Deze man weet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef Nober het volgende:
Hongarije uit? 1-4.
[..]
Hoe is het eigenlijk met Pieters?
Waar moet VDV staan dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind dat De Jong en Van Der Vaart toch in de basis moeten
Robben links, LEns rechts.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Robben hoeven ze niet meer op te stellen
Had na het WK al nooit meer opgeroepen moeten worden, maar niemand wilde naar mij luisteren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
De team van 2008.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Jongens, staat er nu een betere team op veld qua prestaties of is de team van 2008 toch een betere team?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien. Individueel is er nauwelijks klasse meer, veel balletjes breed, weinig gecreerd, alles leunt op de schouders van KJH/Van Persie en Sneijder en Robben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Jongens, ff de vraag: staat er nou een beter team op het veld of was het team van 2008 toch beter?
Ik wil niet hebben over het al dan niet winnen van WK2014, staat er nou een betere team of niet?
Ik vind van wel, ik zie nu meer dan ooit schitterende aanvallen. (Robben is weg en dat is te merken, de aanval levert niet perse balverlies meer op)
Eens, die gaat toch liggen of verliest de bal bij 1 op 1 duel....quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Jij kent het begrip tweede bal dus niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL die Sneijder:
"Bijna elke tweede bal was voor ons."
Dat betekent dus dat meer dan de helft van de ballen voor Hongarije was
En dat kwam door de mislukte passes van hemzelfquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL die Sneijder:
"Bijna elke tweede bal was voor ons."
Dat betekent dus dat meer dan de helft van de ballen voor Hongarije was
Schattig hequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kent het begrip tweede bal dus niet.
Nee want Lens doet het zo fantastisch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Willems maakte vorige wedstrijd maar 2 fouten en vandaag geen 1x. Ga niet Snor napraten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien. Individueel is er nauwelijks klasse meer, veel balletjes breed, weinig gecreerd, alles leunt op de schouders van KJH/Van Persie en Sneijder en Robben.
Verdediging is om te janken, Willems zo vaak de fout in zien gaan afgelopen 2 wedstrijden + vorige 3 wedstrijden op het EK.
Lichtpuntjes zijn dan bijv. Fer vorige wedstrijd.
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee want Lens doet het zo fantastisch?
Die mening deel ik niet, er wordt nu beter gevoetbald dan ooit, ze vinden mekaar ook sneller, de ballen worden beter afgestopt of weggewerkt. Ik zie ook prachtigere aanvallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien. Individueel is er nauwelijks klasse meer, veel balletjes breed, weinig gecreerd, alles leunt op de schouders van KJH/Van Persie en Sneijder en Robben.
Verdediging is om te janken, Willems zo vaak de fout in zien gaan afgelopen 2 wedstrijden + vorige 3 wedstrijden op het EK.
Lichtpuntjes zijn dan bijv. Fer vorige wedstrijd.
Met Robben speel je bijna altijd met 10 man en de tegenstander bijna altijd met 12 man. Het is een storende, constant balverlies veroorzakende factor. Wedstrijden als deze laten zien dat je hem ook niet nodig hebt.quote:
En clasie is wel snel wou je zeggen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Hamilcar het volgende:
VdVaart komt gewoon loopvermogen tekort. De Jong kan ipv Strootman, maar het is toch wel reuze handig om een diepe man zoals Clasie te hebben met een pass en overzicht.
Vandaag welquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee want Lens doet het zo fantastisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |