Bestaat dat?quote:
In het vorige topic bleek dat ik zo ongeveer de enige ben die weet wat te stemmen, dus je hoeft je niet te schamenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nichtje voert ook al driftig pvda campagne. Ik zweef nog steeds
Stem dan blancoquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik doe een symbolische stem. Denk dat het de piratenpartij moet worden.
Ik ga het ook gewoon doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik doe een symbolische stem. Denk dat het de piratenpartij moet worden.
Nope, discarded.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Als je blanco stemt dan gaat je stem toch automatisch naar de grootste partij?
hoe doe je dat dan? gewoon niks aankruisen ofzo?quote:
nee, want dan krijgen alle partijen een deel. En ik ben het niet eens met die andere partijen. VVD PVDA, PVV, CDA, GU en D66 hebben het allemaal geprobeerd de afgelopen jaren en niets is gelukt.quote:
volgens mij is daar een hokje voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? gewoon niks aankruisen ofzo?
ze hebben een aantal goede standpunten over privacyquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tenzij je het het meeste eens bent met de piratenpartij, zou zomaar kunnen, dan mag je daar op stemmen
En de piratenpartij gaat het wel lukken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, want dan krijgen alle partijen een deel. En ik ben het niet eens met die andere partijen. VVD PVDA, PVV, CDA, GU en D66 hebben het allemaal geprobeerd de afgelopen jaren en niets is gelukt.
Ja door de oppositie toen het niet anders kon na de ramp van het catshuis.
quote:Vraag en antwoord
Hoe kan ik blanco stemmen bij een verkiezing?
U kunt ervoor kiezen een blanco stem uit te brengen. U gaat dan wel naar het stembureau, maar maakt geen gebruik van de mogelijkheid een kandidaat of partij te kiezen. U vult niets in op het stembiljet.
Symbolische betekenins
Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
Om vervolgens met een giga dataleak al hun leden om straat te pleurenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hebben een aantal goede standpunten over privacy
nee, natuurlijk niet. Net als dat de SP niet in een kabinet komt maar daar stemmen ook tig mensen op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En de piratenpartij gaat het wel lukken?
Misschien kan je eens om NL heen kijken om te bepalen of het aan de partijen ligt, of het economisch en politiek klimaat waar wij in verkeren.
je bent inderdaad dom als je niet op de vvd zou stemmen als je een eigen huis + hypotheek hebt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem lekker liberaal. Met mijn baan en hypotheek
dat was wel fucking ironisch jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om vervolgens met een giga dataleak al hun leden om straat te pleuren.
Chapeau Chapeau.
lijkt mij een geweldige combinatie. Met wilders als leider van de poppenkast.quote:Nee, laten we allemaal op de volgende variant op LPF, PVV, SP, en andere faalpartijen het zadel inhelpen tot destructie van NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |