Lollerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wilde ik ook doenBehalve de laatste Ho want ik ben bang voor lapo's
Dezelfde legende als in NLquote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Kutje![]()
Ik ga vlg keer als ik mn ouders zie dit eens voorleggen! Wedden dat zij ook als ik denken
En mijn pa kennende gaat ie echt stellig beweren dat ie gelijk heeftquote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dezelfde legende als in NL
Maak een filmpjequote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En mijn pa kennende gaat ie echt stellig beweren dat ie gelijk heeft![]()
![]()
Ik verlang nu al om zijn hoofd te zien
![]()
Kan ik doen maar dan snap je er toch heul niks van met ons dialect jongeuhquote:
Juh ik snap niet dat sommigen meteen hun oordeel klaar hebben....quote:Op woensdag 12 september 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik verwonderde mij laatst een beetje en dat ben ik vergeten te posten geloof ik
Er was hier een monteur en die vroeg over of ik studeerde bladiebla normaal geneuzel. En of ik op vakantie was gegaan. Dus ik zeg nee ik had er geen geld voor. Kijkt ie me vet raar aan: 'oh dus mama en papa betalen niks?'
Dus ik heb maar vet geīrriteerd naar zn hoofd geslingerd dat niet iedereen dat kan betalen
Zo achterlijk he, je weet toch helemaal niks over iemand zn situatie,
Van sex worden je tieten juist groterquote:Op woensdag 12 september 2012 12:25 schreef megamandy het volgende:
Wat is dezen? Volgens mij passen mijn tieten opeens weer in een D cup
Geen ideequote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Van sex worden je tieten juist grotermisschien krimpen die van jou?
* SpaceInvaders gaat zich inschrijven bij de kvk als hoer.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Van sex worden je tieten juist grotermisschien krimpen die van jou?
Met die bh aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeIk krijg gewoon een oude bh aan zonder dat het aan de zijkant erover gaat. Heel weird.
En nu douchen
Moet je ook betalen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Al dat praten over stemmen... Maar eens kijken of ik info kan vinden om Nederlander te worden![]()
Ohai brochure van 20 pagina's.... Zucht
Goeden idee welquote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, wordt die ook meteen gewassen.
SPECIAL BOOBS YOU HAZ EM!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeIk krijg gewoon een oude bh aan zonder dat het aan de zijkant erover gaat. Heel weird.
En nu douchen
Dan word je wel mini-hoerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gaat zich inschrijven bij de kvk als hoer.
BIG BOOBIES BIG MONEHZZZ
WHAT IS THERE NOT TO LIKE
Nee?ok
Geen idee. Maar ik ga er eik van uit van welquote:
Jij hoeft volgens mij niet in te burgeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga er eik van uit van wel
Papieren die ik moet verzamelen: o.a. verblijfsvergunning.... Kut... waar is die![]()
inburgeringsdiploma... Dafuq? Dat heb ik toch heul niet........ zucht...
Ik moet iets van diploma kunnen aantonen...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jij hoeft volgens mij niet in te burgeren.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Dwyn het volgende:
Wanneer hoef ik het inburgeringsexamen niet te doen?
Als u Nederlander wilt worden door naturalisatie, moet u het inburgeringsexamen halen. In een aantal gevallen hoeft u geen examen te doen.
U hoeft het examen niet te doen als:
U in België of Suriname een schooldiploma behaald hebt. Het onderwijs moet in het Nederlands zijn gegeven. Verder moet u voor het vak Nederlands een voldoende hebben behaald. Het niveau van de opleiding moet hoger zijn dan lagere of basisschool en het diploma moet op een wet zijn gebaseerd.
Eén jaar???? Seriously??quote:De naturalisatieprocedure duurt maximaal 1 jaar. Deze termijn kan maximaal 2 keer worden verlengd met een half jaar.
Wat waar hoe duur !!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:41 schreef Dwyn het volgende:
Jezus, ik wist niet dat naturaliseren zo duur was.
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb hbo niveau gehaald (ofwel: hogeschool in belgië
).
En ben afgestudeerd in moderne talen en had 86% voor NL
En ik lees:
[..]
Eén jaar???? Seriously??![]()
U bent hier:Homequote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat waar hoe duur !!Ik ben nog heul daar niet
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Je kunt toch ook gewoon Belg blijven? Dat heeft buiten stemmen toch geen gevolgen?
WATTTTTTT !!1!!111quote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
U bent hier:Home
Leges Nederlander worden
Sla tabel over
Enkelvoudig naturalisatieverzoek ¤798
Ja en neequote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Je kunt toch ook gewoon Belg blijven? Dat heeft buiten stemmen toch geen gevolgen?
Ik zou geloof ik al 250 euro kwijt zijn als ik weer een Engels paspoort wil aanvragenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het rond de 300 euro was.
wat een geldquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leges Nederlander worden
Sla tabel over
Ooh, ik zat aan duizenden euro's te denkenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leges Nederlander worden
Sla tabel over
JA WAT WIJ DUS ZEGGEN.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speelt bij jou trouwens niet mee dat je getrouwd bent met een ekte Nederlander Priem?
Dan mag je wat eerder naturaliseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speelt bij jou trouwens niet mee dat je getrouwd bent met een ekte Nederlander Priem?
Waarom denk je dat importbruiden bestaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kan elke 'buitenlander' een mongolische nederlander zoeken (of fok autist). Ermee trouwen, gratis seksen en nederlander worden, fiets. Beetje raar toch
Ja dat vind ik raarquote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat importbruiden bestaan?
En zo hoort het.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef Dwyn het volgende:
Dat valt nog wel tegen. Je hebt zelfs niet automatisch een verblijfsvergunning als je getrouwd bent.
Hahaquote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Of ben ik nu niet aardig
Als je kiest voor een huwelijk, kies je er in theorie voor om in het land van die persoon te blijven wonen om bij die persoon te blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Of ben ik nu niet aardig
dan bel ik m'n 20 praagse hoeren weer af....quote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kan elke 'buitenlander' een mongolische nederlander zoeken (of fok autist). Ermee trouwen, gratis seksen en nederlander worden, fiets. Beetje raar toch
limburg / brabant.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Of ben ik nu niet aardig
Ja, maak eens een keuze, je mag er maar 1!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan bel ik m'n 20 praagse hoeren weer af....
Ja maar dan kun je toch de mensen filteren die misbruik ervan maken door niet automagisch een verblijfsvergunning te verlenen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je kiest voor een huwelijk, kies je er in theorie voor om in het land van die persoon te blijven wonen om bij die persoon te blijven.
Dat er mensen zijn die er misbruik van maken is dan weer jammer
1 voor elke dag toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maak eens een keuze, je mag er maar 1!
WAAROM DAN 20quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 voor elke dag toch?
zodat ik er 13 op reserve heb... Aids en zwanger en zo...quote:
Ik weet even niet hoe het zit met het verschil tussen verblijfsvergunning en nationaliteit.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je toch de mensen filteren die misbruik ervan maken door niet automagisch een verblijfsvergunning te verlenen?
Ik denk vast te simpel maar goed
Nee dat snap ik, maar ik zou wel verwachten dat het de procedures wat zou vergemakkelijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoorde aids
maar nee ik word niet automatisch NL-er nu ik getrouwd ben
Geen kut doen en gratis geld krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe het zit met het verschil tussen verblijfsvergunning en nationaliteit.
Maar in Nederland wonen zonder Nederlander zijn is gewoon lastig, om de redenen die Priem noemde.
En wat is misbruik maken van het land?
DUS PRIEM KAN NOG HEUL NIET SCHEIDEN OM MET EEN VROUW TE GAAN SEKSEN?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef Mss het volgende:
Met importbruiden is het toch ook zo dat als je binnen 5 (of was het nou 3) jaar weer gaat scheiden dat ze dan terug moeten naar land van herkomst?
Misschien denk ik te idealistisch, maar volgens mij is dat maar een klein percentage van de mensen die hierheen komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen kut doen en gratis geld krijgen.
En dan ook niet de intentie hebben om iets te gaan doen.
Ja dat is ook een klein percentage, maar die mogen wel dood.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien denk ik te idealistisch, maar volgens mij is dat maar een klein percentage van de mensen die hierheen komen.
Kiek naar Priem, die werkt ook
Ze hebben een afhankelijke verblijfsvergunning inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef Mss het volgende:
Met importbruiden is het toch ook zo dat als je binnen 5 (of was het nou 3) jaar weer gaat scheiden dat ze dan terug moeten naar land van herkomst?
PRIEM HOOR JE DAT? SCHEIDEN EN ALLE VROUWEN DOEN!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef Dwyn het volgende:
Maar gelukkig is onze priemke ook Belg en dus EU, dus mag ze ook zonder vent blijven
In die zin dat de procedure idd verkort wordt; en dat ik niet vooraf gegaan wordt van een heel interview whatever omdat ze wel kunnen uitgaan van mijn 'goeie' bedoelingenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ik zou wel verwachten dat het de procedures wat zou vergemakkelijken
quote:
Zeg dat je een bickyburgerzaak wil openen, dan kunnen ze niets anders doen dan je rechtstreeks naar de koningin rijden om je Nederlander te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In die zin dat de procedure idd verkort wordt; en dat ik niet vooraf gegaan wordt van een heel interview whatever omdat ze wel kunnen uitgaan van mijn 'goeie' bedoelingen
Interviewer: Waarom bent u naar Nederland gekomen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In die zin dat de procedure idd verkort wordt; en dat ik niet vooraf gegaan wordt van een heel interview whatever omdat ze wel kunnen uitgaan van mijn 'goeie' bedoelingen
GLquote:
Zekers goeien reden !!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Interviewer: Waarom bent u naar Nederland gekomen?
Priem: Vanwege ALL the boobies *squeeze squeeze honk honk*
Je kunt het!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
*sluit brochure af* Kutgedoe ook
maar ik wil ook niet belg blijven want ik moest in mei al aangeven dat ik getrouwd ben; bij den haag en dat heb ik nog steeds niet gedaanDuss......
Nu is het ongeldig!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
*sluit brochure af* Kutgedoe ook
maar ik wil ook niet belg blijven want ik moest in mei al aangeven dat ik getrouwd ben; bij den haag en dat heb ik nog steeds niet gedaanDuss......
IK BEN HIERquote:Op woensdag 12 september 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
WAAR IS IEDEREEN JULLIE MOETEN MIJ AFLEIDEN
Hoe laat moet je?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Mss het volgende:
Ik heb straks intake, en ik ben ENORM zenuwachtig
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Mss het volgende:
Studeren is overrated!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef Mss het volgende:
Om 15.00 uur, het is hier om de hoek, dus dat scheelt. Maar van studeren komt vandaag weinig terecht.
Haha dat ken ik inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef Mss het volgende:
Om 15.00 uur, het is hier om de hoek, dus dat scheelt. Maar van studeren komt vandaag weinig terecht.
Dat geloof ikquote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef Mss het volgende:
Hebben jullie geen aanwezigheidsplicht? Wij welquote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe al sinds donderdag niks aan school.
Even nergens zin in en vandaag ook niet naar college geweest, gaat goed jongens!
Daar zijn jullie voorquote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat geloof ikZou in de tussentijd gewoon even iets anders doen
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hebben jullie geen aanwezigheidsplicht? Wij welmaar dit is een uitzonderlijke situatie
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Mss het volgende:
Heldquote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Mss, leesvoer
[ afbeelding ]
Maar weet je wel op welke dagen je de uren zou moeten werken?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat het dus niet in de avonduren en de weekenden is. Hmz
Flexibel inplannen ma tm vrijdag tussen 08:30 en 17:30quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar weet je wel op welke dagen je de uren zou moeten werken?
Dan zou het alleen op die 2 overgebleven dagen kunnen inderdaad, maar echt flexibel is het dan niet meer. En is er niks anders wat je leuk lijkt?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Flexibel inplannen ma tm vrijdag tussen 08:30 en 17:30
Shifts van 4, 6 of 8 uur.
Ik heb al 3 dagen college van 12:45 tot 14:30. Dan kan ik niet ervoor of erna eigenlijk
Heb nog op 1 andere gereageerd en nog op een losse klussen ding. Denk dat ik maar ook waar ik woon naar een uitzendbureau toe ga. Ik ben er bij 1 geweest en dat was echt prut dus nooit meer gegaan eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zou het alleen op die 2 overgebleven dagen kunnen inderdaad, maar echt flexibel is het dan niet meer. En is er niks anders wat je leuk lijkt?
Dat lijkt me nog best lastig, als je eigenlijk half op 2 plekken woont/verblijft, in een 3e plek studeert en er dan ergens nog een baantje doorheen moet weven.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb nog op 1 andere gereageerd en nog op een losse klussen ding. Denk dat ik maar ook waar ik woon naar een uitzendbureau toe ga. Ik ben er bij 1 geweest en dat was echt prut dus nooit meer gegaan eigenlijk
Als ik ergens werk heb blijf ik daar gewoon langer, heel simpel. Maar ik wil wel in de buurt waar ik woon of in breda werk. Niet ook nog eindhoven of dne bosch erbij ofzo. Dan word ik gek denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best lastig, als je eigenlijk half op 2 plekken woont/verblijft, in een 3e plek studeert en er dan ergens nog een baantje doorheen moet weven.
Hebben ze in Breda centrum geen personeel nodig in een winkel of zo? Of in de horeca? Is dan voor jou ook nog op loopafstandquote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ergens werk heb blijf ik daar gewoon langer, heel simpel. Maar ik wil wel in de buurt waar ik woon of in breda werk. Niet ook nog eindhoven of dne bosch erbij ofzo. Dan word ik gek denk ik
Moet ik weer opnieuw zoeken. Laatst gedaan maar toen was de browser afgesloten en sindsdien niet meer gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben ze in Breda centrum geen personeel nodig in een winkel of zo? Of in de horeca? Is dan voor jou ook nog op loopafstand
Ga dat nu dan doen muppetquote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik weer opnieuw zoeken. Laatst gedaan maar toen was de browser afgesloten en sindsdien niet meer gedaan
En gewoon de stad in gaan? Vaak hebben ze bij winkels dan op de deur wel hangen dat ze personeel zoeken, kun je meteen binnen lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik weer opnieuw zoeken. Laatst gedaan maar toen was de browser afgesloten en sindsdien niet meer gedaan
Kijk ik als ik er loop maar tot nu toe niets gezien. En ik vind het engquote:Op woensdag 12 september 2012 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En gewoon de stad in gaan? Vaak hebben ze bij winkels dan op de deur wel hangen dat ze personeel zoeken, kun je meteen binnen lopen
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef Mss het volgende:
Zo positief dat het bijna seropositief is.
Als je inloopt hebben ze een beter beeld van je. En na een tijdje gewoon weer naar binnen lopen om te vragen hoe het met de sollicitaties zit.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk ik als ik er loop maar tot nu toe niets gezien. En ik vind het enginternet ftw
Da's balen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik besloten had om bij de deli france binnen te lopen was het briefje weg. De volgende dag dus, janken
Oeh das fijn!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
Ik heb net een zéér positieve beoordeling binnen van mijn vakantiebaan
Ja ik zit aan mcdonalds te denken. Maar elke keer als ik daar kom staan daar zulke achterlijke mensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's balen ja![]()
McDonalds?
Woonboulevard ergens? Dat is met de bus prima te bereiken
Dat worden dan wel je collega's hequote:Op woensdag 12 september 2012 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zit aan mcdonalds te denken. Maar elke keer als ik daar kom staan daar zulke achterlijke mensen.misschien gewoon proberen
Lekker verstand op nul en gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar daar hoef je vast niet hard te werken!!
Van wat ik heb gehoord is het fysiek nog best inspannendquote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar daar hoef je vast niet hard te werken!!
Als je die mensen ziet lopen, fucking slakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is het fysiek nog best inspannend
Ja, vond mijn schoonzusje wel in ieder geval. Je staat en loopt eigenlijk de hele tijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, als ik soms op een koopavond daar wil eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PRIEM!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
Mijn uitzendbureau zoekt native Flemish people. Ehrwat?
Das discriminazi!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
Mijn uitzendbureau zoekt native Flemish people. Ehrwat?
Ga het proberen zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je die mensen ziet lopen, fucking slakken
Toch lijkt een zaterdagbaan in een kledingzaak me wel leuker eigenlijk..quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja hersenloos werk, beter fysiek moe dan mentaal
Ik kan altijd wel iets leukers bedenken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch lijkt een zaterdagbaan in een kledingzaak me wel leuker eigenlijk..
Maar ga anders dalijk gewoon ff rondje stad doen dan of zo? Overal formuliertjes halen en invullen en wachten op alle positieve reactiesquote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel iets leukers bedenken.
goeden tijdsbesteding!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef Mss het volgende:
Oh, ik ga Lindy der invlecht-tutorial proberen!
Direct rond het centrum zou ik niet weten eigenlijk.. Ik weet alleen dat er in het centrum 2 AH's zitten, maar de andere supermarkten zitten daar volgens mij weer wat verder vanaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noem eens meer supermarkten in/rond het centrum dan ah. Ik wil nog best kassa doen
En ik heb geen fiets hier, goedkope fiets heb je zeker nietquote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Direct rond het centrum zou ik niet weten eigenlijk.. Ik weet alleen dat er in het centrum 2 AH's zitten, maar de andere supermarkten zitten daar volgens mij weer wat verder vanaf.
En fietsenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij ons vlakbij zitten een AH en een C1000 tegenover elkaar en nog een Jumbo in de buurt. Maar dat is vanuit het centrum wel zo'n 15 min met de bus denk ik.
Vanuit het centrum kun je heel makkelijk een bus pakken he.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik heb geen fiets hier, goedkope fiets heb je zeker niet
Uhm, ook zoiets denk ik. Misschien iets minder. Maar als je naar de websites van die supermarkten gaat, hebben ze toch overzicht van waar de winkels zitten?quote:
Met een bontkraag?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zijn winterjassen onder de 100 euro allemaal van die vuilniszakken stof?
Ik zou met google maps op m'n iPhone op pad gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga voor supermarkten wel samen met bram kijken want ik ken de weg hier helemaal niet
Dat wil ik best doen maar mijn maag/darmen zijn niet heel aardig vandaagquote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou met google maps op m'n iPhone op pad gaan![]()
Serieus ook wel eens gedaan op zoek naar een winkelcentrum dat ik echt niet uit m'n hoofd wist te vinden.
Dan dagje wachten jaquote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen maar mijn maag/darmen zijn niet heel aardig vandaag
Ja echt he.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Altijd dat linkje he, zo fucking irritant
Ik voelde me half ziek, gister was wel ok maar vandaag is weer echtquote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan dagje wachten ja![]()
Maar ik verdwaal zo goed als overal en die google maps app is echt zo superhandig!
Koop een goedkope en haal in de sale een fatsoenlijke.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Dwyn het volgende:
Okay, eigenlijk wil ik geen Yessica C&A jas, maar die zijn wel van een leuke prijs.
Knie?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Diconnected het volgende:
![]()
volgende week vrijdag al afspraak bij UMC Utrecht
M´n moeder had vanochgtend gebeld om te vragen of ik niet eerder terecht kon. Kon niet blabla. Dus moeder vroeg van kunnen jullie niet bellen als er iemand uitvalt? Zei die dame daar dat ze dat niet bijhouden enzulks. Belt net die dame op, was dus iemand uitgevallen volgende week, of ik dan misschien wou komen omdat ze hoorde van m'n moeder dat ik heel veel last heb enzo.
I haz a happy![]()
Ja, heel die outfit bij elkaar is een beetje...zwart. En dan ook nog zwarte lipgloss erbij willen dragen en zo. Is meer een maquerade funeral zo of zoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
schoonheidsglans die gaat uitleggen dat je bij black tie geen knalkleur mag dragen als vrouw
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Diconnected het volgende:
![]()
volgende week vrijdag al afspraak bij UMC Utrecht
M´n moeder had vanochgtend gebeld om te vragen of ik niet eerder terecht kon. Kon niet blabla. Dus moeder vroeg van kunnen jullie niet bellen als er iemand uitvalt? Zei die dame daar dat ze dat niet bijhouden enzulks. Belt net die dame op, was dus iemand uitgevallen volgende week, of ik dan misschien wou komen omdat ze hoorde van m'n moeder dat ik heel veel last heb enzo.
I haz a happy![]()
Bonprixquote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef Dwyn het volgende:
Waar kan je nog meer winterjassen kopen online?
quote:
Ik heb er eentje, die gaat komend seizoen z'n 4e jaar in geloof ik. Ziet er nog steeds wel redelijk ok uit, al is ie na dit jaar toch wel aan vervanging toe denk ik. Maar als het echt flink vriest en sneeuwt en weet ik het, dan voldoet ie helaas niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Dwyn het volgende:
Okay, eigenlijk wil ik geen Yessica C&A jas, maar die zijn wel van een leuke prijs.
DKNYquote:Op woensdag 12 september 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is die van vergulde vuilniszak gemaakt?
Hendig.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:13 schreef Mss het volgende:
Om 15.00 uur een afspraak hebben en nog steeds niet opgehaald zijn. Wtf
Nicequote:Op woensdag 12 september 2012 15:13 schreef Mss het volgende:
Om 15.00 uur een afspraak hebben en nog steeds niet opgehaald zijn. Wtf
Is een normale uitdrukking toch? Ik gebruik hem zelf tenminste ook regelmatig..quote:Op woensdag 12 september 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook echt bij een intake. Je zit jezelf al heel de dag fucking op te vreten
(komt leuk over ook, dat opvreten, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen, jezelf druk maken dan?)
Ja maar mss gaat voor eetprobleem achtig iets daarheenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is een normale uitdrukking toch? Ik gebruik hem zelf tenminste ook regelmatig..
Maar is inderdaad kut om nog zo extra lang te moeten wachten
Ach, ik denk dat ze het wel kan hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar mss gaat voor eetprobleem achtig iets daarheenbeetje ongelukkige woordkeuze
Ja weet ik welquote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze het wel kan hebben
Neem meteen solicitatieformulier meequote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 boterhammen en een paracetamol naar binnen gestouwd, ga zo maar eens boodschappen doen
Dat zal ook wel, maar dat maakt het niet minder irritant.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Er zullen wel meer gesprekken zijn? Kan best uitlopen. In ieder geval succes (hoewel je nu denk ik wel binnen bent)
Bij mijn huisarts loopt het ook altijd een uur uit. Daarom ben ik het ook gewend denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 16:09 schreef Incantrix het volgende:
Bij mijn fysio is een uitloop van 10 a 15 minuten bijna standaardEn bij mijn oude HA was de uitloop meestal een uur of meer, knettergeschift werd je ervan. Ben er uiteindelijk ook om weggegaan.
Ik denk dat Mss nu wel binnen is, beetje laat om nog succes te wensen
Dat gevoel had ik vanochtend ook heel even, zo van 'dat was alles?' En toen rennen om nog nčt de trein te halenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts loopt het ook altijd een uur uit. Daarom ben ik het ook gewend denk ik
Zo en ik heb ook gestemd, heb altijd het idee dat ik iets vergeet, voor mijn gedachtengang is het te simpel om alleen maar een bolletje in te kleuren
Mjah, de mijne dus ook. Ik vond het voor mezelf irritant, maar te doen, maar nu ik een kleine stuiterbal bij me heb is één a anderhalf uur in een kleine, bedompte, overvolle wachtkamer echt WAY too much voor mijn tere gemoedquote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts loopt het ook altijd een uur uit. Daarom ben ik het ook gewend denk ik
Zo en ik heb ook gestemd, heb altijd het idee dat ik iets vergeet, voor mijn gedachtengang is het te simpel om alleen maar een bolletje in te kleuren
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, nieuwe kisten, wat leggings en taartmix voor morgen. En een teleurgestelde moeder, want d'r cadeautje is er nog niet. Dénkt ze.
quote:
12 uur is toch niet zo gek als studenten bijbaan? Wat voor iets is het?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Score, ook gebeld voor een andere functie. Wel savonds en maar 12 uur, ook op zaterdag mogelijk. Dus morgen ff terugbellen. En anders macdonalds
Haha, goed bezigquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik vind het zo grappig, want ze denkt dat het kwijt is en dat ik zit te wachten tot de redelijke termijn geweest is om te klagen bij bol. Lukt me meestal niet.
Klinkt goed georganiseerd. Hoe was het verder?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef Mss het volgende:
Dus
Ik zit om 15.20 nog steeds in die wachtkamer. Belt ineens diegene met wie ik de afspraak had me op mijn mobiel. "Ja, we hadden om 15.00 uur een afspraak en je bent niet verschenen". Dus ik zeg dat ik al een kwartier in de wachtkamer zat te wachten.
Ik moest me dus melden op locatie A. Ik loop daar binnen en daar vragen ze of ik mevrouw Einzderpaids ben, ik bevestig en moet naar een gebouw aan de overkant want er was al gebeld met de vraag of ik er al was. Ik naar de balie en die muts daar vroeg met wie ik een afspraak had. Ik wist haar naam niet omdat de afspraak telefonisch was gemaakt en ik was vergeten de naam op te schrijven. Zij belt terug naar locatie A, om te vragen met wie ik een afspraak had. Zij krijgt een naam door en zegt dat ik plaats mag nemen. En daar heb ik dus ruim een kwartier gezeten.
Ik vond het wel zwaar. Sowieso om aan de zoveelste vreemde mijn hele geschiedenis te vertellen, maar ook om compleet open en eerlijk te zijn over iets waar ik me zo voor schaam...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt goed georganiseerd. Hoe was het verder?
Wat een faal van die luiquote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef Mss het volgende:
Dus
Ik zit om 15.20 nog steeds in die wachtkamer. Belt ineens diegene met wie ik de afspraak had me op mijn mobiel. "Ja, we hadden om 15.00 uur een afspraak en je bent niet verschenen". Dus ik zeg dat ik al een kwartier in de wachtkamer zat te wachten.
Ik moest me dus melden op locatie A. Ik loop daar binnen en daar vragen ze of ik mevrouw Einzderpaids ben, ik bevestig en moet naar een gebouw aan de overkant want er was al gebeld met de vraag of ik er al was. Ik naar de balie en die muts daar vroeg met wie ik een afspraak had. Ik wist haar naam niet omdat de afspraak telefonisch was gemaakt en ik was vergeten de naam op te schrijven. Zij belt terug naar locatie A, om te vragen met wie ik een afspraak had. Zij krijgt een naam door en zegt dat ik plaats mag nemen. En daar heb ik dus ruim een kwartier gezeten.
Dat lijkt me ook absoluut niet gemakkelijk. Knap dat je die stap toch gezet hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond het wel zwaar. Sowieso om aan de zoveelste vreemde mijn hele geschiedenis te vertellen, maar ook om compleet open en eerlijk te zijn over iets waar ik me zo voor schaam...
Mjah, dat is goed te begrijpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond het wel zwaar. Sowieso om aan de zoveelste vreemde mijn hele geschiedenis te vertellen, maar ook om compleet open en eerlijk te zijn over iets waar ik me zo voor schaam...
Emoslinger.gifquote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef Mss het volgende:
Dus
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Spannend dus, nu een week wachten tot je weet wat voor behandeling ze geschikt voor jou vinden. Ik vind je een stoerequote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Ze gaan het nu in een multidisciplinair team bespreken. Dan wordt er gekeken of er nog een vervolggesprek komt met een arts of niet. In dat overleg wordt gekeken welke behandeling er het beste bij mij aansluit. Ik hoor daar volgende week meer over.
Nee is niet gek. Wel beter dan 16quote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
12 uur is toch niet zo gek als studenten bijbaan? Wat voor iets is het?
Een psycholoog.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef megamandy het volgende:
Met wat voor iemand had je nu dat gesprek mss? Geen arts als ik het goed uit je stukje opmaak.
Je hebt een keuze gemaakt waar je jezelf best credit voor mag geven hoor. Want je had ook je kop in het zand kunnen steken. In plaats daarvan kies je ervoor om ermee aan de slag te gaan en dat vergt moed.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef Mss het volgende:
Ja, ik vind het niet bepaald moedig ofzo dat ik dit doe. Er is geen andere optie. Ik baal eerder dat er iets 'mis' met me is.
Nou, tegenover het feit dat jij de koe bij de horens vat, ookal vind je het moeilijk en is de confrontatie voor jou ook gewoon keihard kut, zijn er ook genoeg mensen die de kop in het zand steken en het er verder bij laten. En balen magquote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef Mss het volgende:
Ja, ik vind het niet bepaald moedig ofzo dat ik dit doe. Er is geen andere optie. Ik baal eerder dat er iets 'mis' met me is.
Er is toch veel moed voor nodig om de eerste stap te zetten en dat heb je gewoon gedaan! en dat is toch gewoon stoer en super moedig!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef Mss het volgende:
Oh dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, tegenover het feit dat jij de koe bij de horens vat, ookal vind je het moeilijk en is de confrontatie voor jou ook gewoon keihard kut, zijn er ook genoeg mensen die de kop in het zand steken en het er verder bij laten. En balen mag
Helaas hebben ze em ingenomen!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die zn stembiljet bij de hand heeft om het te checken voor me?
Dapper hoor meis, enorm goed!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Ze gaan het nu in een multidisciplinair team bespreken. Dan wordt er gekeken of er nog een vervolggesprek komt met een arts of niet. In dat overleg wordt gekeken welke behandeling er het beste bij mij aansluit. Ik hoor daar volgende week meer over.
Monument!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die zn stembiljet bij de hand heeft om het te checken voor me?
Kutquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staat:
Wilt u een andere kiezer voor u laten stemmen en u heeft wel een ID-bewijs?
Vul dan het volmachtbewijs volledig in. U moet aan de persoon die voor u stemt (uw gemachtigde) een kopie meegeven van uw ID-bewijs.
Dat is wel een beetje een fail jaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Heb ik vanmiddag boodschappen gedaan voor een prei gerecht, ben ik de prei vergeten. FAIL
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Heb ik vanmiddag boodschappen gedaan voor een prei gerecht, ben ik de prei vergeten. FAIL
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Goed bezig.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje maar. Gelukkig moet ik straks toch nog even naar een vriend van me, en kom ik dan langs de AHquote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een fail ja
De prei was a lie.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Een beetje maar. Gelukkig moet ik straks toch nog even naar een vriend van me, en kom ik dan langs de AH. Maar toch
Het kwam omdat ik de taugé niet kon vinden, daarom was ik helemaal vergeten dat ik ook prei nodig had.
Kan je ze niet opsturen voor monehss?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook nog een hele rits oude mobieltjes liggen. Dat is ook raar om weg te gooien.
Ze werken niet meer echt en zijn ook flink verouderd.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je ze niet opsturen voor monehss?
8 gb is een goeden hoeveelheidquote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb een 8GB Zen mp3speler met netstroomopladert en USB. Zou ik daar nog wat voor kunnen krijgen?
Heb je een idee voor een richtprijs?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
8 gb is een goeden hoeveelheid
HONDERD MILJOENquote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je een idee voor een richtprijs?
Ohhquote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze werken niet meer echt en zijn ook flink verouderd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onderweg naar huis om alsnog zelf te gaan stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |