Zara. Maar hier alleen maar treggings (daar ook Name It van), of hoe je het ook noemen wilt. Dame blieft geen 'echte' spijkerbroeken, vindt ze niet lekker zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:03 schreef Morretje het volgende:
Dames, welke (spijker)broekjes vallen er nou echt mooi om smalle billen? Maxi heeft nog welgeteld 2 broeken in d'r kast, dus die moeten nodig aangevuld natuurlijk
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef Sorbootje het volgende:
Zo. Ik denk dat project 4ff jas een succes wordt.
Ik ben gek op Boutchou!!!!!!<3quote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef __Isis__ het volgende:
Oh Juud, wat schattig!!!!![]()
![]()
![]()
Echt helemaal mijn smaak!
Ik heb voor mijn nieuwe spruit een schattige wollen jumpsuit van Bout'Chou gekocht bij de Monoprix in Frankrijk, maar ik kan hem helaas niet laten zien, hij staat er online niet bij.
Me too!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben gek op Boutchou!!!!!!<3
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Juud79 het volgende:
Dit vond ik ook nog wel snoepig.
[ afbeelding ]
Lamb, ik ga voor je zoeken, van de week al even gedaan, maar jouw kleine meis is vrij bijzonder, dr snoetie en haartjes, daar past lang niet alles bij....
Ooh! Waar hebbie die vandaan?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef twentemeisje het volgende:
Zou dit d'r staan Lamb? Ik ben zo'n fan van zwart. Het is niet alledaags voor die kleine moppies. En dit is neutraal onder haar krullen en toch wat sprankelender aan de onderkant door de rok. Een echte feestoutfit vind je het misschien niet helemaal. Maar ik wilde 'm toch even onder je neus douwen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |