Ik heb tot nu toe alleen nog naar de 2de link gekeken, maar die schrijver weet niet bijzonder veel van bouwkunde en hoe materialen zich gedragen af he? Ik zie bijv weer dingen over staal dat niet heet was om te smelten langs komen. Elke persoon die iets over dat onderwerp weet kan je vertellen dat dat niet nodig is om het te verzwakken. Wat was het ook al weer? Halve kracht bij 600 graden?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:37 schreef THEFXR het volgende:
http://www.veteranstoday.(...)rager-final-version/
http://www.veteranstoday.(...)e-of-the-911-puzzle/
http://globalrumblings.bl(...)8Global+Rumblings%29
bovenstaande links gaan over, het stof, nano thermite, explosieven, metingen, helicopters boven new york
ik dacht bij 800, de links zijn wel chronologisch geplaatst.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog naar de 2de link gekeken, maar die schrijver weet niet bijzonder veel van bouwkunde en hoe materialen zich gedragen af he? Ik zie bijv weer dingen over staal dat niet heet was om te smelten langs komen. Elke persoon die iets over dat onderwerp weet kan je vertellen dat dat niet nodig is om het te verzwakken. Wat was het ook al weer? Halve kracht bij 600 graden?
Zou ook wel kunnen ja. In ieder geval geen goed teken voor de capaciteiten van de schrijver...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht bij 800, de links zijn wel chronologisch geplaatst.
haha, daar draait het meestal wel op uit, ik denk niet dat er veel mensen zijn met de juiste kennis, die het kunnen debunken, dat is nl het probleem met die stukken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen ja. In ieder geval geen goed teken voor de capaciteiten van de schrijver...
Erm, ik heb het over de capaciteiten van Chuck Boldwyn, die die claims zo te zien maakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, daar draait het meestal wel op uit, ik denk niet dat er veel mensen zijn met de juiste kennis, die het kunnen debunken, dat is nl het probleem met die stukken.
oh, ik dacht over Jeff Prager.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm, ik heb het over de capaciteiten van Chuck Boldwyn, die die claims zo te zien maakt.
Ah je vertrouwd dus nog steeds op de sukkels van NISTquote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog naar de 2de link gekeken, maar die schrijver weet niet bijzonder veel van bouwkunde en hoe materialen zich gedragen af he? Ik zie bijv weer dingen over staal dat niet heet was om te smelten langs komen. Elke persoon die iets over dat onderwerp weet kan je vertellen dat dat niet nodig is om het te verzwakken. Wat was het ook al weer? Halve kracht bij 600 graden?
We waren het toch er over eens dat de zaak is opgeblazen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah je vertrouwd dus nog steeds op de sukkels van NIST
Wat heeft het NIST daar mee te maken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit niet meer...alleen jammer dat er zijn nog mensen die gelooft het officiele verhaal nog steeds.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Yoda, jij bent het?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit niet meer...alleen jammer dat er zijn nog mensen die gelooft het officiele verhaal nog steeds.
Dat staat volledig los van het punt over de sterkte van staal bij verschillende temperaturen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit niet meer...alleen jammer dat er zijn nog mensen die gelooft het officiele verhaal nog steeds.
Die toren waren naar beneden gebracht met conventionele demolition methoden dus het heeft niet veel te maken met temperaturen .....en wat wij hebben gezien op tv was ook niet hoe het is gegaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van het punt over de sterkte van staal bij verschillende temperaturen...
En dan ook nog 9/11 scamsites die om donaties vragen voor een nieuw onderzoek, wat er nooit gaat komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die toren waren naar beneden gebracht met conventionele demolition methoden dus het heeft niet veel te maken met temperaturen .....en wat wij hebben gezien op tv was ook niet hoe het is gegaan.
Als je kan die hele 911 gedoe zien als een grote hollywood productie(alles nep net als die maan-landingen) dan zijn die discussies over 'jumpers',piloten,sterkte van staal,gebouwen vallen met free-fall spoed,hysterische,emotioele telefoon gesprekken van die toren en onmogelijk telefoon gesprekken van vluchten(for extra hollywoodesque emotional special effects),helden in t vleigtuigen,thermite,thermate,mini-nukes,beam weapons....enz.enz. dan zijn die bovenstaande gewoon afwijkingen.
Dat ook ja - daarom denk ik dat die zogenaamde 'truth' movement is ook niet goed bezig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En dan ook nog 9/11 scamsites die om donaties vragen voor een nieuw onderzoek, wat er nooit gaat komen.
Ja... als je rare aannames maakt kan je tot rare conclusies komen he...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die toren waren naar beneden gebracht met conventionele demolition methoden dus het heeft niet veel te maken met temperaturen .....en wat wij hebben gezien op tv was ook niet hoe het is gegaan.
Als je kan die hele 911 gedoe zien als een grote hollywood productie(alles nep net als die maan-landingen) dan zijn die discussies over 'jumpers',piloten,sterkte van staal,gebouwen vallen met free-fall spoed,hysterische,emotioele telefoon gesprekken van die toren en onmogelijk telefoon gesprekken van vluchten(for extra hollywoodesque emotional special effects),helden in t vleigtuigen,thermite,thermate,mini-nukes,beam weapons....enz.enz. dan zijn die bovenstaande gewoon afwijkingen.
Die footage is niet echt.Het zijn computer generated images.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb een vraag voor de thruthers. Tijd terug hadden we het over de brand in het WTC. Sommigen gaven aan dat die er niet was.
Ik heb een hele tijd moeten zoeken, maar dit filmpje even kijken, en dan vanaf 3:54.
Hoezo geen brand?
http://www.vidjin.com/jum(...)-lest-we-forget.html
Wat nou als de video's en websites waar je dat idee vandaan hebt nou allemaal nep zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die footage is niet echt.Het zijn computer generated images.
Hier heb je die hele 'jumpers' gebeurtenissen uitgelegd in 'n eenvoudig manier.
http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f
En ja - ik weet dat het moeillijk te geloven is.
Er is maar een website.....die meeste 'truth' sites wil/durft niks zeggen over media fakery.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat nou als de video's en websites waar je dat idee vandaan hebt nou allemaal nep zijn?
Erm neequote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is maar een website.....die meeste 'truth' sites wil/durft niks zeggen over media fakery.
Het gaat niet over videos die ze hebben zelf gemaakt.....ze analyseren officiele filmjes enz.
Bvb ....de maat van die ramen en mensen klopt niet.....maar dat kan je lezen in de thread.....sorry ik heb niet erg veel tijd om t goed te uitleggen in t Nederlands of Engels.....ik moet wat werk doen nu.
Als je de tijd nemen om die thread goed lezen en die discussie en meningen lezen misschien vind jij ook dat het klopt en er is heel veel verkeerd met die 911 beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |