Hehe typischquote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, maar de review was dan ook erg algemeen: Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCV
Lekker volwassen weer allemaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Helemaal begrijpelijk als je dit leest
[..]
Dat gaat dus over On the Waterfront
Acteurs zijn net kinderen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer allemaal
Ik lag op dit tijdstip al te slapenquote:
Beetje vroeg enzo, morge trouwensquote:Op maandag 17 september 2012 08:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Morge
[..]
Ik lag op dit tijdstip al te slapen
Klopt, ik weet ook niet wat het is maar slaap de laatste week ander half meer dan dat ik normaal zou doenquote:
Achja je bent nog niet zo oud als Dragonquote:Op maandag 17 september 2012 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook niet wat het is maar slaap de laatste week ander half meer dan dat ik normaal zou doen(krijg je als je een jaartje ouder bent geworden waarschijnlijk...)
Goeiemorgen, gezien, geen ideequote:
quote:Op maandag 17 september 2012 08:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja je bent nog niet zo oud als Dragon
Ach DF je bent zo oud als je je voeltquote:
moet ik het voor je controleren?quote:
Ja?quote:Op maandag 17 september 2012 09:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moet ik het voor je controleren?
Jeejquote:Klassement
Rank User Teamnaam Score Budget
1 dyonvbaal FC LaabNav 163 ¤ 1.684,–
2 JayHovah FC Bal op het Dak 158 ¤ 180.786,–
3 RanTheMan Hopeloos UTD 141 ¤ 153.937,–
4 SamuelofSEK SEK United 94 ¤ 21.563,–
5 InTrePidIvity FC Intel 86 ¤ 429.000,–
Maar je hebt wel een budget van lik m'n vestjequote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jeejeindelijk sta ik eens een keertje ergens bij bovenaan
quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jeejeindelijk sta ik eens een keertje ergens bij bovenaan
Omdat ik aan het eind van de vorige ronde spelers gewisseld heb om deze ronde weer punten te kunnen makenquote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een budget van lik m'n vestje
Die kerel is de beste spits van de Eredivisie.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik aan het eind van de vorige ronde spelers gewisseld heb om deze ronde weer punten te kunnen makenEn dat heeft gewerkt (en ook het geluk dat ik Jozy Altidore in mijn selectie heb die 3 doelpunten en een assist heeft dit weekend
)
Wat is je tactiek? Ik ben dit jaar voor het eerst aan het kijken wat de komende wedstrijden zijn en dan spelers te kopen die erbij passen. Al zijn het spelers van Willem II bijvoorbeeld, Als die tegen PEC zwolle moeten dan heb ik daar meer vertrouwen in en als de 2de wedstrijd dan ook in het voordeel van WII kan zijn Dan maar goedkope spelers kopenquote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Mijn nieuwe tactiek lijkt ook te werken. Ik scoor deze ronde meer dan de rest en nagenoeg even veel als jou
Nou, ik vind Bony ook erg goed, al zit hij gewoon bij de verkeerde k*tclub... Maar ik vind Altidore echt zo'n soort van voetballende Kanye West, geweldige gast om te zienquote:Op maandag 17 september 2012 13:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die kerel is de beste spits van de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |