You know me so wellquote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik had er in Japan al overal gameplayfilmpjes in de winkels van gezien (denk ik tenminste, alles was immers in het Japans) en dacht nog: "dit gaat Poit vast vet vinden!"
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas weet hoe het zit
Haha, die is nicequote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Deze gif gaat ooit nog van pas komen...
[ afbeelding ]
Flosje, ga je nou op vakantie ofzo? Waarheen? Waar kan ik je bereiken? Stuur je je vluchtinformatie nog wel even door?quote:
Die heb ik gisteren naar eend gestuurdquote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
EN IK WIL DEZE!
http://www.zavvi.com/game(...)rriors/10605068.html
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet Eend er nu weer mee..quote:Op donderdag 20 september 2012 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren naar eend gestuurd
Ga naar eend, ga gamen, epic win!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat moet Eend er nu weer mee..
No offense Eend..
Retro?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:21 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een vijf pagina lange retro geschreven. Waarom doe ik het mezelf eigenlijk aan
het is straks weer nineties op 3FM! Vorig jaar een RTS-retro geschreven, en dit keer een ander genre. Drie avondjes en deze ochtend even boos gemaakt en wezen kloppen.quote:
Als ik de recensie af heb... wil je hem dan lenenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat moet Eend er nu weer mee..
No offense Eend..
Jaaa! Maak ik wel een second opinionquote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik de recensie af heb... wil je hem dan lenen
Ja, Bali, gewoon via oud hollandsch sms, en nee!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Flosje, ga je nou op vakantie ofzo? Waarheen? Waar kan ik je bereiken? Stuur je je vluchtinformatie nog wel even door?
JAAAAAAAAAA!!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is straks weer nineties op 3FM!
Bali is tof, daar ben ik ook geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, Bali, gewoon via oud hollandsch sms, en nee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |