Sowieso.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op de paard naar het Feijenoordstadion toch?
We worden lastiggevallen door een vertegenwoordiger van de 50+ partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef eriksd het volgende:
Wat is er nou allemaal aan het handje mensen?
Lijkt mij wel gaaf. Mag ik eens achterop met je mee?quote:
Ik heb gestemd op nummer 3quote:
Mensen die in de stress schieten omdat er <insert random partijnaam> gestemd wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef eriksd het volgende:
Wat is er nou allemaal aan het handje mensen?
Het is een éénpersoons pony, dus helaas.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gaaf. Mag ik eens achterop met je mee?
Dit ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Dat pokkeding weer dichtvouwen blijkt toch elke keer weer een lastigere klus dan dat het lijkt.
Op de frontpage zijn het er zelfs meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Legatus het volgende:
132 'stemgerechtigde' fokkers zeggen dat ze op de piratenpartij hebben gestemd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Dat pokkeding weer dichtvouwen blijkt toch elke keer weer een lastigere klus dan dat het lijkt.
Ik vind het vrij grote vellen papier. Lastig als je MS hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Sta toch niet een potje te liegen, dom joch.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
We worden lastiggevallen door een vertegenwoordiger van de 50+ partij.Heel erg traumatisch allemaal.
Of mensen aanvallen die anders stemmen dan zij goeddunkenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen die in de stress schieten omdat er <insert random partijnaam> gestemd wordt.
Hier zijn staan ze zelfs op 14%quote:Op woensdag 12 september 2012 15:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Op de frontpage zijn het er zelfs meer.
Ik lieg niet want je post bevestigd mijn uitspraak.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sta toch niet een potje te liegen, dom joch.
Fractievoorzitter en campagneleider Stef Blokquote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op nummer 3. Geen idee wie het is.
Het is bevestigT in deze. Dommerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik lieg niet want je post bevestigd mijn uitspraak.
Zo, dan zou het echt een partij kansloos wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of mensen aanvallen die anders stemmen dan zij goeddunken
Niets nieuws inderdaad.quote:
Succesfull troll is succesfull.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
We worden lastiggevallen door een vertegenwoordiger van de 50+ partij.Heel erg traumatisch allemaal.
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Oh ja, is ook zo. Die is wel goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Fractievoorzitter en campagneleider Stef Blok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |