Ontken ik iets?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat ontkennen?
Kan het zijn dat ik je niet begrijp?quote:Of je bevestigt het idee dat rechts heeft dat mensen in dit land teveel gratis geld krijgen.[
Wat is het nou?
Ik vind 'm matig, hij mag nog wel wat pakkender.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een nepliberaal is iemand die vindt dat hij teveel belasting betaald maar ondertussen zich wel rond en vet wil vreten uit de schatkist
En jij snapt weer eens niet hoe het hier werkt. Ik ben geen mod van VKZ en gewoon een gebruiker met een mening hier. Feitenkennis, niet echt jouw ding ook he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
De mods geven bepaald niet het goede voorbeeld nee.
Graagquote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
Je wilt gewoon een gratis tablet he?
Ik ben nou eenmaal verheven boven de rest ja, het is een gavequote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn mods, en Heatwave.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal verheven boven de rest ja, het is een gave
Dat heb ik precies met die van jou. je punt? Jij mag het wel, ik niet want je bent het niet met me eens?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef Robijn48 het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden. Alsjeblieft geen
[..]
Bij jou heb ik echt zo iets als: jij weer. Door je posthistorie. Niet bepaald florissant.
Jongen. Laaaat een ander zijn keuze maken, en zit daar niet bovenop als je het jou niet uitkomt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik precies met die van jou. je punt? Jij mag het wel, ik niet want je bent het niet met me eens?
Klinkt een beetje als censuur he?
Oude vrouw, verwijt anderen niet van gedrag waar je net zo hard zelf schuldig aan bentquote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen. Laaaat een ander zijn keuze maken, en zit daar niet bovenop als je het jou niet uitkomt.
'Ik stem SP want iedereen die dat niet doet is een vieze egoist, o wee als je daar wat over zegt!'quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oude vrouw, verwijt anderen niet van gedrag waar je net zo hard zelf schuldig aan bent.
Nee dat ben ik niet. Lees terug dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oude vrouw, verwijt anderen niet van gedrag waar je net zo hard zelf schuldig aan bent.
Want? Je moet me overtuigen van jouw gelijk in deze, iets dat IK niet mag doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Lees terug dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |