijne, bereiken we niks mee. Als je me tegenkomt, pak ik een briefje en laat ik het zien dat ik hem uit kan vouwen .
Definieer interessantquote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij ons stonden er 3 hokjes, 2 gasten van mijn leeftijd stonden er al toen ik kwam en toen ik wegging waren ze er nog
@Iwan wil je een stukje interessante literatuur?
Zo dik ben ik toch nietquote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik weet hoe Marcie eruit ziet. Je mag wel wat vaker naar de fitnessschool.
Wat is Chippen?quote:
1 keer omdat ik aan je nieuwe manier van verdedigen moest wennenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij schrijft Wieisboos toch ook aan samen met Poker als topspelers? Allebei van gewonnen de laatste tijd
Hij zegt niet dat je dik bent maar niet breed genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zo dik ben ik toch niet?
En ik heb afgelopen 3 maanden geen foto meer gemaakt, daar ligt het misschien aan.
Stuur de foto die je hebt eens in DM?
Neejoh 6xquote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
80k budget voor Diaby, dat komt helemaal goed. Eventueel nog even Bartley en Vela kopen, dan heb ik ze allemaal
Marcie past vier keer in de Iwan
Hoe kom jij aan zoveel coins? Heb je de FUT bank berooft?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
80k budget voor Diaby, dat komt helemaal goed. Eventueel nog even Bartley en Vela kopen, dan heb ik ze allemaal
Marcie past vier keer in de Iwan
Nee bro, X-Marker > Nifiquote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gwn nifi meenemen marcie djoek ze gwn
quote:
Een stem is nooit weggegooid.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weggegooide stem, mooi dat je iig niet op PvdA stemt
Gaat vooral tussen PvdA en VVD, daar komt d66 nooit bijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een stem is nooit weggegooid.
Ze mogen gewoon een systeem via digid thuis stemmen invoeren op een goede serverquote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet gek opkijken als hier over 2 jaar de vraag gesteld zou worden hoe een stembiljet uitgevouwen moet worden. Ik zag het niet eens als een belediging
Dan nog is een stem op een andere partij nooit weggegooid.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat vooral tussen PvdA en VVD, daar komt d66 nooit bij
betekent niet dat je stem weggegooid is. Het gaat nog steeds om meer of minder zetels in de kamer.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VVD heeft geen shit gedaan in de afgelopen jarenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, man, en dat er dan weer een probleem is met valse digitale certificaten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon een systeem via digid thuis stemmen invoeren op een goede server
Staat anders even hoog als PvdA in de peilingquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
VVD heeft geen shit gedaan in de afgelopen jaren
Precies, en als de PVDA en VVD niet samen een meerderheid kunnen vormen, is er toch een D66/CDA achtige partij nodig om te regeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus?
Ik stem waar ik voor sta, niet voor de partij die winnen gaat.
Je lijkt wel VDM die over Ajax praatquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat anders even hoog als PvdA in de peiling
Samsom de greenpeace activist, daarnaast kraker
Hij heeft op zn 18e al meer gevochten voor zijn idealen dan jij je hele leven zult doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gozer na Wouter Bos heeft PvdA het slecht gedaan tot nu, toen had VVD zijn moment. Rijkere zullen altijd de liberalen blijven steunen ook al doen ze niks of juist wel watquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
wat is daar verkeerd aan? Opkomen voor je idealen, zelfs als 'de politiek' er op tegen is.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is en blijft een greenpeace activist
40k van Tim86 en een beetje van mezelluuuf.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel coins? Heb je de FUT bank berooft?
Dus kan hij geen politiek leider zijn? Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is en blijft een greenpeace activist
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
De FUT-quiz is inmiddels 40 vragen. Zal ik 'm posten?
500k van RvP in een paar dagen, jij had multimiljonair kunnen zijn nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
40k van Tim86 en een beetje van mezelluuuf.
Ik zou nu tussen de 3.5 en 4 miljoen zitten als ik niets verkocht hadquote:Op woensdag 12 september 2012 19:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
500k van RvP in een paar dagen, jij had multimiljonair kunnen zijn nu.
Zeker die over mij ging ?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
Voor het eerst in mijn FOK! bestaan is er een post van mij geedit door een mod. Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden voor de desbetreffende post!
Sorry, zag een klein foutje.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Error: Your test administrator modified this test while you were taking it. You must logout and retake it.
Sterf
Jep.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Bij open vragen gewoon invullen en verder niks toch ??
Leuk initiatief Lindgrenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Maken maar!
Er zitten heel veel makkelijke tussen, maar ook wat lastige.Succes.
http://testmoz.com/70762
Dadelijk maak ik een spelfout.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, zag een klein foutje.
[..]
Jep.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
ja fuck jou, nu ga ik hem niet meer maken
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
ja fuck jou, nu ga ik hem niet meer maken
JA WIE DOET HET DAN?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, domme oen. Ik kop geen auto's
2e keer dat hij die fout maakt jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
Domme gecastreerde ezelquote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2e keer dat hij die fout maakt ja
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon even aanpassen als andere mensen de test aan het maken zijn toch.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon even aanpassen als andere mensen de test aan het maken zijn toch.
Edit maar niet, dan maakt niemand hem zometeenquote:
nee toen je helemaal klaar was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Kreeg je die melding tijdens het maken?
Echt hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE zit ongeveer 852x in deze quiz.
Volgens mij ikquote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Toefjes het volgende:
ik vind m moeilijk, ik weet niet eens meer wie keihard naar me uithaalde na het Taiwo-fiasco
DutchSLquote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Toefjes het volgende:
ik vind m moeilijk, ik weet niet eens meer wie keihard naar me uithaalde na het Taiwo-fiasco
Het is hontquote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
Het favoriete eten van Rijst?
Your answer:
Hond Incorrect
allang gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het al veilig om op submit te klikken?
Waarschijnlijk niet, als je te vroeg gestart bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het al veilig om op submit te klikken?
Er is zoveel over dat jong te vragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
ik kom er ook één keer in voor. ik voel me speciaal, maar je ziet wel dat lindgren verliefd is op GJE
zo hoog kom ik nooit, maar ik heb nu ff geen zin om hem nog een keer te makenquote:
Hoe gaan onze kinderen heten?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
ik kom er ook één keer in voor. ik voel me speciaal, maar je ziet wel dat lindgren verliefd is op GJE
Tsja, ik had je grapje al gebruikt en wilde wat lastigere vragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
75% goed, dus dat valt nog mee. Ik wist lang niet alles
Overigens kom ik er maar 1x in voor (of er is nog een vraag waar ik in voorkom maar ik heb een ander antwoord gegeven)
Het is ook onvolledig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens GJE kun je een aankomende ruzie het best sussen met de volgende zin: "(...)"
Your answer:
Nergens voor nodig Wrong Incorrect
Ik wist er al zeker 5-10 niet in te vullenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, ik had je grapje al gebruikt en wilde wat lastigere vragen.
Ik ben benieuwd of er iemand 100 haalt.
[..]
Het is ook onvolledig.
Volgens mij zijn de vragen random.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
Lindgren kijk eens naar vraag 16 en 17, of ligt dit aan mij. Geen zin om alles in te vullen maar wel even de vragen bekijken
Daar begon ik mee trouwens..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens GJE kun je een aankomende ruzie het best sussen met de volgende zin: "(...)"
Your answer:
Nergens voor nodig Wrong Incorrect
Bioscoopbroekquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
Zalfje, bijnaam van poker4life, wat elblanchito draagt wist ik sws nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |