Dat zal best maar is verder voor mij! En we vliegen redelijk vroeg dus nou moet ik zondagochtend heul vroeg op!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef Reintji het volgende:
Eindhoven Luchthaven is toch best ok?
WHUUUUUUUUUUUUUUUT ik wil met jou mee!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik vlieg maandagochtend naar Frankfurt om op het hoofdkantoor van Nintendo met de Wii U te spelen. In de avond vliegen we weer terug...

We vliegen rond half negen ofzo vanaf schiphol met een city hopperquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zal best maar is verder voor mij! En we vliegen redelijk vroeg dus nou moet ik zondagochtend heul vroeg op!
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUUUT ik wil met jou mee!!!!!!!
Wii U

Ohja das ook wel netjes! Bagger dat ik niet thuis ben anders had je de avond ervoor bij mij kunnen crashen, ben je een stuk dichterbij Schiphol!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
We vliegen rond half negen ofzo vanaf schiphol met een city hopper

quote:

Kun je niet bij Fruit of Lot logeren? Die wonen daar toch ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja das ook wel netjes! Bagger dat ik niet thuis ben anders had je de avond ervoor bij mij kunnen crashen, ben je een stuk dichterbij Schiphol!
Ik wou eigenlijk bij mijn broer in Eindhoven tukken zaterdag maar die sukkel zit in Oostenrijk, argh

Das ook vroeg idd! Ik zal eens kijken hoe laat ik zondag op moetquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kun je niet bij Fruit of Lot logeren? Die wonen daar toch ook?
Ja ik moet de trein van half zes pakken om op tijd te zijn, 07:00 afgesproken

Op mijn school ook!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Reintji het volgende:
Hobbit, boek werd vroeger (vroeger) voorgelezen op de basisschool. Epic

Hoe is het met je offerte afgelopen kerel?quote:

Laten we het houden op ernstig goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe is het met je offerte afgelopen kerel?

Nice!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laten we het houden op ernstig goed

quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:14 schreef DJ_ het volgende:
voor poitje, die was one piece fan als ik het begreep

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |