Dat heb je aan Balkie te danken met z'n VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net Rutte, die zou zijn eigen oude moedertje nog verkopen om nog een keer premier te mogen spelen.
Ja. gefeliciteerd met je ene zetel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk ik weet het.
Je vergelijkt me met Ruttequote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net Rutte, die zou zijn eigen oude moedertje nog verkopen om nog een keer premier te mogen spelen.
Ja en wie moet dan z'n boterhammetjes smeren?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Treurig maar aan je inhoud te zien moet jij wel een SP stemmer zijn. Dus jij ook gefeliciteerd met het verlies van 20 zetels.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. gefeliciteerd met je ene zetel.
Ik betwijfel of de TON-ners wel naar Brinkman gaan. En Brinkman was laat en is relatief weinig gezien in de media.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet, Brinkman heeft de gehele TON achterban 'overgenomen' en er zullen ook vast wel een aantal voormalig PVV stemmers met hem zijn meegegaan door alle TV aandacht.
Ergens voel ik dat we hier ook piraten de schuld kunnen gaan geven. Kapers kwamen vaak uti het Franse Duinkerken of de Islamtische gebieden van Barbarije, nietwaar?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb je aan Balkie te danken met z'n VOC mentaliteit.
We zullen het zien vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurig maar aan je inhoud te zien moet jij wel een SP stemmer zijn. Dus jij ook gefeliciteerd met het verlies van 20 zetels.
Die bewaar ik voor vanavondquote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jouw dag is weer goed
Doe je nu ook even een Rutte-grijns?
Elke avond uit de magnetron in plaats van een gezonde maaltijd van moeders. Dat gaat niet goedkomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en wie moet dan z'n boterhammetjes smeren?
Het verschil tussen wel of niet gehoord worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou. Wat zal die ene zetel uitmaken.
Moet hij wel weten hoe een magnetron werkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Elke avond uit de magnetron in plaats van een gezonde maaltijd van moeders. Dat gaat niet goedkomen.
Mag dat ook verrassing zijn? Verassen is zo niet leuk, he.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef Kremers het volgende:
Verassing van deze dag zou best eens de piratenpartij kunnen zijnAlleen, van wie snoepen ze zetels af?
We zullen zien, ik heb een goed gevoel er overquote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De 'met kiespijn' variant nadat Samsom de grote winnaar blijkt?
Meh, die vechten nog ergens voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ergens voel ik dat we hier ook piraten de schuld kunnen gaan geven. Kapers kwamen vaak uti het Franse Duinkerken of de Islamtische gebieden van Barbarije, nietwaar?
Wat ben jij een zure kut.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. gefeliciteerd met je ene zetel.
Sociaal van jequote:Op woensdag 12 september 2012 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik serieus. Mijn oma weet niet wat goed voor haar is, ik help haar graag.
Veel meer dan twee knoppen heb je niet nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet hij wel weten hoe een magnetron werkt.
Nee, dat mag het niet!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mag dat ook verrassing zijn? Verassen is zo niet leuk, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |