Lollerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wilde ik ook doenBehalve de laatste Ho want ik ben bang voor lapo's
Dezelfde legende als in NLquote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Kutje![]()
Ik ga vlg keer als ik mn ouders zie dit eens voorleggen! Wedden dat zij ook als ik denken
En mijn pa kennende gaat ie echt stellig beweren dat ie gelijk heeftquote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dezelfde legende als in NL
Maak een filmpjequote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En mijn pa kennende gaat ie echt stellig beweren dat ie gelijk heeft![]()
![]()
Ik verlang nu al om zijn hoofd te zien
![]()
Kan ik doen maar dan snap je er toch heul niks van met ons dialect jongeuhquote:
Juh ik snap niet dat sommigen meteen hun oordeel klaar hebben....quote:Op woensdag 12 september 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik verwonderde mij laatst een beetje en dat ben ik vergeten te posten geloof ik
Er was hier een monteur en die vroeg over of ik studeerde bladiebla normaal geneuzel. En of ik op vakantie was gegaan. Dus ik zeg nee ik had er geen geld voor. Kijkt ie me vet raar aan: 'oh dus mama en papa betalen niks?'
Dus ik heb maar vet geïrriteerd naar zn hoofd geslingerd dat niet iedereen dat kan betalen
Zo achterlijk he, je weet toch helemaal niks over iemand zn situatie,
Van sex worden je tieten juist groterquote:Op woensdag 12 september 2012 12:25 schreef megamandy het volgende:
Wat is dezen? Volgens mij passen mijn tieten opeens weer in een D cup
Geen ideequote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Van sex worden je tieten juist grotermisschien krimpen die van jou?
* SpaceInvaders gaat zich inschrijven bij de kvk als hoer.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Van sex worden je tieten juist grotermisschien krimpen die van jou?
Met die bh aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeIk krijg gewoon een oude bh aan zonder dat het aan de zijkant erover gaat. Heel weird.
En nu douchen
Moet je ook betalen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Al dat praten over stemmen... Maar eens kijken of ik info kan vinden om Nederlander te worden![]()
Ohai brochure van 20 pagina's.... Zucht
Goeden idee welquote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, wordt die ook meteen gewassen.
SPECIAL BOOBS YOU HAZ EM!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeIk krijg gewoon een oude bh aan zonder dat het aan de zijkant erover gaat. Heel weird.
En nu douchen
Dan word je wel mini-hoerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gaat zich inschrijven bij de kvk als hoer.
BIG BOOBIES BIG MONEHZZZ
WHAT IS THERE NOT TO LIKE
Nee?ok
Geen idee. Maar ik ga er eik van uit van welquote:
Jij hoeft volgens mij niet in te burgeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga er eik van uit van wel
Papieren die ik moet verzamelen: o.a. verblijfsvergunning.... Kut... waar is die![]()
inburgeringsdiploma... Dafuq? Dat heb ik toch heul niet........ zucht...
Ik moet iets van diploma kunnen aantonen...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jij hoeft volgens mij niet in te burgeren.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Dwyn het volgende:
Wanneer hoef ik het inburgeringsexamen niet te doen?
Als u Nederlander wilt worden door naturalisatie, moet u het inburgeringsexamen halen. In een aantal gevallen hoeft u geen examen te doen.
U hoeft het examen niet te doen als:
U in België of Suriname een schooldiploma behaald hebt. Het onderwijs moet in het Nederlands zijn gegeven. Verder moet u voor het vak Nederlands een voldoende hebben behaald. Het niveau van de opleiding moet hoger zijn dan lagere of basisschool en het diploma moet op een wet zijn gebaseerd.
Eén jaar???? Seriously??quote:De naturalisatieprocedure duurt maximaal 1 jaar. Deze termijn kan maximaal 2 keer worden verlengd met een half jaar.
Wat waar hoe duur !!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:41 schreef Dwyn het volgende:
Jezus, ik wist niet dat naturaliseren zo duur was.
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb hbo niveau gehaald (ofwel: hogeschool in belgië
).
En ben afgestudeerd in moderne talen en had 86% voor NL
En ik lees:
[..]
Eén jaar???? Seriously??![]()
U bent hier:Homequote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat waar hoe duur !!Ik ben nog heul daar niet
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Je kunt toch ook gewoon Belg blijven? Dat heeft buiten stemmen toch geen gevolgen?
WATTTTTTT !!1!!111quote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
U bent hier:Home
Leges Nederlander worden
Sla tabel over
Enkelvoudig naturalisatieverzoek ¤798
Ja en neequote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Je kunt toch ook gewoon Belg blijven? Dat heeft buiten stemmen toch geen gevolgen?
Ik zou geloof ik al 250 euro kwijt zijn als ik weer een Engels paspoort wil aanvragenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het rond de 300 euro was.
wat een geldquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leges Nederlander worden
Sla tabel over
Ooh, ik zat aan duizenden euro's te denkenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leges Nederlander worden
Sla tabel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |