Ze rolt en tijgert en soms dan gaat ze zoals op de foto op d'r knieën en komt zo een stukje vooruit. Echt kruipen nog niet (gelukkig) gaat al snel genoeg allemaalquote:Op maandag 17 december 2012 07:15 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, ze kruipt de kat (nog) niet achterna of wel?
Gaat snel hequote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw Lily, wat een prachtstel heb je toch
En A_A is Levi alweer bijna 4?Echt prachtige jongens ook.
Oh in december al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef lily het volgende:
Dankje, spuug. Ze is in december 3 geworden, maar het stond er inderdaad een beetje raar.
haha, zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh in december al.Maar beter laat dan nooit gefeliciteerd he?
met moeite... na een minuut of 50 was ze het zat..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef lily het volgende:
knappe kerel, ueberduitser!
En wat een leuke foto's Vicky![]()
Hield Tess het vol in de bios?
[..]
haha, zeker![]()
Wat leuk, Tess zit bij mijn oudste zoontje op het KDV in de groep. Ze hebben gisterochtend nog gezwommen.quote:
oh wat grappig! ben.je wezen kijken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:24 schreef koala28 het volgende:
[..]
Wat leuk, Tess zit bij mijn oudste zoontje op het KDV in de groep. Ze hebben gisterochtend nog gezwommen.
wat gaaf Ireth!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:21 schreef Ireth het volgende:
Kleurdoos!!Waar is je baby gebleven??
"Mama, zo gelukkig als ik me nu voel, heb ik me nog nooit gevoeld!!!"
[ afbeelding ]
Leuke foto en je zou bijna zeggen " broer & zusje "quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:21 schreef Ireth het volgende:
Kleurdoos!!Waar is je baby gebleven??
"Mama, zo gelukkig als ik me nu voel, heb ik me nog nooit gevoeld!!!"
Matthijs is mijn zoontje. Hij zit sinds 3 weken in de 3+ groep.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh wat grappig! ben.je wezen kijken?
Ben.benieuwd wie jouw zoontje is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |