Ik laat jou helemaal niets zien. Lul toch niet zo slapquote:Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Dat laat je zien.
Wat heb je toch met enkels?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks. Ben die grote bekken alleen enkel zat.
Hou nou toch opquote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, wordt je ook nog eens oud. Dat kan je je nu enkel nog niet voorstellen.
Wat ergquote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
verassend, dacht dat jij voor de PvdD was?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
PVDA gestemd, tot in het stemhokje nog zwevende.
JIJ zeurt over de keuzes van anderen. Wat heerlijk dat jij he-le-maal niets kan doen aan die keuzes van anderen. Halleluja.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik laat jou helemaal niets zien. Lul toch niet zo slap
Misschien is het handig je eigen partij op te richten, je inzichten zijn er naar. Kun je ook niet meer zeuren over de keuzes van anderen.
Ga dan ergens anders heen met je menopauze. Voorlopig ben jij degene die steeds door de mand valt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom dat zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verassend, dacht dat jij voor de PvdD was?
Huh?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JIJ zeurt over de keuzes van anderen. Wat heerlijk dat jij he-le-maal niets kan doen aan die keuzes van anderen. Halleluja.
Mand vallen? Welnee, internetheld. Zelfde als iedereen hier: als ze in real life voor je staan, durven ze niks te zeggen. Via internet welquote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders heen met je menopauze. Voorlopig ben jij degene die steeds door de mand valt.
Gewoon versleten denk ik, dat krijg je met die leeftijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heb je toch met enkels?
OK, die uitdaging ga ik al ruim 10 jaar aan via FOK!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mand vallen? Welnee, internetheld. Zelfde als iedereen hier: als ze in real life voor je staan, durven ze niks te zeggen. Via internet wel
Jij ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JIJ zeurt over de keuzes van anderen.
Dat komt omdat jij bijvoorbeeld LompeHork en HeatWave niet kent want in het echt durven ze het net zo goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mand vallen? Welnee, internetheld. Zelfde als iedereen hier: als ze in real life voor je staan, durven ze niks te zeggen. Via internet wel
vond jou wel iemand die op een zondag morgen naar de wei gaat om te knuffelen met paardjes.quote:
Jij was toch degene die commentaar had op het taalgebruik van een ander? En vervolgens taalfouten maakte?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik doe op zondag meestal andere dingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vond jou wel iemand die op een zondag morgen naar de wei gaat om te knuffelen met paardjes.
op de paard naar het Feijenoordstadion toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik doe op zondag meestal andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |