quote:
Behalve PVDA want die houden zich er toch niet aanquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon de partijprogrammas doorlezen
Ja, maar dat is niet zo grappig als Wilders te keer zien gaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
met een kopje koffiequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
PvdA onvriendelijke TTs worden door de PvdA-mods toch wel veranderd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Ties02 het volgende:
Partij van de Arabieren had de TT moeten zijn
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef MrBaas het volgende:
Vergeet niet Piratenpartij te stemmen morgen!
Als we dat morgen nou ook eens konden zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef betyar het volgende:
Vergeet morgen niet op windvaan D66 te stemmen, dan zit je als onzekere hond altijd goed.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vergeet niet te stemmen morgen!
Jaquote:
Moet jij niet ergens bitterballen naar binnen werken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
Jullie hebben je weer uitstekend gedragen, mijn complimenten. Applausje voor jezelf.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
Jullie hebben je weer uitstekend gedragen, mijn complimenten. Applausje voor jezelf.
Ik ga er voor duimen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als we dat morgen nou ook eens konden zeggen.
Morgen wordt het een grote rel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen we toch bij elk debat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
Wat een faal inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Senor__Chang het volgende:
PiratenPartij op rtl4Maar Dirk Poot weet zijn tekst niet
Correct. Vormt een leuke aanvulling op de debatten. Of ben ik triest als ik dat zeg?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat doen we toch bij elk debat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |