Bestaat dat?quote:
In het vorige topic bleek dat ik zo ongeveer de enige ben die weet wat te stemmen, dus je hoeft je niet te schamenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nichtje voert ook al driftig pvda campagne. Ik zweef nog steeds
Stem dan blancoquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik doe een symbolische stem. Denk dat het de piratenpartij moet worden.
Ik ga het ook gewoon doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik doe een symbolische stem. Denk dat het de piratenpartij moet worden.
Nope, discarded.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Als je blanco stemt dan gaat je stem toch automatisch naar de grootste partij?
hoe doe je dat dan? gewoon niks aankruisen ofzo?quote:
nee, want dan krijgen alle partijen een deel. En ik ben het niet eens met die andere partijen. VVD PVDA, PVV, CDA, GU en D66 hebben het allemaal geprobeerd de afgelopen jaren en niets is gelukt.quote:
volgens mij is daar een hokje voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? gewoon niks aankruisen ofzo?
ze hebben een aantal goede standpunten over privacyquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tenzij je het het meeste eens bent met de piratenpartij, zou zomaar kunnen, dan mag je daar op stemmen
En de piratenpartij gaat het wel lukken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, want dan krijgen alle partijen een deel. En ik ben het niet eens met die andere partijen. VVD PVDA, PVV, CDA, GU en D66 hebben het allemaal geprobeerd de afgelopen jaren en niets is gelukt.
Ja door de oppositie toen het niet anders kon na de ramp van het catshuis.
quote:Vraag en antwoord
Hoe kan ik blanco stemmen bij een verkiezing?
U kunt ervoor kiezen een blanco stem uit te brengen. U gaat dan wel naar het stembureau, maar maakt geen gebruik van de mogelijkheid een kandidaat of partij te kiezen. U vult niets in op het stembiljet.
Symbolische betekenins
Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
Om vervolgens met een giga dataleak al hun leden om straat te pleurenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hebben een aantal goede standpunten over privacy
nee, natuurlijk niet. Net als dat de SP niet in een kabinet komt maar daar stemmen ook tig mensen op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En de piratenpartij gaat het wel lukken?
Misschien kan je eens om NL heen kijken om te bepalen of het aan de partijen ligt, of het economisch en politiek klimaat waar wij in verkeren.
je bent inderdaad dom als je niet op de vvd zou stemmen als je een eigen huis + hypotheek hebt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem lekker liberaal. Met mijn baan en hypotheek
dat was wel fucking ironisch jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om vervolgens met een giga dataleak al hun leden om straat te pleuren.
Chapeau Chapeau.
lijkt mij een geweldige combinatie. Met wilders als leider van de poppenkast.quote:Nee, laten we allemaal op de volgende variant op LPF, PVV, SP, en andere faalpartijen het zadel inhelpen tot destructie van NL.
Imho moeten we terug naar een milde vorm van verzuiling waar een beperkt aantal partijen te kiezen is die redelijk standvastig zijn qua standpunten ipv. afhankelijk zijn qua standpunten door de joker die van die partij het meest in de media zichtbaar is. Stabiliteit is wat landen, mensen en ook bijv. bedrijven nodig hebben om op langere termijn succesvol te zijn. Niet dat volatiele gezeik met hypes en jokers die het goed in de media doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. Net als dat de SP niet in een kabinet komt maar daar stemmen ook tig mensen op.![]()
dan gaat het naar de beste standpunten waar ik het mee eens ben. En dan kom ik bij de piraten uit.![]()
Het is gewoon zo stom dat ze met z'n allen naar elkaar staan te wijzen. Het ligt altijd aan een andere partij. Eerst de puinhopen van paars. toen balkenende met het CDA toen de VVD en als lachwekkende joker in het geheel: wilders.![]()
het is allemaal kut en voor iedereen wordt het nog kutter.
De SP heeft briljante plannen voor de zorg en dit en dit. Ze vergeten alleen dat het uitvoeren van die plannen miljarden gaat kosten. Bovenop de miljarden die al uitgegeven zijn om de vorige veranderingen door te voeren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
Normaal zou ik waarschijnlijk ook op de SP stemmen, maar toch kies ik voor een andere partij omdat de discussie in de Tweede Kamer meer zal veranderen door 1 a 2 zetels met de piratenpartij dan 1 zetel extra voor bijvoorbeeld de SP.
Hmm lukt mij niet fatsoenlijk om uit te leggen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon niet zo van dat linkse gedoe. Ik vind die mensen meestal vrij eng. En ja, ik ben hier ongetwijfeld de uitzondering
Ik stem van origine VVD maar neig naar D66 momenteel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent inderdaad dom als je niet op de vvd zou stemmen als je een eigen huis + hypotheek hebt.
Hier denk ik ook soms over inderdaad. Ze praten soms over de verzuiling alsof het een slecht iets was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Imho moeten we terug naar een milde vorm van verzuiling waar een beperkt aantal partijen te kiezen is die redelijk standvastig zijn qua standpunten ipv. afhankelijk zijn qua standpunten door de joker die van die partij het meest in de media zichtbaar is. Stabiliteit is wat landen, mensen en ook bijv. bedrijven nodig hebben om op langere termijn succesvol te zijn. Niet dat volatiele gezeik met hypes en jokers die het goed in de media doen.
preciesquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Imho moeten we terug naar een milde vorm van verzuiling waar een beperkt aantal partijen te kiezen is die redelijk standvastig zijn qua standpunten ipv. afhankelijk zijn qua standpunten door de joker die van die partij het meest in de media zichtbaar is. Stabiliteit is wat landen, mensen en ook bijv. bedrijven nodig hebben om op langere termijn succesvol te zijn. Niet dat volatiele gezeik met hypes en jokers die het goed in de media doen.
pechtold is wel goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik stem van origine VVD maar neig naar D66 momenteel.
Heeft meer met de opzet van partij en het meedraaien met de wind te maken dan met de standpunten. Want die zijn toch geen fluit waard sinds een jaar of 10.
Ja precies, ben een student, werk part-time in een winkel dus laag inkomen en zal waarschijnlijk later in de zorg gaan werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop al langer op fok rond, ik ken de tendens. Veel studenten he
M'n ouders stemmen ALTIJD pvdaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Bb en ik verdienen ook 2 keer modaal en zijn materialistische bralballen
vader was cda, moeder vvd, niemand stemt hier linksquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
M'n ouders stemmen ALTIJD pvda![]()
m'n twee broers VVD en mn jongste broertje GroenLinks of partij voor de dieren... (alto)
Dat snap ik dus niet he, waarom zou je iets willen drinken wat je niet lekker vind? Ik vind bier en wijn echt niet lekker, dus dan drink ik maar of niets of apfelkorn. Maar ga het echt niet leren drinkenquote:Op woensdag 12 september 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel handig dat ik voortaan wijn kan zuipen zonder te kokhalzen enzo
Morgen statistiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |