Iedereen is egoïstisch, zo zijn mensen nou eenmaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef Cardozo het volgende:
VVD-stemmers zijn godvergeten egoïstisch.
Klopt. En nu?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we jou langer.
En hoe zou dát nu toch komenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat doen al die PVV"ers in de poll? Je ziet nooit een post van ze op het forum.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef eriksd het volgende:
Net bij de bakker ook. Ik zag die rode parafanalia de prullenbak ingaan, terwijl uit de menigte continu het woord Paul op te maken viel. Echt, verschrikkelijk.
Het gros stemt inderdaad vooral wat hun zelf het beste uitkomt ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen is egoïstisch, zo zijn mensen nou eenmaal.
Je kunt wel trachten het zo min mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel even ophalen bij de NS-kaartautomaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef TNA het volgende:
Het CDA schaft de ov-jaarkaart af en geeft iedere student in plaats daarvan 60 euro per maand op hun ov-chipkaart
Lol, Och die komt er wel. Daar maak ik me niet druk om.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Haha, Cherna heeft een dom kind.
Nee. Niet iedereen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker de schijn ophoudenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:15 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Je kunt wel trachten het zo min mogelijk te zijn.
SP-stemmers net zo hard. Ik zie je punt niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef Cardozo het volgende:
VVD-stemmers zijn godvergeten egoïstisch.
Haha no hard feelingsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik dacht grapje moet kunnen!
ik zeg 'zijn', niet 'net doen alsof je bent'.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lekker de schijn ophouden
Dat mag niet van friek_, dan moet je persoonlijk verantwoording bij hem komen afleggenquote:
Je zei trachtenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Cardozo het volgende:
[..]
ik zeg 'zijn', niet 'net doen alsof je bent'.
Ook hier die discussie? Prima, alleen al in het wat stem je topic voor de FOK!-Peiling kwamen er enkele tientallen PVV-stemmers voorbij. Niet iedere PVV-stemmer zit wat dat betreft in de kast hoorquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Zometeen verliest de PvdA nipt dankzij onze Paul
Bedankt Paulquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Zometeen verliest de PvdA nipt dankzij onze Paul
Het is gewoon wat lastig toelichten voor die mensen, niets aan de hand, kan gebeuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook hier die discussie? Prima, alleen al in het wat stem je topic voor de FOK!-Peiling kwamen er enkele tientallen PVV-stemmers voorbij. Niet iedere PVV-stemmer zit wat dat betreft in de kast hoor
Ja 1. Jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:19 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
hou op het is niet zo. Door mij zijn er meer PvdA stemmers hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |