Nou, hè?quote:Op zondag 2 december 2012 19:41 schreef Lamb29 het volgende:
Och Zoe en PE wat een schatjes! Wat een leuke leeftijd is dat toch ook
quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef Elmo76 het volgende:
Wat een leuke foto Lamb!
Ik.moet wel ook gelijk aan dat liedje van de Bubbleguppies denken! (Ik rock totaaaaal! Ja ik rock totáál!)
Aaaah!quote:Op maandag 3 december 2012 23:12 schreef kaatjejannie het volgende:
SpringWat een plaatjes
Luuk was helemaal in coma na een badje. Sliep door het afdrogen en aankleden heen.
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:08 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ze slaapt misschien niet zo goed, maar ze is wel ontzettend knap!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cantare op 05-12-2012 11:00:08 ]
nope Drenthequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuke foto's,ook de locatie. Limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:
ja, ook wel natuurlijk, maar misschien nog wel meer voor onze middelste. Hij gelooft nog heilig in de Sint en vindt het hele sintgebeuren ook prachtig.quote:Op zondag 16 december 2012 10:23 schreef Lamb29 het volgende:
Wat mooi ook die aandacht voor de sint, speciaal voor hun zus natuurlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze rolt en tijgert en soms dan gaat ze zoals op de foto op d'r knieën en komt zo een stukje vooruit. Echt kruipen nog niet (gelukkig) gaat al snel genoeg allemaalquote:Op maandag 17 december 2012 07:15 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, ze kruipt de kat (nog) niet achterna of wel?
Gaat snel hequote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw Lily, wat een prachtstel heb je toch
En A_A is Levi alweer bijna 4?Echt prachtige jongens ook.
Oh in december al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef lily het volgende:
Dankje, spuug. Ze is in december 3 geworden, maar het stond er inderdaad een beetje raar.
haha, zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh in december al.Maar beter laat dan nooit gefeliciteerd he?
met moeite... na een minuut of 50 was ze het zat..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef lily het volgende:
knappe kerel, ueberduitser!
En wat een leuke foto's Vicky![]()
Hield Tess het vol in de bios?
[..]
haha, zeker![]()
Wat leuk, Tess zit bij mijn oudste zoontje op het KDV in de groep. Ze hebben gisterochtend nog gezwommen.quote:
oh wat grappig! ben.je wezen kijken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:24 schreef koala28 het volgende:
[..]
Wat leuk, Tess zit bij mijn oudste zoontje op het KDV in de groep. Ze hebben gisterochtend nog gezwommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |