Als je teveel vrije tijd hebt dan kun je je zulke risico's veroorloven.quote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goh, het derde deel was zo kut, laten we deel vier kijken.
Aldus de logica van Sands
Hoe zijn de overige Friday 13th sequels trouwens? Nog iets wat de moeite waard is?quote:Op zondag 16 september 2012 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De logica dat het nooit slechter kon zijn klopt in ieder geval wel
Jij hebt meer vrije tijd dan ik.quote:Op zondag 16 september 2012 00:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Als je teveel vrije tijd hebt dan kun je je zulke risico's veroorloven.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe zijn de overige Friday 13th sequels trouwens? Nog iets wat de moeite waard is?
Zou best kunnen, maar t'is zo wel een ongefundeerde uitspraak.quote:
Achja het is bijna weer tijd voor de horrorfilmsquote:Op zondag 16 september 2012 00:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Ik ben zelfs al afgehaakt na 3. Halloween en de nightmares heb ik allemaal kunnen overleven, maar de fridays
Ik vond alleen 2 het kijken waard.
Nee want je bent student.quote:Op zondag 16 september 2012 00:37 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar t'is zo wel een ongefundeerde uitspraak.
Over horrorfilms gesproken... Hebben jullie nog tips voor op mijn shortlist?quote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja het is bijna weer tijd voor de horrorfilms
quote:
Leeftijdslimiet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Over horrorfilms gesproken... Hebben jullie nog tips voor op mijn shortlist?cabin in the woods staat er al op
Jawelquote:
The Unknown (1927)quote:
Niet allemaal, die eerste twee zet ik in mijn shortlist erbij.quote:Op zondag 16 september 2012 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
The Unknown (1927)
Tower of London (1939)
Bud Abbott Lou Costello Meet Frankenstein (1948)
The Masque of the Red Death (1964)
Theater of Blood (1973)
Deze al gezien?
Over het algemeen, als het gaat over WO studenten, denk ik onterecht.quote:
Niet alleen WO... het is gewoon een kortzichtige opmerking...quote:Op zondag 16 september 2012 00:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
Over het algemeen, als het gaat over WO studenten, denk ik onterecht.
1. Het is zaterdagquote:Op zondag 16 september 2012 00:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker gewerkt vandaag in de jampottendeksel fabriek?
Heb jij Freaks en The Invisible Man niet gezien?quote:Op zondag 16 september 2012 00:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet allemaal, die eerste twee zet ik in mijn shortlist erbij.
Natuurlijk, maar ik ken weinig mensen daarbuiten dus kan er ook niets over zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet alleen WO... het is gewoon een kortzichtige opmerking...
Freaks niet, want daar heb ik nog altijd het idee van dat het meer de cinematische variant van een circus freakshow is dan een cinematisch hoogstandje en daar heb ik geen behoefte aanquote:Op zondag 16 september 2012 00:54 schreef Sands het volgende:
Heb jij Freaks en The Invisible Man niet gezien?
Wat studeer jij?quote:Op zondag 16 september 2012 00:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet alleen WO... het is gewoon een kortzichtige opmerking...
Gewoon kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 01:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Freaks niet, want daar heb ik nog altijd het idee van dat het meer de cinematische variant van een circus freakshow is dan een cinematisch hoogstandje en daar heb ik geen behoefte aan
Hmm ja fido, moet ik wel nog echt eens gaan kijken. Staat al zo lang op mijn computer (net als meer dan honderd andere ben ik bang), dat het toch echt eens tijd wordt. Maar ik betwijfel of het deze oktober al gaat gebeurenquote:Op zondag 16 september 2012 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat studeer jij?
[..]
Gewoon kijken, Fido (2006) is ook leuk om te kijken.
Ja maar wat.quote:
Maar die 100 andere hebben geen Carrie-Anne Moss.quote:Op zondag 16 september 2012 01:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm ja fido, moet ik wel nog echt eens gaan kijken. Staat al zo lang op mijn computer (net als meer dan honderd andere ben ik bang), dat het toch echt eens tijd wordt. Maar ik betwijfel of het deze oktober al gaat gebeuren
Dus hebben die andere 100 dankzij jou nu voorrang. Ik wist niet eens dat dat vreselijke mens erin zatquote:Op zondag 16 september 2012 01:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar wat.
[..]
Maar die 100 andere hebben geen Carrie-Anne Moss.
Ook nog een specifieke richting op?quote:
Het is gewoon een hele leuke film hoorquote:Op zondag 16 september 2012 01:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dus hebben die andere 100 dankzij jou nu voorrang. Ik wist niet eens dat dat vreselijke mens erin zat
Horrorfilms zijn zo slecht altijd. Martyrs vond ik daarentegen wel heel goed.quote:Op zondag 16 september 2012 00:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Over horrorfilms gesproken... Hebben jullie nog tips voor op mijn shortlist?cabin in the woods staat er al op
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 01:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Horrorfilms zijn zo slecht altijd. Martyrs vond ik daarentegen wel heel goed.
Ieder zijn eigen dingquote:Op zondag 16 september 2012 01:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is een filmopleiding, richting fictie
Horrorfilms zijn gewoon leuk om te kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 01:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Horrorfilms zijn zo slecht altijd. Martyrs vond ik daarentegen wel heel goed.
Dat is smaak en ik schrik nooit dus dan kijk ik liever een met origineel verhaal. Daarin heeft Martyrs zich echt onderscheiden van andere horrors.quote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]ok ok. Als ik nog plek heb, geef ik het wel een kans. De overige horrorfilms uit 2000+ op mijn lijst zien er toch niet al te best uit
[..]horror
en martyrs vond ik dan weer ongelooflijk slecht
Horrors die het puur van schrikeffecten of gore of fysieke marteling moeten hebben vind ik ook geen bal aan.quote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is smaak en ik schrik nooit dus dan kijk ik liever een met origineel verhaal. Daarin heeft Martyrs zich echt onderscheiden van andere horrors.
Welke titels zou jij aanraden?quote:Op zondag 16 september 2012 01:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Horrors die het puur van schrikeffecten of gore of fysieke marteling moeten hebben vind ik ook geen bal aan.
De betere films die audiovisueel een sterke sfeer weten te creeren kunnen mij vaak wel bekoren. Meestal zijn het ook films die gewoon veel genres combineren. Iets als een Santa Sangre, Jacob's Ladder, Gozu, Carnival of Souls, The Cabinet of Dr. Caligari, The Bird with the Crystal Plumage, Tetsuo, Amer en Suspiria.quote:
Ik ken de titels, de laatste drie, maar ik heb ze nooit gezien. Horrorfilms vallen me heel vaak tegen dus ik kijk er misschien 3 per jaar. Deze week heb ik wel nog the Shining gezien en nu staat Carrie op, maar dat beschouw ik toch niet echt horror.quote:Op zondag 16 september 2012 02:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De betere films die audiovisueel een sterke sfeer weten te creeren kunnen mij vaak wel bekoren. Meestal zijn het ook films die gewoon veel genres combineren. Iets als een Santa Sangre, Jacob's Ladder, Gozu, Carnival of Souls, The Cabinet of Dr. Caligari, The Bird with the Crystal Plumage, Tetsuo, Amer en Suspiria.
Die laatste twee richten zich echter totaal niet op het tonen van een uitgebreid verhaal (Amer is zelfs meer 4 audiovisueel extreem uitgewerkte momentopnames), maar ik denk dat je vooral de eerstgenoemde films zoals Santa Sangre bijvoorbeeld wel kan waarderen, omdat die zich meer met de karakters bezighouden en je hopelijk de wat vreemdere dingen van een regisseur als Jodorowsky.niet vervelend vindt.
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je de bekendere dingen zoals Videodrome, Eraserhead, Halloween etc wel allemaal eens overwogen/gezien hebt
Ik loop volgens mij vaak een beetje achter bij de recente Aziatische filmsquote:Op zondag 16 september 2012 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus eigenlijk gewoon arthouse horror![]()
Vinyan
Calvaire
Uzumaki
Driller Killer
Late Bloomer
Society
Bug
Possession
Bedevilled
Je zou ook nog de Riget TV-serie van Von Trier kunnen proberen.
Dan denk ik dat je een aantal van de genoemde films ook niet als horror zou beschouwenquote:Op zondag 16 september 2012 11:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ken de titels, de laatste drie, maar ik heb ze nooit gezien. Horrorfilms vallen me heel vaak tegen dus ik kijk er misschien 3 per jaar. Deze week heb ik wel nog the Shining gezien en nu staat Carrie op, maar dat beschouw ik toch niet echt horror.
Ik heb er een paar titels uit geplukt en ik ga ze gewoon kijken, of het nou bevalt of niet. Je kent die film Old Boy vast wel, wat vond je daarvan?quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik loop volgens mij vaak een beetje achter bij de recente Aziatische films, moet dat Bedevilled maar eens proberen.
Is dat Vinyan eigenlijk een beetje vergelijkbaar met Calvaire? die vond ik toentertijd namelijk nogal tegenvallen. En met Late Bloomer bedoel je de Lovecraft-achtige short uit 2004?
[..]
Dan denk ik dat je een aantal van de genoemde films ook niet als horror zou beschouwen
Die zou ik niet onder horror scharen, maar is wel absoluut top wat mij betreftquote:Op zondag 16 september 2012 12:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb er een paar titels uit geplukt en ik ga ze gewoon kijken, of het nou bevalt of niet. Je kent die film Old Boy vast wel, wat vond je daarvan?
Misschien moet ik 'm nog eens kijken danquote:Op zondag 16 september 2012 12:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die zou ik niet onder horror scharen, maar is wel absoluut top wat mij betreft
Vinyan is minder horror, meer drama, leunt ook meer op een onbekende dreiging dan op scenes waarin echt veel gebeurt. Ik zie trouwens net dat iemand op Moviemeter mijn The Turin Horse review heeft gepikt en heeft toegepast op Vinyanquote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat Vinyan eigenlijk een beetje vergelijkbaar met Calvaire? die vond ik toentertijd namelijk nogal tegenvallen. En met Late Bloomer bedoel je de Lovecraft-achtige short uit 2004?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie trouwens net dat iemand op Moviemeter mijn The Turin Horse review heeft gepikt en heeft toegepast op Vinyan.
Nasi met wat?quote:Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Calvaire vond ik wat vreemd. Ik had het gevoel dat ik een beetje in de maling genomen werd. Is het nou horror, is het komedie. Allebei net niet? Is die regisseur nou serieus?
Het lijkt mijn avondeten van gisteren wel: nasi met spruitjes.
Zijn die dan zo vergelijkbaar?quote:Op zondag 16 september 2012 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vinyan is minder horror, meer drama, leunt ook meer op een onbekende dreiging dan op scenes waarin echt veel gebeurt. Ik zie trouwens net dat iemand op Moviemeter mijn The Turin Horse review heeft gepikt en heeft toegepast op Vinyan.
Ah ok, dat klinkt veel interessanter dan die shortquote:Op zondag 16 september 2012 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ik bedoel niet die short, maar deze japanner: http://www.imdb.com/title/tt0456581/. Die is redelijk Tetsuo-achtig. Zwart-wit, nerveus en freaky.
Die combi heb ik ook nog nooit gehoordquote:Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Calvaire vond ik wat vreemd. Ik had het gevoel dat ik een beetje in de maling genomen werd. Is het nou horror, is het komedie. Allebei net niet? Is die regisseur nou serieus?
Het lijkt mijn avondeten van gisteren wel: nasi met spruitjes.
Nee, maar de review was dan ook erg algemeen: Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCVquote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zijn die dan zo vergelijkbaar?
Spruitjes kunnen érg lekker zijnquote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Spruitjes!
Of je de spruitjes nou horror of komedie vindt, hangt helemaal van jouw smaak af.
Jij, geweldige Belg.quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, maar de review was dan ook erg algemeen: Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCV
Hehe typischquote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, maar de review was dan ook erg algemeen: Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCV
Lekker volwassen weer allemaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Helemaal begrijpelijk als je dit leest
[..]
Dat gaat dus over On the Waterfront
Acteurs zijn net kinderen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer allemaal
Ik lag op dit tijdstip al te slapenquote:
Beetje vroeg enzo, morge trouwensquote:Op maandag 17 september 2012 08:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Morge
[..]
Ik lag op dit tijdstip al te slapen
Klopt, ik weet ook niet wat het is maar slaap de laatste week ander half meer dan dat ik normaal zou doenquote:
Achja je bent nog niet zo oud als Dragonquote:Op maandag 17 september 2012 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook niet wat het is maar slaap de laatste week ander half meer dan dat ik normaal zou doen(krijg je als je een jaartje ouder bent geworden waarschijnlijk...)
Goeiemorgen, gezien, geen ideequote:
quote:Op maandag 17 september 2012 08:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja je bent nog niet zo oud als Dragon
Ach DF je bent zo oud als je je voeltquote:
moet ik het voor je controleren?quote:
Ja?quote:Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moet ik het voor je controleren?
Jeejquote:Klassement
Rank User Teamnaam Score Budget
1 dyonvbaal FC LaabNav 163 ¤ 1.684,–
2 JayHovah FC Bal op het Dak 158 ¤ 180.786,–
3 RanTheMan Hopeloos UTD 141 ¤ 153.937,–
4 SamuelofSEK SEK United 94 ¤ 21.563,–
5 InTrePidIvity FC Intel 86 ¤ 429.000,–
Maar je hebt wel een budget van lik m'n vestjequote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jeejeindelijk sta ik eens een keertje ergens bij bovenaan
quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jeejeindelijk sta ik eens een keertje ergens bij bovenaan
Omdat ik aan het eind van de vorige ronde spelers gewisseld heb om deze ronde weer punten te kunnen makenquote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een budget van lik m'n vestje
Die kerel is de beste spits van de Eredivisie.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik aan het eind van de vorige ronde spelers gewisseld heb om deze ronde weer punten te kunnen makenEn dat heeft gewerkt (en ook het geluk dat ik Jozy Altidore in mijn selectie heb die 3 doelpunten en een assist heeft dit weekend
)
Wat is je tactiek? Ik ben dit jaar voor het eerst aan het kijken wat de komende wedstrijden zijn en dan spelers te kopen die erbij passen. Al zijn het spelers van Willem II bijvoorbeeld, Als die tegen PEC zwolle moeten dan heb ik daar meer vertrouwen in en als de 2de wedstrijd dan ook in het voordeel van WII kan zijn Dan maar goedkope spelers kopenquote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Mijn nieuwe tactiek lijkt ook te werken. Ik scoor deze ronde meer dan de rest en nagenoeg even veel als jou
Nou, ik vind Bony ook erg goed, al zit hij gewoon bij de verkeerde k*tclub... Maar ik vind Altidore echt zo'n soort van voetballende Kanye West, geweldige gast om te zienquote:Op maandag 17 september 2012 13:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die kerel is de beste spits van de Eredivisie.
Beetje wat jij nu zegt. Voor de start van de ronde kijk ik naar de twee komende wedstrijden. Dan budget "kopen" met een paar 0 punten spelers. En dan het liefst een of twee scorende spitsen (op dit moment bij mij dus ook Altidore) van een topteam dat tegen de willem 2tjes van de divisie moeten spelen. En er absoluut voor zorgen dat je geen verdedigers kiest die tegen topteams moeten spelenquote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is je tactiek? Ik ben dit jaar voor het eerst aan het kijken wat de komende wedstrijden zijn en dan spelers te kopen die erbij passen. Al zijn het spelers van Willem II bijvoorbeeld, Als die tegen PEC zwolle moeten dan heb ik daar meer vertrouwen in en als de 2de wedstrijd dan ook in het voordeel van WII kan zijn Dan maar goedkope spelers kopen
Dat met die verdedigers moet ik nog onder de knie zien te krijgen. Dat zijn op dit moment de goedkoopste (en slechtste) spelers die er in mijn selectie aanwezig zijn... Ik geef liever geld uit aan een topclub keeper en een topspits en een wat mindere. En dan een redelijk middenveld (die willen nog wel es scoren)quote:Op maandag 17 september 2012 13:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Beetje wat jij nu zegt. Voor de start van de ronde kijk ik naar de twee komende wedstrijden. Dan budget "kopen" met een paar 0 punten spelers. En dan het liefst een of twee scorende spitsen (op dit moment bij mij dus ook Altidore) van een topteam dat tegen de willem 2tjes van de divisie moeten spelen. En er absoluut voor zorgen dat je geen verdedigers kiest die tegen topteams moeten spelen
Hij schopte van Bommel, dat is een pluspuntquote:Op maandag 17 september 2012 16:22 schreef JayHovah het volgende:
Wou ik vorige week Gernt eruit halen, maar koos voor een keeperswissel. Pakt Gernt rood afgelopen weekend... Dat zijn minpunten voor mij
Niet hard genoeg, hij loopt nog...quote:Op maandag 17 september 2012 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij schopte van Bommel, dat is een pluspunt
alleen jammer dat de poule daar geen punten voor geeftquote:Op maandag 17 september 2012 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij schopte van Bommel, dat is een pluspunt
Klinkt als - 'verbaasd dat ìk ermee kwam'.quote:
Het verbaasde me eerder dat de vraag zo snel beantwoord wasquote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klinkt als - 'verbaasd dat ìk ermee kwam'.
Je stelt idd wel makkelijke vragen de laatste tijd..quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Het verbaasde me eerder dat de vraag zo snel beantwoord was
Indd ja, toch iets aan gaan doen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je stelt idd wel makkelijke vragen de laatste tijd..
quote:
Mooie film.quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Moet hem ooit nog eens gaan kijken.
quote:
Kopen gaat niet want die is regio lockedquote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mooie film.
Ik zou wel voor de versie met de klassieke soundtrack gaan (van ene componist genaamd Bye), i.p.v de KLT (KTL?) soundtrack... die laatste dreunt een beetje door en wordt eentonig.![]()
Maar als je de Blu-Ray van Criterion download/koopt heb je keuze tussen beide soundtracks.
heb je niet eens multi-regio apparatuurquote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]![]()
[..]
Kopen gaat niet want die is regio locked
Neequote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
heb je niet eens multi-regio apparatuur
Ik heb geen b-merk blu-ray speler.quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat terwijl elk b-merk dat zowat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |