SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nou, de leverancier moet dan contact opnemen met PostNL. De klant hoeft daar geen tijd aan te besteden. Dit is wettelijk zo geregeld, en ik kan het weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Schild het volgende:
Wat kan de leverancier daar dan aan doen?Hun hebben het pakket gewoon aan PostNL gegeven en PostNL zit weer te prutsen.
mail of bel die leverancier, die behoord dat op te lossen, en evt. ontbinding en jij je geld terug. Zo hoort dat te gaan wettelijk gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef BredeBradda het volgende:
Heb al een mail gestuurd, telefonisch niet aanwezig
Tuurlijk, maar de fout ligt bij PostNL en niet bij de leverancier.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, de leverancier moet dan contact opnemen met PostNL. De klant hoeft daar geen tijd aan te besteden. Dit is wettelijk zo geregeld, en ik kan het weten.
Dus als er op de T&T staat "afgeleverd" maar je hebt het niet, dan behoord de leverancier dat op te lossen.
daarom behoort de leverancier contact op te nemen met PostNLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de fout ligt bij PostNL en niet bij de leverancier.
Ik heb echt nooit problemen met PostNLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef BredeBradda het volgende:
En daarom moet PostNL ook wel even hun zogenaamde garantie eraf halen, het gaat elke keer zo
De enige post die hier op tijd is, is Deutsche Post DHL.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met PostNL
Niet als verzender en niet als ontvanger.
Neem gewoon contact op met leverancier, die verstuurd dat via PostNL en die beloofd het binnen die en die tijd te versturen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef BredeBradda het volgende:
En daarom moet PostNL ook wel even hun zogenaamde garantie eraf halen, het gaat elke keer zo
Idem, en wij verzenden als leverancier dus ook. Nooit een probleem gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met PostNL
Niet als verzender en niet als ontvanger.
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neem gewoon contact op met leverancier, die verstuurd dat via PostNL en die beloofd het binnen die en die tijd te versturen.
Moest er btw voor getekend worden? Voor dat pakket dus?
proostquote:
Nou, leverancier dus contracteren. Doen!quote:
Wel een kwartier er voor moeten fietsen. Maar heb het er voor over.quote:
Fietsen???quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een kwartier er voor moeten fietsen. Maar heb het er voor over.
Dus meteen maar een krat ingeslagen of zoiets dus?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een kwartier er voor moeten fietsen. Maar heb het er voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |