Hmm.. Duidelijk.. Maar, ik neem er wel een aantal mee volgende keer! Ik sluit ze wel gewoon aan!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord!
De sluts that show a lot of clevage?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Duidelijk.. Maar, ik neem er wel een aantal mee volgende keer! Ik sluit ze wel gewoon aan!
Zeker!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De sluts that show a lot of clevage?
Het is voor een goed doel fruitje!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Al 10+ uur bezig met een offerte uiteen te zetten
Als dit door gaat geef ik een feest en ga ik daarna een week in de foetushouding liggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel fruitje!!
Noted!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als dit door gaat geef ik een feest en ga ik daarna een week in de foetushouding liggen
fixedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als dit door gaat geef ik een feest waar poit en shar voor uitgenodigd zijn en ga ik daarna een week in de foetushouding liggen
Dude ik verzin het niet!quote:
OMMYGOD waar ga je heen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq, volgens mij ben ik nog niet wakker
Ik denk ik ga alvast online inchecken want dat scheelt extra kosten op het vliegveld zondag, maar ik had mijn ticket geboekt bij world ticket center omdat je bij RyanAir alleen met CC kunt betalen die ik niet heb. Nou heb ik mijn e-ticket gekregen en wil ik online inchecken, dat moet dus op de site van RyanAir, maar dan berekenen ze daar opeens allemaal kosten die dus weer betaald moeten worden met CC? Maar die heb ik dus niet :/
Sowieso klopt het volgens mij niet dat ik kosten moet betalen want ik heb alles bij WTC al betaald.
Is allang online, je loopt alweer achter nepfanquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik verzin het niet!
Die shit schijnt EPIC te worden!
Mensen die YOLO zeggen moeten eik dood net als die rapperquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Foetushouding ligt echt vet relaxed, ik doe het iedere avond, YOLO!!!!
WTF FOR REAL!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is allang online, je loopt alweer achter nepfan
Volgens jouw eigen woorden epic. Toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
OKE HET IS NIEUW EN onoverzichtelijk maar dat is hip tegenwoordig nietwaar?
Ik heb Christ niet gezien...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen woorden epic. Toch?
Even zoeken met hun nieuwe zoekfunctie!quote:
Dan krijg ik een foto van Ed!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even zoeken met hun nieuwe zoekfunctie!
Have fun shar!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Londen! Voor maar vier daagjes hoor!
Het was ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mensen die YOLO zeggen moeten eik dood net als die rapper
Zelfs eigenlijk als jij het bent Spank en ik zeg dat niet zonder enige pijn![]()
![]()
Oke je hoeft niej dood dan spankt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld
NEE WACHT sarcastisch!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke je hoeft niej dood dan spankt!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar de hell voor dit maar ik moest lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |